Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksesta..

Vierailija
28.01.2018 |

Olen ollut kiinnostunut itseäni 10-v vanhemmasta miehestä. Todennäköisesti hänellä ei ole tunteita itseä kohtaan, mutta ihmettelen kun aiemmin hän kyllä moikkas ja katsoi silmiin kun ohimennen nähtiin, nyt kun mun seurassa oli niin naisia kuin yksi miespuolinen ystävä, joka on jo naimisissa, niin tämä kenestä oon kiinnostunut, tuntuikin kääntävän katseensa toiseen suuntaan kun käveli ohitseni.

Meillä on yhteinen, miespuolinen kaveri. Laitoin tälle kaverille sitten seuraavana päivänä viestiä ja kysyin millo katottas (kolmistee) joku leffa....tää kaveri oli ihastukseni seurassa ja oli tältä kysynut ja maininnut minut, että olin kysynyt.
Tää ihastus oli sanonut ettei häntä huvita katella leffoja.

Ja sitten myöhemmin tää meidän kaverimne laittoi mulle viestiä, että tuo kaveri "luulee että olen jollaintaval kiinnostunut hänestä, niin se todennäköisesti välttelee mua"

No nii, en koskaan ole myöntänyt ääneen, että niinhän mä olen kiinnostunut. Paitsi kerran tuolle ihastulselle kyllä tunnustin tunteeni häntä kohtaan. Mutta meidän yhteiselle kaverille en ole myöntänyt.

Poistin sitten ihastukseni numeron puhelimestani, jos hän oikeasti vain vältteleemua sen takia että olen kiinnostunut hänestä. Ei tuu enää vahingossakaan häntä häiriköityä...

Mutta tuntuu että hänen käytöksensä muuttui, kun viimeksi nähtiin.
Hän ei tunne tuota miestä kenen seurassa olin, kaksi kertaa hän on mut nähnyt tuon seurassa, mutta onhan hänellä itelläänkin naispuoleisia ystäviä.

Olisi vain kiva tietää, mitä se "ei huvita", tarkoitti. Vältteleekö oikeasti mua sen takia kun tietää että olen hänestä kiinnostunut vai luuleeko hän ettämulla ois jotain juttua tämän toisen kaverin kanssa...en koskaan saa tietää..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan