Onko netflixissä suomenkielisiä tekstejä elokuvissa ja Sarjoissa?
Paljonko siellä tulee uutta katsottavaa kuukaudessa? Onko kaikki sisältä amerikkalaista?
Kommentit (15)
Miksi maksaa ylihintaisesta palvelusta kun voi ladata ilmaiseksi mitä haluaa? Töpseli seinään ja imut päälle.
Megabyte Sucker kirjoitti:
Miksi maksaa ylihintaisesta palvelusta kun voi ladata ilmaiseksi mitä haluaa? Töpseli seinään ja imut päälle.
No, vaikka siksi, että palvelun hinta ei tunnu työssäkäyvälle ihmiselle suurelta. Meillä on Netflix ja HBO Nordic, enkä koe, että maksaisimme ylihintaa. Meillä ei ole ollenkaan telkkaria, mutta tykkäämme kuitenkin katsoa hyviä sarjoja.
Varmaan sinäkin ymmärrät, että sarjojen ja elokuvien tekeminen maksaa. Tuntuu siis väärältä katsoa niitä laittomasti.
Vierailija kirjoitti:
No, vaikka siksi, että palvelun hinta ei tunnu työssäkäyvälle ihmiselle suurelta. Meillä on Netflix ja HBO Nordic, enkä koe, että maksaisimme ylihintaa. Meillä ei ole ollenkaan telkkaria, mutta tykkäämme kuitenkin katsoa hyviä sarjoja.
Varmaan sinäkin ymmärrät, että sarjojen ja elokuvien tekeminen maksaa. Tuntuu siis väärältä katsoa niitä laittomasti.
Mä näen elokuvat taiteena ja mun mielestä taiteen katsominen pitää olla ilmaista. Minähän vain katson taidetta en minä sitä omista fyysisesti.
Kannattaisiko perheessä ottaa 1 vai 2 samanaikaisen katselijan sopimus?
Paljonko uutta tulee kuukaudessa? Miten nopeasti uusi elokuva on netflixissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen elokuvat taiteena ja mun mielestä taiteen katsominen pitää olla ilmaista. Minähän vain katson taidetta en minä sitä omista fyysisesti.
Oot varmasti joskus kuullut sen sanonnan mielipiteistä ja perserei'istä, joten mun ei tarvitse sitä nyt tähän toistaa.
Talous ilman Netflixiä tänäpäivänä on sama kuin talous ilman Facebookia,syvältä suolesta :)Jos on 4k telkkari ota se kallein paketti kannattaa.
On jenkki- ja brittisarjoja. Sitten myös jonkin verran ruotsalaisia, norjalaisia, tanskalaisia ja saksalaisia. Sekä espanjaksi puhuttuja.
Leffavalikoimassa on enemmän kansallisuuksia.
Ei sinne tule mitään uusia leffoja kovin nopeasti, mutta mielestäni ei ole tarvekaan. Netflixin paras tarjonta on Netflix-original -sarjat eli sarjat jotka on tuottanut Netflix vain Netflixiä varten. Todella todella hyviä sarjoja.
Miten nopeasti elokuva tulee netflixiin?
sabertooth kirjoitti:
Talous ilman Netflixiä tänäpäivänä on sama kuin talous ilman Facebookia,syvältä suolesta :)Jos on 4k telkkari ota se kallein paketti kannattaa.
Kuulostat ihan joltain zombilampaalta. Osaatko määkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kenen tehtävä sun mielestä on maksaa palkkaa näille taiteen tekijöille?
Kyllä täytyy köyhä olla jos ei Netflixiin ole varaa. Mielestäni ihan ilmanen tarjontaan nähden. Suosittelen todella, paljon hyviä sarjoja ja elokuviakin.
EI tuo lataaminen ole mikään helppo ratkaisu jos haluaa katsoa muuallakin kuin kotonaan. Toki Warettavalle hikkylle vain koti on paikka jossa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten nopeasti elokuva tulee netflixiin?
Ei sinne kaikki tule ja jos tulee niin puhutaan vuosien viiveistä.
Mutta se 8euroa kuussa ei todellakaan ole paha hinta, siellä on paljon hyviä sarjoja.
On suomenkieliset tekstit. Suurin osa amerikkalaisia ohjelmia, mutta muutakin löytyy.