****MAALISKUISILLE VKO 29****
Uutta viikkoa meille jos on vielä jännittäjiä!!! Ekaa kertaa aloitan keskustelua...
Tanja kp34/30-35 tai rv???
Kommentit (11)
Onnea taas uusille plussaneille!! En oo ehtiny vielä ite testaamaan, nyt kp 32/30 eikä mulla kyllä ikinä myöhästy ellei oo jotain superstressiä tai jos olen harrastanut liikuntaa ylipaljon. Ollaan nyt kotimatkalla, mietin että jos seuraavalla pysäkillä on apteekki niin vois käydä testaamassa :o) Ilmoittelen sitten kun tiedän tuloksen.
Lootuska 32/30 yk 1
Onneksi olkoon tanja!! =)
Ja Lootuskalle peukutuksia! :) bd bd!!
ON: Täti ei ole vielä saapunut ja rinnatkin on kipeämmät mitää yleensä. Testasin tänä aamuna, mutta nega tuli. Kaipa se huomenna sitten selviää, että alkaako vai ei.
Kp 27/26-30
Eilen sitten en malttanut odottaa kotiin asti, vaan kävin Tuurin kyläapteekissa hakemassa testin ja tein sen siellä. Alkuun olin varma että viivaa ei tule, kun kesti sen 5min (ainakin, en katsonut kelloa tarkkaan) kunnes sitten haalea viiva ilmestyi esiin :o)
Sen verran näkyvä se kuitenkin oli, että ihan selvä viiva, se riittää mulle.
2poj@näiti: Vielä sulle toiveita, että minäkin testasin siis kp29/30 negan ja nyt tosiaaan 32/30 tuli vasta haalea viiva, eli toivoa on!
Täti saapui, joten kiitos ja näkemiin.
Kiitos tsempeistä Lootuska, mutta näin kävi.
Paljon onnea sinulle plussasta! =)
Vuosi yritystä tulee täyteen, jospa kohta tärppäisi täälläkin.
Hyvää jatkoa kaikille ja plussaonnea!! :)
28/26-30 tai kp 1
Niin se täti sunnuntai aamuna saapui. No, oli eka kierto, otettakoon se lämmittelynä :)
Onnea kaikille plussanneille!!
Kp 25/26 ja selvä positiivinen vastaus Apteekin Omalla raskaustestillä.
Heipparallaa!!
Olin ihan ihmeissäni kun luin tätä viikkoa!! täällähän on melkein kaikki plussanneet! itse vielä jännäilen..en ole ihan varma kuuluisko mun edes olla täällä maaliskuisissa.. Jos nimittäin ovis oli tosi myöhään niin kuuluisin kai oikeasti huhtikuisiin, mutta täällä nyt kuitenkin pyörin loppuun saakka :)
mulla on siis nyt kp 28/40? viime kierto oli nimittäin eka kierto siis pillereiden jälkeen ja vähän venähti, nyt en siis osaa yhtään sanoa mikä tämä kierto on. en kuitenkaan ala testeilla ennen kuin lähempänä tuota neljääkymmentä. toivottavasti kierto ei ainakaan pitene, se olis raivostuttavaa!!
mut ilmotelkaa jos täällä vielä muita pyörii!!
ja onnea siis teille kaikille plussanneille!!!<3
Onnea vaan kaikille! Täällä on vielä yksi kuumeilija kuun lopulle...=) En vain osaa päättää, että testailisko (testejä on kyllä) vai odottaisinko vaan tätiä.. Ei tulisi pettymyksiä, vaikka se tädin tulo on kyllä totaalinen pettymys (taas...) Jotenkaan ei osaa olla enää niin toiveikas, kun yrityskertoja tulee lisää...
Sofi kp 25/28-30 yk 3 tosin vasta mennään...
ja testiin sain haalean viivan! Voi herran jestas kun piti olla pölhö... Nyt nousi toiveet korkealle, mutta jos täti tuleekun maanantaina ajallaan niin kyllä on pettymys suuri... Ei tässä auta kun odotella viikonlopun yli ja katsoa kuinka käy...
Sofi kp 26/28-30
Voi onnea paljon!!! plussahan se on haaleakin viiva!! ainahan noista ei toki voi olla aivan varmoja ennen kun on useamman testin tehnyt, mutta kyllä sua nyt uskallan onnitella!!:) aivan ihanaa:) viiva on varmaan haalea siksi koska kp on vasta 26.
kävisipä mullakin yhtä suuri onni kuin sulla! mä en uskalla vielä testata, koska viime kierto oli niin pitkä.
tule sofi tänne kertomaan mikä on tilanne viikonlopun jälkeen!!:)
mä testailen joskus ensi viikolla varmaan.
tuiskutuuli kp 29/40? yk 2
Ja heti itseen.. Mulla vielä kesälomaa kaks viikkoa, joten on aikaa seurailla... Täti on pysynyt poissa, ja testien suurkuluttajana oon tehny jo kp 28, 30, 33, ja nyt kp34. Ekat kaks oli selkee nega, mut eilen hirmuisen haalea viiva ja tänään piirun vahvempi.. Kyllä mieskin eilisen viivan näki, että pakko sen siinä oli olla.. :) Eli on sitten kai ollu ovis vaan myöhemmin.. Voi myöskin haaleus johtua siitä että ainoa mahd oire on jatkuva vessahätä, joten ei ees aamusin oo varmaan niin kovin vahva "näyte"..
tanja kp34/30-35 tai rv 4+????