Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestäsi parasta ulkonäössäsi?

Ilovamma
26.01.2018 |

Tämä on sitten positiivisuusketju. Ei ainakaan kolmeen ensimmäiseen vastaukseen yhtään "Ei mitään"-kommenttia. Kiitos! 😀

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinkin voin sanoa: kauniit hampaat! Sain oikoittua nuo nyt kolmekymppisenä kärsittyäni aina vinoista hampaista. Hoikkuus ja hyvä iho myös. 

Oikoittua? XDD

Vierailija
22/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasivartalo ja isot huulet. Kaikki luomua, en valita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nopeasti katsottuna ruma, mutta kun tarkemmin katsoo, niin huomaa, että mussa ei ole yhtäkään virheettömän kaunista kohtaa. Muussa on niin paljon vikoja ja epäsymmetriaa. Jos joku kohta pitää kuitenkin sanoa, niin hiukset on parasta.

Vierailija
24/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot vihreät silmät ja pitkät ripset

Vierailija
25/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaikesta ulkonäössäni. Voisin tuijottaa itseäni peilistä 24/7. (Niin teenkin.)

Vierailija
26/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja terveesti hoikka, olen aina ollut. Vielä nelikymppisenäkään painonhallintaan ei ole tarvinnut kiinnittää huomiota. Lihaksisto on hyvässä kunnossa ja tuntuisi myös pysyvän melko pienellä vaivalla.

Vierailija
27/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten jää ulkonäköni puolesta kenenkään mieleen, on oikeastaan aika positiivinen asia. Kyse on joko muuntautumiskyvystä tai huomaamattomuudesta, en osaa itse arvioida kummasta.

Vierailija
28/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset hampaat.

Vierailija
29/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, että olen melko tavallisen näköinen ja ainakin näin talvi aikaan katoan pipo silmillä ihmismassaan. Saan kuitenkin tosi pienellä vaivalla ja vähäisellä meikillä ihan näyttävän.

Vierailija
30/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret silmät, luonnolliset pitkät ripset, luonnonvaaleat hiukset, pitkät sääret, korkeat poskipäät, nauravainen suu, luomukaunotar sanotaan

Vierailija
31/31 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja pitkät ja hoikat jalat (ei kuitenkaan ’liian’ laihat), kuulemma kauniit siniharmaat silmät, hyvän kokoiset rinnat (tosin ilman liivejä painovoima vetää alas päin), hoikkuus ja yleinen iloisuus. Paljon saan miehiltä kyllä huomiota.