Mies sivalsi pihakoivua thaipotkulla niin että runkoon jäi lommo. Naapuri toljotti.
Mies oli pihalla treenaamassa, naapuri ilmestyi sinne haravoimaan ja tuijottamaan. Mies otti muutaman verkkaliikkeen alle ja potkaisi koivua puolentoista metrin korkeuteen. Runkoon jäi viidentoista sentin jälki.
Naapuri toljotti ensin haavi auki, sitten tajusi mennä sisälle.
Ehkä nyt ymmärtävät antaa meidän olla rauhassa.
Kommentit (53)
Laittaisin tuollaisen puidenpotkijat ulos taloudestani. Mieshän on idiootti ja sinä kanssa jos hyväksyt tälläisen idarin.
Onpas tosi kova jätkä tuo sinun miehesi. Olet varmaan hirveän ylpeä hänestä.
🇺🇦🇮🇱
Mahlaako meinaatte juoksuttaa? Eikö miehesi voisi ihan sovinnolla opettaa Johanillekin jotain?
Käytkö täällä joka kerta raportoimassa kun turomiehesi hajottaa paikkoja pihalla?
Onko sama mies joka aikanaan teki sen katan pihalla? ja sama naapuri, joka silloin lähti peloissaan paikalta?
Mikä mulle tuli? Nauran katketakseni! Olisinpa nähnyt äksidentin.
Tekikö katan kumisaappaat jalassa ilmeettömästi kevätuullen puhaltaessa vastaan.
Mitä pahaa se koivu on sun miehelle tehnyt? Jatkuvasti pahoinpitelee puuraukkaa. :(
Mitä muuten rothweyler timille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Onko sama mies joka aikanaan teki sen katan pihalla? ja sama naapuri, joka silloin lähti peloissaan paikalta?
Mä muistan tän ketjun :D
Vietänköhän mä liikaa aikaa aaveella.. :D
Kai myös sihisi ja teki kuperkeikan?
Tekikö myös kupekeikan ja suhisi?
Naapurin Johan mahtoi olla peloissaan!
Kyllä oli naurussa pitelemistä, kun luin näitä kommentteja.
Mun mielestä vauva lehti on jotenkin osunut kultasuoneen tässä. Bisnesmalli vaan vähän hakusessa.