Olen asunut Helsingissä viisi vuotta, enkä ole käynyt seuraavissa kaupunginosissa koskaan:
Pakila, Suutarila, Tammisalo, Mellunkylä, Vartiosaari, Villinki, Santahamina, Ulkosaaret, Östersundom, Salmenkallio, Talosaari, Karhusaari, Ultuna.
Kommentit (11)
Olen asunut Stadissa koko ikäni (55 vuotta) ja en ole käynyt monissakaan paljon suuremmissa asuinaueissa, mm. Tapulikaupungissa.
Tai tietääkseni en ole, en voi kaikista lapsuuden tapahtumista olla selvillä.
Ikinä en ole kuullutkaan jostain Ultunasta tai Talosaaresta.
Ovatko jotain virallisia kaupunginosia ollenkaan? Täytyy googlata.
20 v olen asunut ja olen noista käynyt Villingissä ja Santahaminassa, santiksessa oli yritysvirkistyspäivä
Eihän niissä tule käytyä kun ei ole sinne mitään asiaa. Miksi sinne nyt huvikseen menis pällistelemään?
Mellunkylä on suurpiiri Itä-Helsingissä. Alueella asuu lähes 40 000 ihmistä.
Sen sijaan joku Ultuna on pikkuinen maalaiskylä Sipoossa, joka nyt on vain liitoksissa "joutunut" Helsingin piiriin.
Että melko tyhmä rinnastus ja aloitus ylipäänsä. Voihan sitä elää viisi vuotta tai viisikymmentä käymättä yhtään missään.
Olen asunut Tampereella kolme vuotta ja olen käynyt vain keskustassa, Teiskossa, ruokalassa, raholassa ja Kalevassa, aika rankkaa tämä elämä
Heh. Olen asunut 20 vuotta stadissa, enkä ole käynyt mainitsemissasi koskaan. Tosin en ole koskaan käynyt myöskään Kontulassa, Malmilla, Herttoniemessä, Vuosaaressa, Kannelmäessä ym.
Olen käynyt vain keskusta-alueella ja Töölössä, Ruoholahdessa, Lauttasaaressa, Munkkiniemessä, Haagassa, Paloheinässä, Kalliossa, Hakaniemessä, Sörnäisissä, Vallilassa, Huopalahdessa ja Itä-keskuksessa. Ei vaan ole ollut asiaa muihin, kun ei muualla asu ystäviä eikä ole mitään erityistä minkä vuoksi sinne menisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Tampereella kolme vuotta ja olen käynyt vain keskustassa, Teiskossa, ruokalassa, raholassa ja Kalevassa, aika rankkaa tämä elämä
No nyt autocorrect päätti vaihtaa Ruotulan ruokalaan. Olen minä eri ruokaloissakin käynyt
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan joku Ultuna on pikkuinen maalaiskylä Sipoossa, joka nyt on vain liitoksissa "joutunut" Helsingin piiriin.
Että melko tyhmä rinnastus ja aloitus ylipäänsä. Voihan sitä elää viisi vuotta tai viisikymmentä käymättä yhtään missään.
Niin on Mellunkyläkin vain joutunut liitoksissa Helsingin piiriin. Kuten myös koko muu Itä-Helsinki, Haaga, Lauttasaari yms.
Vierailija kirjoitti:
Mellunkylään ei ole mitään tarvetta mennä, Lähi-Itä ja Afrikka Helsingin sisällä. Tuleva no go -alue.
Olen asunut Hesassa melkein 47 vuotta. En ole käynyt Jakomäessä, Myllypurossa, Kontulassa jne. Vain keskusta on tuttu ja Lauttasaari.
Kaikki ystävänikin asuvat kantakaupungissa.
no santahaminaan ei edes pääse jos ei ole puolustusvoimissa (tai kai siellä sotilaskohti on jonne voi mennä muka tapaamaan jotakuta)