Mikä on mielestäsi parasta ulkonäössäsi?
Tämä on sitten positiivisuusketju. Ei ainakaan kolmeen ensimmäiseen vastaukseen yhtään "Ei mitään"-kommenttia. Kiitos! 😀
Kommentit (31)
Kokonaisuus on ihan ok. Mikään ei ole erityisen kaunista ulkonäössäni, mutta kokonaisuuten olen aivan tyytyväinen.
Jos nyt jotain pitää eritellä niin reilu C-kupin rinnat, vaikka olen hoikka 55kg.
Lisäksi kynnet ja hiukset kasvavat vahvoina ja kauniina.
Silmät, huulet ja tiimalasikroppa. Tykkään myös mun terävistä kulmahampaista :D
Olen 60-vuotias eikä minulla ole kasvoissa ryppyjä. Ihmettelen sitä itsekin, mutta ehkä olen saanut hyvät geenit.
Sileä ja vaalea iho. Vaaleassa ihossahan näkyy jokainen mustapääkin ja minulla ei ole edes niitä.
Hiuksistani pidän. Tuuheat, pitkät ja ruskeat. Samoin silmät ovat isot ja ruskeat.
Naama, koen olevani kaunis vaikken mikään malli ole.
Hiukset, tummahkot ja paksut
Kropan muoto, tai siis se miten paino jakautuu nätisti
Mulla ei ole juurikaan kehumista yhtään missään, mutta varpaat on sentään nätit.
Naisellisuus, naisellisen mallinen vartalo,
Joka on ylipainosenakin naisellisen mallinen (x enemman enemmankun I), hiukset, sirous,
Silmat, sormet jne.
Viimeinkin voin sanoa: kauniit hampaat! Sain oikoittua nuo nyt kolmekymppisenä kärsittyäni aina vinoista hampaista. Hoikkuus ja hyvä iho myös.
Ei mitään, sori. Normaalipaino, mutta sekin ehkä enemmän terveyden kannalta kuin ulkonäön. Pulleampana ei näkynyt aataminomena ja olkapäät näytti naisellisemmilta ym.