Iso klitta
Onko iso turvonnut klitta kiihottava vai onko vaikutus päin vastainen? Miten miehenne kommentoivat asiaa? Entä te miehet, onko iso hyvä?
Kommentit (33)
Ja tuntuuhan tuo minua haluavan kovasti, monta kertaa päivässä rakastellaan.
Mullakin on iso klitta, kiihottuneena ihan mieletön. Mies on siitä kovin innostunut ja vihdoin olen itekin alkanut pitää sellaisia aika mukavina juttuina...
vaikka reilun 20 kanssa olen ollutkin. Kukaan ei ole moittinutkaan.
Onko joku itäsaksalainen kymmenen senttinen doupattu klitoris jonkun mielestä kiihottava? mun mielestä ei. xD
klitoriksen koolla ei ole väliä mun mielestä, kunhan ei ole poikkeuksellisen suuri. jos on mahottoman iso klitta niin sitä väkisin kiipeää ajatus päähän, että tuo muistuttaa vähän liikaa kyrpää. Mutta en usko että kenelläkään naisella niin isoa klitorista on, ellei ole joku sairaus tai käyttänyt testosteronivalmisteita väärin. jos jotaku kuvottaa nää meikäläisen jutut, niin olen onnistunut siinä, mitä yritin saada aikaan xD
Mutta minkäs teet. Tällä on tultava toimeen!
minun mielestäni seksi aiheuttaa liikaa turvotusta jotenn ajattelin sanoa että emätin kostuu nopeammin jos klittaa hierooo .
Tuntuu aivan hirveältä ajatukselta, että klitoris roikkuisi velttona stringien lahkeesta. Voisi saada aivan mielettömiä orgasmeja esim. busseissa penkin värehtelyistä, jos olisi niin iso häpykieli.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2006 klo 22:52"]
Onko iso turvonnut klitta kiihottava vai onko vaikutus päin vastainen? Miten miehenne kommentoivat asiaa? Entä te miehet, onko iso hyvä?
[/quote]iso ja turvonnut clitoris on tosi seksikäs
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:18"]
Tuntuu aivan hirveältä ajatukselta, että klitoris roikkuisi velttona stringien lahkeesta. Voisi saada aivan mielettömiä orgasmeja esim. busseissa penkin värehtelyistä, jos olisi niin iso häpykieli.
[/quote] Huh, tuosta tykkäsin.., tahtoisin kiusia sun klittaa ;) / vilivallaton
isompi kuin mun kikkeli vetelänä...
Mulla on ollut koko ikäni iso klitoris. Runkutan sitä suunnilleen samalla tavalla kuin miehetkin kikkeliään. Tosin paljon pienimuotoisemmin liikkein ja hellävaraisemmin.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:02"]
Mulla on ollut koko ikäni iso klitoris. Runkutan sitä suunnilleen samalla tavalla kuin miehetkin kikkeliään. Tosin paljon pienimuotoisemmin liikkein ja hellävaraisemmin.
[/quote]Onks sulla noin iso kun tossa videossa ?
Nam, olisi kiva nähdä ja voisin ottaa imut :)
"iso ja turvonnut clitoris on tosi seksikäs"
Olen samaa mieltä, erittäin kiihottavaa. Entisellä tyttöystävälläni oli vielä sellainen, että se sykki häpyhuulien välistä ulos ja sisään. Hän on jo poisnukkunut, enkä ole tavannut sellaista sykkivä kenelläkään toisella naisella.
Tahtoo kans imeskellä pikku mulkkua joka ei sentään syleksi sehän teissä naisissa onkin parasta että kun teillä se orkku pamahtaa niin mitään ei tuu ulospäin muuta kuin ihanaa voihketta jos sitäkään
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:04"]
Tahtoo kans imeskellä pikku mulkkua joka ei sentään syleksi sehän teissä naisissa onkin parasta että kun teillä se orkku pamahtaa niin mitään ei tuu ulospäin muuta kuin ihanaa voihketta jos sitäkään
[/quote]Kyllä naisetkin tutkimuksen mukaan voivat ejakuloida orkun aikana, eivät tosin klitoriksesta....
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:04"]
[/quote]
Et taida tietää paljonkaan naisten anatomiasta. Ainakin minun vaimoni ejakuloi
aika ajoin eikä se ole vitsaa, minä nautin asiasta kun tiedän miten hyvä kielimies
olenkaan. Sekin tuo itseluottamusta kun vaimoni kehuu minua. Olemme olleet
naimisissa20 vuotta ja tätä ennen seurustelimme 12 vuotta. Olen lukenut täällä
miten mies pihtaa ja naiset myös, käydään vieraissa ja on joku vaki rakastaja.
Olen sitä mieltä että kannnattaisi miettiä yhteiseloa 1v-4v kyllä siinä ajassa pitäis
tietää mennäkkö naimisiin ja tehdä lapsia. Meillä on rikas seksielämä, ehkä minun
kirjotusestani olisi jotaan hyötyä.M50+.
-mici-