Mikä on isoin asia, minkä olet tehnyt toisen puolesta?
Listataan tähän asioita, joita olet tehnyt jonkun sinulle tärkeän ihmisen puolesta. Minä tuhosin lapseni kiusaajan työuran ja parisuhteen.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listataan tähän asioita, joita olet tehnyt jonkun sinulle tärkeän ihmisen puolesta. Minä tuhosin lapseni kiusaajan työuran ja parisuhteen.
Kerro lisää..
Laitoin kaikenlaisia huhuja liikkeelle ja parisuhde kariutui melkein välittömästi ja ukko oli jo aikaisemmin saanu varoituksen töistä.
Vierailija kirjoitti:
Luovuin toisesta munuaisestani.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Luovuin asunnostani.
Miksi?
Jaksoin tukea 10 vuotta masentunutta ihmistä siivoamalla, pesemällä pyykkiä, laittamalla ruokaa, huolehtimalla laskuista ja käymällä vielä palkkatöissä kaiken tämän mahdollistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuin asunnostani.
Miksi?
Koska muuten sillä henkilöllä ei olisi ollut paikkaa mihin mennä. Hänellä oli pieni lapsi. Sen lapsen takia suostuin luopumaan asunnosta ja lähdin itse joksikin aikaa punkkaamaan äitini luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää..
Laitoin kaikenlaisia huhuja liikkeelle ja parisuhde kariutui melkein välittömästi ja ukko oli jo aikaisemmin saanu varoituksen töistä.
muhhahhaa....parisuhde ei kaadu huhuihin..mitäs yrität trollillas saavuttaa
Vierailija kirjoitti:
Jaksoin tukea 10 vuotta masentunutta ihmistä siivoamalla, pesemällä pyykkiä, laittamalla ruokaa, huolehtimalla laskuista ja käymällä vielä palkkatöissä kaiken tämän mahdollistamiseksi.
olit siis naimisissa ja sit tuli normaali ero:)
Vierailija kirjoitti:
haista vittu..suomen laki estää elävänä munuaisen luovuttamisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Läheiselleen voi luovuttaa munuaisen.
Kerran pidin ovea auki naispuoliselle henkilölle. Sain litsarin naamalle. En tee sitä toiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Läheiselleen voi luovuttaa munuaisen.
Juuri näin. Ja syy miksi niin tein, oli läheiseni vakava ja henkeä uhkaava munuaissairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tyhmyydellesi taas ei mikään lakikaan voi mitään.
Panin kaverin muijaa. Jos tietäisitte naisen niin valtava palvelus ilman maksua. No tarjosivat sentään juomat mutta ilman rahaa kuitenkin.
Kerro lisää..