Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten hopeashampoota käytetään

Vierailija
27.01.2018 |

pitääkö pestä erikseen tavallisella shampoolla ensiks vai jälkee vai eikö

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi shampoon tavoin. En kyllä suosittele. Sen jäljiltä hiukset ovat aivan takussa ja kärsivät. Itselläni on vaalennuksen jäljiltä parin sentin hiushapsuja päänlaella. Hius palaa.

Vierailija
2/5 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi shampoon tavoin. En kyllä suosittele. Sen jäljiltä hiukset ovat aivan takussa ja kärsivät. Itselläni on vaalennuksen jäljiltä parin sentin hiushapsuja päänlaella. Hius palaa.

kiitos avusta, oon koko päivän yrittäny googlata selkeitä ohjeita enkä mistään löydä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mitä? Hiukset palaa? Oletko värjännyt hiukset itse? Mulla on kampaamossa värjätyt vaaleat hiukset ja pesen kerran viikossa Fudgen shampoolla ja hoitoaineella hiukset ja tuntuvat ihanan paksuilta ja pehmeiltä pesun jälkeen. Mulla on kyllä paksut hiukset muutenkin. Shampoota pidän n. 5 - 10 min. ja hoitoainetta 10 - 15 min. päässä. Ei mitään ongelmia.

Vierailija
4/5 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vain kahta blondishampoota, molemmat karhensivat hiuksia. Ei sopineet mulle. Sen sijaan ostin blondihoitiksen, joka tuntuu paremmalta käyttää, on normaalin liukasta. Saa nähdä onko siitä pitemmän päälle apua, vaikutti ihan lupaavalta. Raidoissa tarkoitus säilyttää kylmä sävy.

Vierailija
5/5 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, mitä? Hiukset palaa? Oletko värjännyt hiukset itse? Mulla on kampaamossa värjätyt vaaleat hiukset ja pesen kerran viikossa Fudgen shampoolla ja hoitoaineella hiukset ja tuntuvat ihanan paksuilta ja pehmeiltä pesun jälkeen. Mulla on kyllä paksut hiukset muutenkin. Shampoota pidän n. 5 - 10 min. ja hoitoainetta 10 - 15 min. päässä. Ei mitään ongelmia.

pitääkö fudgea käytettäessä olla hanskat? mulla ei oo ja tänää pitäis käyttää kuitenki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän