Ihanaa kun uusi miesystäväni hallitsee monia itämaisia taistelulajeja
Juuri opetti tyttärelleni kurkipotkun, jotta hänen ei tarvitse enää pelätä raiskaajia ja muita hörhöjä. Mulla on niin turvallinen olo tuon miehen kanssa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kurkipotku?
Pidetään kurkea toisessa kädessä ja potkaistaan kurkea, joka lentää päin vastustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kurkipotku?
Se on tehokas potku, jolla hyökkääjä lamautetaan. Näin mies totesi sanasta sanaan.
Ap
Ihanaa, että uusi mieheni on Chuck Norris.
Tekeekö myös parit ukemit, suhisee takapihalla ja potkii koivuja? Respect!
Just. Kurkipotku kun onkin se kaikkein kätevin tapa puolustautua raiskaajia vastaan. Kai se opetti takakiertohyppypotkun myös? Se on nimittäin tosi kätevä tekniikka etenkin näin talvella liukkailla kaduilla.
Huono. 0/5
No ainakin Karate kidissä se kurkipotku näytti aika vammaselta. Jos ensin siis joutuu tasapainoilemaan yhdellä jalalla ja sitten ne vaihdetaan siinä potkussa. Voi siis olla tosi tehokas liike (en tiedä kun en harrasta), mutta se näyttää siltä, ettei aloittelija tee sillä liikkeellä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö myös parit ukemit, suhisee takapihalla ja potkii koivuja? Respect!
Olin tulossa kirjoittamaan samaa, mutta ehdit ensin 😂
Vierailija kirjoitti:
Juuri opetti tyttärelleni kurkipotkun, jotta hänen ei tarvitse enää pelätä raiskaajia ja muita hörhöjä. Mulla on niin turvallinen olo tuon miehen kanssa.
Mitä kaikkia lajeja mihesi osaa?
Hienoa... tarpeeksi kauan kun jankkaat täällä "naisena" lihaksikkaista, turvallisista ja puolustustaitoisista miehistä.... niin no alan harrastajana ehkä saat enemmän kysyntää tänään yökerhossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kurkipotku?
Pidetään kurkea toisessa kädessä ja potkaistaan kurkea, joka lentää päin vastustajaa.
Tää oli hyvä :) Päivän naurut!
Minulla ei ole miesystävää, mutta ajattelin ostaa bullterrierin... Pitää varmasti hörhöt miehet kaukana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkia lajeja mihesi osaa?
Taekwondo, aikido ja karate.
Ap
Karate kid voitti kurkipotkulla, aika hieno mieslapsi.
Tekeekö se saksipotkuja ovenkarmeihin?
Ap, tää on niin nähty ja huono. Koita keksiä jotain tuoreempaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2546280/mies_sivalsi_pihakoivua_thaipot…
Näitä riittää. Harmi että se missä mies teki katan naapurin takapihalla oli pääsy kiellettyjen listalla.
Mikä on kurkipotku?