Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lukenut viestejä puolisosi puhelimesta?

Vierailija
27.01.2018 |

Kuinka yleistä on, että toinen menee tutkimaan toisen puhelimen viestiliikennettä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei olisi kannattanut, sen jälkeen ollut vaikeaa luottaa. Tai siis ehkä en luottanut aiemminkaan kun kerta luin.

Vierailija
4/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin vaimon iPadin ruudulla tekstin "Eihän se sun ukkos epäillyt mitään?" Pamahti siis siihen esikatselunäkymään kun iPad oli pöydällä.

Vierailija
5/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä usko että nykyinen mies olisi käynyt lukemassa mun viestejä.

Ex luki mun viestit aina tilaisuuden tullen. Oli pakko otta puhelin mukaan ihan joka paikkaan. Kerran olin sammuttanut puhelimen, ja kun tulin takaisin, puhelim pyysi puk-koodia. Ei ollut reppana arvannut mun pin-koodia. Mitään ei tietenkään ollut tehnyt, kun kysyin asiasta.

Vierailija
6/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilman lupaa. Joskus saatetaan sanoa, että x laitteli viestiä, voit kattoo ne tosta puhelimesta. Jos on vaikka ollu erityisen hauskoja viestejä tai vastaavaa.

Vierailija
7/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luetaan molemmat molempien puhelimien viestejä, kos toinen ei ehdi ja kerrotaan mitä kelläkin oli asiaa.

Useimmiten työasioitaa.

Vierailija
8/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli epäilee että pettää niin kannattaa tutkia .

Vierailija
9/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jos miehellä vaikka on ollut ruoanlaitto kesken niin on saattanut pyytää katsomaan minkä viestin sai.

Vierailija
10/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? - Miten seuraavaksi ajattelit edetä? Soittaa poliisille, että kumppnini puhelimiesta löytyi viestejä, jotka todistavat, että hän mahd. pettää... - Jos tilanne menee siihen, että alkaa tuntua sille, että kumppani pettää, niin mikä sitten on oikea tapa toimia? - Toimia itse arveluttavalla tavalla?

Vierailija
11/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, jos miehellä vaikka on ollut ruoanlaitto kesken niin on saattanut pyytää katsomaan minkä viestin sai.

Laittaako mies teillä ruokaa? Onpa vanhanaikaista!

Vierailija
12/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaako mies teillä ruokaa? Onpa vanhanaikaista!

Juu, me ollaan tällainen perinteinen perhe. :) yritän kyllä parhaani mukaan olla mukana keittiössäkin.

Vierailija
13/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut. Ei varmaan hänkään minun. Sama tietokoneet, molemmilla omat, helppo olisi katsoa. Minulla ei ainakaan ole mitään näyttölukitusta edes omassani.

Kai se on vähän sama kuin toisen lompsa ja käsilaukku, se nyt vain on henkilökohtainen.

Vierailija
14/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilman miehen erityistä pyyntöä. Minulla ei ole kerrassaan mitään salattavaa, joten mun laitteista on ei paljastu mitään komprementoivaa. Enpä usko, että miehelle olisi koskaan tullut mieleen mennä omin luvin niitä tutkimaan.

Vierailija
15/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näytän rouvalle viestejäni. En ole koskaan lukenut hänen viestejään kuin korkeintaan niissä "Luepa tuo" -jutuissa. Meillähän viestit luetaan ja lähetetään tietokoneella. Ei kenenkään hermo riitä kirjoittamaan yhden sormen tekniikalla pienelle näytölle tökkien. Tai no teineillä taitaa riittää.

Vierailija
16/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut. Helppoa se kyllä olisi jos haluaisi, sillä meillä ei kummallakaan ole puhelimissa mitään lukituksia ja tiedän miehen sähköpostin yms. salasanat. Ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta lukea niitä.

Vierailija
17/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? - Miten seuraavaksi ajattelit edetä? Soittaa poliisille, että kumppnini puhelimiesta löytyi viestejä, jotka todistavat, että hän mahd. pettää... - Jos tilanne menee siihen, että alkaa tuntua sille, että kumppani pettää, niin mikä sitten on oikea tapa toimia? - Toimia itse arveluttavalla tavalla?

Niin, sä luulet että tekemisiään salaileva petturi noin vain itse kertoo että hei, olen pettänyt sinua jo vaikkapa vuoden verran?? Ja kyllä, juuri siitä on ysymys, ettei tarvitse olla kenenkään aisankannattajana tahtomattaan. Intuitioon kannattaa luottaa, ja mikäli se osoittautuu vääräksi, niin eihän asiasta tarvitse kertoa epäillylle. Jos taas on jatkuvaa puhelimen ratsausta, niin miettisin selaisen miehen kanssa seurustelua johon en selkeästikään luota yhtään. Mutta tilanteessa, jossa pitemmän parisuhteen osapuolelle hiipii epäilys pienistä teoista, muuttuneesta puhelinkäytöksestä jne, mutta asiasta keskusteltua ei epäilykset silti haihdu, luen ihan varmasti viestit.

Tilanteessa jossa epäilisin, että miehellä on toinen, eikä hän sitä minulle kysyttäessä myöntäisi, lukisin todellakin sellaiset viestit joihin käsiksi pääsisin, ja tsekkaisin someliikeenteen, tykkäilyt, uudet kaverit sun muut. Eksäni jäi kiinni pettämisestä juuri tekstiviestintänsä takia (silloin ei ollut vielä älyluureja), enkä kadu hetkeäkään että ne luin. Olin kysynyt asiasta aiemmin, ja hän oli kieltänyt toisen naisen olemassaolon. Noh, luin puhelimensa kun hän oli suihkussa. Seuraavana päivänä ilmoitin että herra  voi kantaa tavaransa ulos asunnostani, ja näin hän myös teki. Kysyi syytä, minä sanoin vain että en ole hänestä enää kiinnostunut "siinä" mielessä. 

Omista viestimistä poistan kaikki viestiketjut säännöllisin väliajoin. 

Vierailija
18/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut. Puolin ja toisin tiedetään koodit puhelimiin ja läppäreille, eli mahdollista kyllä olisi.

Toisin oli aiemmassa parisuhteessani, jossa muutuin ihan skitsoksi kyttääjäksi. Tuon aikainen poikaystävä viestitteli sujuvasti useiden muidenkin naisten kanssa ja niitä viestejä tuli sitten itku kurkussa lueskeltua. Yllättävän kauan vei kerätä voimia pistää peli poikki! Onneksi tuo on jo mennyttä elämää.

Vierailija
19/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo luetaan molemmat molempien puhelimien viestejä, kos toinen ei ehdi ja kerrotaan mitä kelläkin oli asiaa.

Useimmiten työasioitaa.

Teillä siis on oma yhteinen firma, tai teette rinta rinnan työtä samassa firmassa? Muutenhan tuo ei oikein käy laatuun.

Vierailija
20/36 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehen pyynnöstä.