Työministeri toivoo malttia aktiivimallin takia mielenilmauksiin ryhtyviltä: ”Viattomat kärsivät”
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201801272200700143_pi.shtml
Aktiivimallissako eivät viattomat kärsi, voi pyhä yksinkertaisuus! Eikö tuo idiootti tajua olla edes hiljaa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kun näen Lindströmin näytän keskaria, on usein Kouvolan Prismassa.
Ai vieläkö se uskaltaa liikkua siellä päin ilman henkivartijaa? :D
Minä myönnän olevani vahingoniloinen tämän hallituksen tunaroinneista ja epätoivoisista selittelyistä. En ole pitkään aikaan nähnyt teatterissa kunnon farssia mutta nyt sellainen on käynnissä IRL. Ei tarvitse edes jonottaa lippuja, riittää, kun surffaa uutissivustoille niin päivän nauruannos on taattu. Antisankarimme eivät ilmeisesti olleet ollenkaan varautuneet tähän. Ensin kansalaisaloite ja nyt lakko. Mitä seuraavaksi? Ei ihme, että Arkadianmäellä alkaa puntit tutista. Nitinä liitoksissa alkaa olla jo sen verran kimakkaa, että en olisi yllättynyt, jos hallitus leviää kuin Jokisen eväät ennen ensi vuoden vaaleja.
Kiitos klovnit. Leivän yritätte meiltä kovasti viedä mutta onneksi tarjoatte sirkushuveja vastapainoksi. Jälkimmäinen lienee ilmeisen tahatonta mutta mitäs pienistä. Nauruhan tunnetusti pidentää ikää.
Lindströmin mielestä valtiokin on "viaton osapuoli". Sipilän hallitus on valtion ylin päätöksentekijä, miten ihmeessä hän voi erottaa valtion siitä erilleen?
Vierailija kirjoitti:
Hahaha 😂😂 että ihan nyt ollaan huolissaan kun viattomat kärsii, aika rautainen pokka!
Lindström tarkoittanee viattomilla yrityksiä. Tosin ne eivät ole viattomia, vaan aktiivimalli ja palkansaajien kyykyttäminen on lähtöisin nimenomaan yrityksistä, varsinkin suurista.
Jännä, että pienyrittäjät ja kotimarkkinayrittäjätkin antavat äänensä hallituspuoleuille, jotka ajavat vain monikansallisten suuryritysten etuja.
Hänen esikuvansahan oli/on Tony Halme. Kertoo jotakin tuon vajakin aivotoiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näen Lindströmin näytän keskaria, on usein Kouvolan Prismassa.
Ai vieläkö se uskaltaa liikkua siellä päin ilman henkivartijaa? :D
Minä myönnän olevani vahingoniloinen tämän hallituksen tunaroinneista ja epätoivoisista selittelyistä. En ole pitkään aikaan nähnyt teatterissa kunnon farssia mutta nyt sellainen on käynnissä IRL. Ei tarvitse edes jonottaa lippuja, riittää, kun surffaa uutissivustoille niin päivän nauruannos on taattu. Antisankarimme eivät ilmeisesti olleet ollenkaan varautuneet tähän. Ensin kansalaisaloite ja nyt lakko. Mitä seuraavaksi? Ei ihme, että Arkadianmäellä alkaa puntit tutista. Nitinä liitoksissa alkaa olla jo sen verran kimakkaa, että en olisi yllättynyt, jos hallitus leviää kuin Jokisen eväät ennen ensi vuoden vaaleja.
Kiitos klovnit. Leivän yritätte meiltä kovasti viedä mutta onneksi tarjoatte sirkushuveja vastapainoksi. Jälkimmäinen lienee ilmeisen tahatonta mutta mitäs pienistä. Nauruhan tunnetusti pidentää ikää.
Juuri näin. Koko ajan odotan paljastusta että tämä onkin joku uusi tositv-formaatti. Ei tällaista muuten voi selittää.
Hallitus saa sitä mitä tilaa. Uudet vaalit olisi ollut aiheellista järjestää jo aikapäiviä sitten.
Lindström on ollut itse pahimman luokan lakkoilija sillon, kun oli paperitehtaalla töissä. Häpeis edes vähän.
Laittakaa nyt kärsimään äänestämällä Paavoa! Sitten puhkomaan Lindströmin, Sipilän ja Urpon renkaat.
Käsittääkseni yksi syy lakkoiluun on kikysopimuksen rikkominen.
Työnantajapuoli on pitänyt kiinni sovitusta, mutta hallitus on räikeästi tällä aktiivimallilla rikkonut oman osuutensa sopimuksesta, eli lupasivat ettei työttömyystukea heikennetä jos kiky tulee voimaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että malttia katsoa millaisena laki tulee käyttöön. Sehän tuli jo käyttöön 1.1.2018 lähtien!
Kyllähän sitä mieluumin käy paskalla, kuin antaa tulla housuun. Sä päästäisit housuun asti.
Paska pitää poistaa heti, eikä odotella onnettomuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että työministeri on laitettu sosiaali- ja terveysministeriön laatiman lain puolustajaksi. Ja vielä jännempää on se, että työttömät ovat mieluummin työttömiä kuin töissä.
Jonkunhan se on hoidettava, kun Savusauna-Pirkko taisi jäädäkin sinne saunaan.
Ja olisin mieluummin töissä, mutta niitä ei tämä leikkurimalli minulle taio.
Joo, Pikestä oli tärkeämpää mennä lämmittelemään saunaansa samaan aikaan kuin äänestetään aktiivimallista. Sauna on tärkeämpi kuin jotkut mokomat reppana työttömät pikestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että työministeri on laitettu sosiaali- ja terveysministeriön laatiman lain puolustajaksi. Ja vielä jännempää on se, että työttömät ovat mieluummin työttömiä kuin töissä.
Joo, Pikestä oli tärkeämpää mennä lämmittelemään saunaansa samaan aikaan kuin äänestetään aktiivimallista. Sauna on tärkeämpi kuin jotkut mokomat reppana työttömät pikestä.
Meni sinne jo valmiiksi piiloon ja pyytämään suojelusta saunatontulta. Taitaa olla hälläkin jo niin kuumat paikat ettei yksin saunan lämmittäminen sitä selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni sinne jo valmiiksi piiloon ja pyytämään suojelusta saunatontulta. Taitaa olla hälläkin jo niin kuumat paikat ettei yksin saunan lämmittäminen sitä selitä.
No, mitä kauemmin Mattila piileksii, sitä enemmän tulee pskaa niskaan kun saunan ovi raottuu.
Niin, työttömät kärsii. Minua ottaa aivoon että en pääse mielenosoitukseen kun hkl menee lakkoon. Ei ole autoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, työttömät kärsii. Minua ottaa aivoon että en pääse mielenosoitukseen kun hkl menee lakkoon. Ei ole autoa.
Meneekö metro? Junat kulkevat. Ja onhan meillä jalat.
MIten se on reagoinut siihen?