Olenko älykkäin nainen ammatissani?
Tulipahan vaan mieleen. Olen yrittäjä täysin naisvaltasella alalla, johon riittää AMK koulutus. Suomessa alan yrittäjiä ja työntekijöitä noin satakunta. Lähes kaikki naisia. Itsellä mensan jäsenyyteen oikeuttava äo ja tilastojen mukaan alle 2 % minua korkeampi älykkyys. Ja tässä kun ottaa vielä huomioon naisten vähäisemmän edustuksen korkeissa äo luvuissa niin on todennäköistä, että olen Suomen älykkäin tämän alan yrittäjä.
Tulipas tärkeä olo. Ei mulla muuta.
Kommentit (7)
Vastaavasti tunnen yrittäjän, jonka geneettinen vamma aiheuttaa keskimääräistä matalamman äo:n. Hän on ulkoistanut yrityksensä paperityöt, keskittyy itse suorittamiseen ja on näin pystynyt elättämään itsensä yrittäjyydellä jo vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan vaan mieleen. Olen yrittäjä täysin naisvaltasella alalla, johon riittää AMK koulutus. Suomessa alan yrittäjiä ja työntekijöitä noin satakunta. Lähes kaikki naisia. Itsellä mensan jäsenyyteen oikeuttava äo ja tilastojen mukaan alle 2 % minua korkeampi älykkyys. Ja tässä kun ottaa vielä huomioon naisten vähäisemmän edustuksen korkeissa äo luvuissa niin on todennäköistä, että olen Suomen älykkäin tämän alan yrittäjä.
Tulipas tärkeä olo. Ei mulla muuta.
Tulos tai ulos.
Onnea yrittäjänä. Yrittäjiä piisaa.
Enemmän minä arvostan ja kunnioitan sitä, että toimit yrittäjänä teet siinä, tai pyrit siinä yleisesti parhaimpaas. Sen sijaan, että pitäisin meteliä "wanna be" älykkäiden testissä saamastaan tuloksesta. Vaikka näin sanoessani tiedänn kyllä saavani kuraa niskaani, kun en ymmärrä itse korkeintaan keskinkertaisilla älynlahjoilla kumartaa syvään ja osoittaa suosiotani kun käytän puhuessani tai kirjoittaessanni mainintaa Mensa. Tai Mensan älykkyystesti....
Eiköhän se ole aika helppo tarkistaa. Tiedät YTJ:n koodin alallesi. Sitten katsot prh:sta tulostietoja. Jos olet sijalla 1, niin ei muuta kuin onnea. Kaikkea sitä huippuälykkäät kyselevätkin
On niitä parempiakin älykkyysseuroja kuin mensa.
ei riitä mihinkään arvostukseen jos ei ole jennifer lopezin peppu ja ulkonäkö, sitten voisin arvostaa