Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia punktiosta

22.01.2006 |

Punktio olisi viikolla 5 eli kyselisin kokemuksia siitä ? Oliko esim kivulias ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei meri-tuulia!

Itse jännitin kovasti punktiota mutta kokemus olikin täysin kivuton, ainoastaan tuntui että jotain kyljessä tapahtuu kun syvemmälle munasarjaan mentiin. Samoin siirto meni kivuttomasti.

Tsemppiä!

Waimo joka toivonmukaan menee ekaan passiin vkolla 5=)

Vierailija
2/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 2 punktiota takana. kipulääkitys oli oikein hyvä, kunnon humaus.. toimenpide tuntui kyllä ja oli vähän epämiellyttävä. mutta kun katselen kahta tuhisijaa tuossa niin kaiken sen kestää... onnea matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmästä kertaa jännitin aivan sikana, mutta koko juttu oli täysin kivuton ja ohi hetkessä.

Toista kertaa en jännittäny mielestäni niin paljoo ku ekaa, vähän nipisteli mutta ei niin etteikö sitä ois kestäny.

Tsemppiä vaan!

t. ippu + Valopilkut (pp10)

Vierailija
4/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt punktiossa ja pelkäsin sitä aika lailla. Sain kuitenkin tosi hyvän lääkityksen ja punktio meni tosi hyvin; jonkin verran tunsin jonkinlaista " kaivelua" , mutta en kipua. Lisäksi se kesti paljon vähemmän aikaa kuin olin kuvitellut. Nyt uus kierros menossa ja punktio todennäköisesti samalla viikolla sun kanssa:-)

*vilkuttelee samalla ippu67:lle; täällä sitä taas ollaan!*

Uuteen punktioon meno ei pelota ollenkaan, tsemppiä ja rauhallista mieltä teille kaikille!

Vierailija
5/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olivat hyvin kivuliaita, ja olin aina aivan ihmeissäni, kun muut punktoidut sairaalassa lähtivät nopeasti kotiin. Mutta hoitohenkilökunta oli empaattista ja kipulääkettäkin sain lisää kun huomasivat kipuni. Eikä se toimitus kovin kauaa kuitenkaan kestä. Tunsin kaikesta huolimatta olevani turvallisessa paikassa - kipuakin kesti kun toiveet olivat korkealla!

Vierailija
6/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse toimitus oli helpompoi kuin kuvitteloin, ei kovin kivulias, mutta huumeiden vaikutuksen kadottua olin tosi kipeä. Kipua kesti sen päivän ajan, seuraavana päivänä olinkin jo paljon parempi.

Vierailija
7/7 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla oli kivulias..sain kesken lisää kipulääkettä vaikka aika doupeissa olinkin..sattui sen koko päivän :( kysyin yhdeltä toiselta samaan aikaan oleelta että sattuiko ja sitä ei ollut sattunut yhtään!! Mä olin ihan kivusta kankeana eli aika yksilöllistä.

Mulla uusi punktio maaliskuussa ja toivottavasti ei satu niin paljon..tai sit ainakin over doset :)

Jos jännittää niin sit vaan pyydät tarpeeksi kipulääkettä - hyvin se menee!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä