Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yököttävää, korjatkaa koirienne jätökset!

Vierailija
26.01.2018 |

Siis te jotka ulkoilette koiranne kanssa taajamilla. Tässä meidänkin pihan edustalla on tuon yhden tien varrella varmaan 50 jätöskasaa, ajattelin mennä lähipäivinä niitä itse vastuuttomien koiranomistajien puolesta korjaamaan, ettei sitten tarvitse itse oman koiran kanssa niitä varoa. Pari kertaa olen astunut itsekin jonkun toisen koiran kakkoihin mennessäni korjaamaan oman koirani jätöksiä. Välillä taas on koira astunut naapurikoirien p*askaan niin että on saatu lenkin jälkeen kuurata tassuja. Todella yököttävää.

Jos on varaa pitää koiraa niin ei voi 3e/kk kakkapusseihin olla niin vaikeaa! Miten voi olla niin välinpitämättömiä ihmisiä? Eikö heitä itseään edes häiritse kun heidän oma koiransa astelee kakkakasoissa? Kenties heitä ei itseään sitten haittaa eikä kiinnosta vaikka olisi kotona lattiat koiranpaskasta ruskeina? Kiehuttaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.. Itselläni koira ja korjaan jätökset. Sitten naapurin äijä paskottaa rakkinsa pihatiellemme...

Vierailija
2/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.. Itselläni koira ja korjaan jätökset. Sitten naapurin äijä paskottaa rakkinsa pihatiellemme...

Sano sille siitä seuraavan kerran kun näet? Mä en ole vielä saanu ketään kiinni itseteossa etten tiedä oikein ketä kaikkia noista kakoista voi tarkalleen syyttää kun tässä lähellä asuu niin monta koiraa. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kävin kaupassa ja kotioven edessä lumen alta oli paljastunut esiin vaaleanruskea sontaläjä. Kerätkää ne pois.

Vierailija
4/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin on heti jo joku koiransa sonnalla sotkija mennyt alapeukuttamaan. 

ap

Vierailija
5/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille siitä seuraavan kerran kun näet? Mä en ole vielä saanu ketään kiinni itseteossa etten tiedä oikein ketä kaikkia noista kakoista voi tarkalleen syyttää kun tässä lähellä asuu niin monta koiraa. 

ap

Miehet ovat väkivaltaisia sekopäitä. Ei sellaisille voi sanoa mitään.

Vierailija
6/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miehet ovat väkivaltaisia sekopäitä. Ei sellaisille voi sanoa mitään.

Laita nimetön lappu postilaatikkoon.

Vierailija
7/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super ällötövää ja ihan omistajien laiskuutta, kun eivät kerää. Täällä joskus keväällä joku innostu lumien sulamisen jälkeen laittaa jokaiseen paskakasaan cocktailtikun jossa oli suomenlippu.

Vierailija
8/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koiraa eikä tupakoida. Vihaan sekä sontaläjiä että tupakantumppeja jotka "koristavat" jopa lasten leikkipuiston reunustaa.

Todella rasittavaa mennä pienten lasten kanssa ulkoilemaan kun aina joku onnistuu joko astumaan sontaan, sotkemaan sonnalla haalarinsa tai poimimaan tumppeja maasta. Useinhan koiranomistajat sanovat että eivät kerää kun tupakoitsijat jättävät tumpit maahan ja tupakoitsijat taas syyttävät koiranomistajien laiskuutta sontien keräämisessä syyksi tumppien jättämiseen.

Me koirattomat ja tupakoimattomat lapsiperheet kärsimme eniten tästä tilanteesta. Aikuinen sentään osaa itse väistellä läjät ja jättää tumpit rauhaan. Lapset eivät.

Vierailija
9/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että vihaan koiria ja niiden omistajia, niin turhaa!!

Vierailija
10/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole koiraa eikä tupakoida. Vihaan sekä sontaläjiä että tupakantumppeja jotka "koristavat" jopa lasten leikkipuiston reunustaa.

Todella rasittavaa mennä pienten lasten kanssa ulkoilemaan kun aina joku onnistuu joko astumaan sontaan, sotkemaan sonnalla haalarinsa tai poimimaan tumppeja maasta. Useinhan koiranomistajat sanovat että eivät kerää kun tupakoitsijat jättävät tumpit maahan ja tupakoitsijat taas syyttävät koiranomistajien laiskuutta sontien keräämisessä syyksi tumppien jättämiseen.

Me koirattomat ja tupakoimattomat lapsiperheet kärsimme eniten tästä tilanteesta. Aikuinen sentään osaa itse väistellä läjät ja jättää tumpit rauhaan. Lapset eivät.

Aiemmin koiranomistajat syyttivät lasinsiruja, että niin kauan kun on siruja, ei heidän tarvi paskoja kerätä. Lasipullot ovat lähes tyystin kadonneet ja sitä kautta lasinsirut. Koiranomistajat eivät edelleenkään paskoja kerää, nyt syynä tupakantumpit. Tupakointi vähenee koko ajan ja n. kymmenen vuoden päästä tumppeja tuskin näkee. Tällöin koiranomistajat keksivät jälleen uuden syyn, miksei jätöksiä tarvi kerätä.

Vierailija
11/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja että vihaan koiria ja niiden omistajia, niin turhaa!!

Ihan turhaa kaikkia koiranomistajia vihaat. Onneksi jotkut osaavat siivota omat ja holhokkiensa jäljet julkisilta ja toisten omistamilta alueilta.

ap

Vierailija
12/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa, todellakin. Itse kerään kahden pikkukoirani minikakat, ei tulisi mieleenkään jättää tien reunaan sotkemaan. Viime syksynä pimeän aikaan astuin kahdesti jonkun idiootin keräämättä jättämiin p@skoihin. Suututti aivan hulluna. Myös omien koirien tassuja olen joutunut kuuraamaan p@skasta. Onko tuo idiotismia, välinpitämättömyyttä, itsekkyyttä vai mitä?

Vierailija
13/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtälailla koiranomistajat kärsivät, sillä koirat eivät aina osaa väistellä toisten koirien paskoja täydellisesti,  vaikka meidän koira niitä huomattuaan joskus tajuaakin kiertää.

ap

Vierailija
14/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi katsoa mihin astuu, ettei tallaa koirankakkaan.

Eikö niin?

Vierailija
16/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh kirjoitti:

Oksettavaa, todellakin. Itse kerään kahden pikkukoirani minikakat, ei tulisi mieleenkään jättää tien reunaan sotkemaan. Viime syksynä pimeän aikaan astuin kahdesti jonkun idiootin keräämättä jättämiin p@skoihin. Suututti aivan hulluna. Myös omien koirien tassuja olen joutunut kuuraamaan p@skasta. Onko tuo idiotismia, välinpitämättömyyttä, itsekkyyttä vai mitä?

Se on hyvien kaytostapojen puutetta. Asun USAssa ja taalla ei tulisi kuuloonkaan jattaa koirankakat keraamatta.

Vierailija
17/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niin?

Valitettavasti pitää, ja silti ei aina onnistu, olisi kyllä paljon rennompaa lenkkeillä joutumatta illalla pimeälläkin silmä tarkkana kyyläämään nurmea että missä kohdassa on paskaa. Niitä paskoja on vaikea täysin vältellä kun on nurmi sellaisen ripulimönjän peitossa isoissa länteissä sateisilla ilmoilla. Koira niitä sitten vielä vähemmän osaa välttää ja sitten on tassut p*skassa.

ap

Vierailija
18/41 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on vielä isoja läjiä, yök ja taudit leviää kun jätetään keräämättä. itse talvella aina peitän nämä läjät, kerään siis omien koirien jätökset mutta en ala ostamaan isoja pusseja että voisin keräillä muidenkin.

Vierailija
19/41 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En korjaa. Luonto korjaa. Paska on luonnon tuote ja luontoon se kuuluu.

Toisin kuin muovi, lasi, pelti jne roskat joita ei ihmiset roskikseen saakka saa vietyä. Läheinen puisto on enemmänkin kaatopaikka joten koiran kikkareet ovat pienempi paha. Viimeistään puolen vuoden päästä kikkareista ei ole jälkeäkään mutta se lasipullo tai mehupurkki ovat yhä siellä :(

Vierailija
20/41 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niin?

Valitettavasti pitää, ja silti ei aina onnistu, olisi kyllä paljon rennompaa lenkkeillä joutumatta illalla pimeälläkin silmä tarkkana kyyläämään nurmea että missä kohdassa on paskaa. Niitä paskoja on vaikea täysin vältellä kun on nurmi sellaisen ripulimönjän peitossa isoissa länteissä sateisilla ilmoilla. Koira niitä sitten vielä vähemmän osaa välttää ja sitten on tassut p*skassa.

ap

Etkö voisi lenkkeillä siellä tiellä tai jalkakäytävällä? Kuka siellä nurmella käskee koheltamaan?

Itse käytän teitä ja jalkakäytäviä mieluummin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi