Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orastava bulimia?

Vierailija
27.01.2018 |

Olen alkanut oksentaa kaikki syömäni herkut. Ihastuin yhteen naiseen (olen itsekin nainen) ja haluaisin olla parhaimmillani aina, kun näen häntä. Halusin laihduttaa, vaikka olin hoikka jo valmiiksi. Nyt sitten oksentelen päivottäin. Missä menee bulimian raja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessa tahallisessa oksennuksessa.

Vierailija
2/7 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te voitte ottaa oksentelusta yhteisen harrastuksen parisuhteeseenne. Yrjöätte toistenne päälle samalla kun saksitte ja nuolette toistenne pimpuloita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on jo sitä. Onko nainen sinua vanhempi ja elämäsi rakkaus?

Vierailija
4/7 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisessa tahallisessa oksennuksessa.

Nyt aloin tässä miettiä, että kuinka paljon mun kannattaa oksentaa, että saisin minimoitua niiden syötyjen herkkujen osuuden vatsassa. Tavallaan opettaa välttelemään kaikkea epäterveellistä sellainen, kun tietää, että sen kuitenkin joutuu oksentamaan. Oon kyllä laihtunut koosta S/36 kokoon XS/34 tässä kuukauden sisällä suunnilleen. Haluaisin olla parhaimmillani aina, kun näen sen ihanan ihmisen.

Vierailija
5/7 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Nyt pelottaa, että syön itse asiassa aiempaa enemmän, sillä pelkään oksentavani ne tervellisemmät ruoat pois, vaikka koetan oksentaa niitä herkkuja. Pitäisi tehdä jotain vähäkalorista ruokaa ja syödä sitä suuret määrät, sillä koen syyllisyydentuntoa liian kaloripitoisesta ruoasta.

Vierailija
6/7 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vakiosekopää taas asialla. Onko se nainen Brigitte Nielsenin näköinen?

Vierailija
7/7 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan vakiosekopää taas asialla. Onko se nainen Brigitte Nielsenin näköinen?

En mä ole mikään sekopää, vaan mulla ei ole juttuseuraa muualla live-elämässä. Se "mun" naiseni kieltämättä muistuttaa hieman Nielseniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi