Mies tekee järkyttävän painavia alakoukkuja vyötärön korkuuteen säkillä.
Säkki oikein nytkähtelee ja taipuu nyrkin kohdalta. Jos mieheni täräyttäisi joskus raivoissaan jotain niin tulisi pahaa jälkeä.
Kommentit (31)
Sano että tekee katan välillä ja vetää leukoja.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:29"]Sano että tekee katan välillä ja vetää leukoja.
[/quote]
Just meinasin ehdottaa samaa:D
Ai täällä on taas tämä "mun mies lyö lujempaa kuin sun mies" haaveilemassa pöksyt märkinä, jos hänen vajakki mies ihanasti hakkaisi jonkun toisen uroon sen jälkeen, kun tämä toinen olisi yrittänyt vokotella AP:tä, joka on tietenkin kaunis ja seksikäs (mutta kiltillä tavalla).
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:21"]
Mun mies lyö myös lujaa, mutta ranteet eivät kestä takomista.
[/quote]
Tuo on yleinen ongelma. Jos ranteet ei kestä ei nyrkkeilijän urasta tule mitään!
Se on kova paikka nuorelle miehelle!
Sikasiistiä, toisilla sitä elämässä lykästää. Kadekadekade
Miten niitä järkyttävän painavia alakoukkuja tehdään? Onko sillä sun miehellä jotenkin järkyn läskit kädet vai miten se saa niistä painavia? Nyrkkeilyssä olisi katsos tarkoitus, että lyönti olisi nopea ja "piiskamainen", amatöörit mättää niitä hitaita tönkkölyöntejä.
Onko ap säkkiin tullut kuluma lyöntien kohdalle?
Kuinka monen vuoden jälkeen pitää ostaa uusi säkki tai paikata vanha?
Järkyttävän raskas alakoukku = helvetin hidas baariheijari. Hui, että melkein pelottaa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:21"]
[/quote]
Tuo on yleinen ongelma. Jos ranteet ei kestä ei nyrkkeilijän urasta tule mitään!
[/quote]
No ei tule nyrkkelijän uraa näille muillekaan. Hei haloo, mitä urpoja täällä on.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:21"]
[/quote]
[/quote]
Se on kova paikka nuorelle miehelle, että täällä on niin untamoita akkoja!
Niin, nyt taitaa olla liian kylmää ja sateista tehdä niitä katoja takapihalla.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:40"]
Miten niitä järkyttävän painavia alakoukkuja tehdään? Onko sillä sun miehellä jotenkin järkyn läskit kädet vai miten se saa niistä painavia? Nyrkkeilyssä olisi katsos tarkoitus, että lyönti olisi nopea ja "piiskamainen", amatöörit mättää niitä hitaita tönkkölyöntejä.
[/quote]
Vittu sinä et tiedä nyrkkeilystä mitään. Piiskamainen on perseessäs. Lyönnissä pitää olla aina paino takana.
Tuossa videossa on ideana juuri tämä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:47"]Niin, nyt taitaa olla liian kylmää ja sateista tehdä niitä katoja takapihalla.
[/quote]
No ei tosimiehelle! Se on tavalliselle nuorelle miehelle raskasta, kun se ei tarkene tällä säällä katoja ulkosalla tehdä!
Eikös se mamma kehunut miten mies tekee talvella hangessakin niitä katoja jalkojen voimistamiseksi?
Uskomattoman juntin kuuloinen mies.
tekis ennen vaikka klapeja. olis jotain hyötyäki
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:40"]
[/quote]
Vittu sinä et tiedä nyrkkeilystä mitään. Piiskamainen on perseessäs. Lyönnissä pitää olla aina paino takana.
Tuossa videossa on ideana juuri tämä.
Onko tolla videolla AP:n mies??? Itse kata mies, ooooooh!
Piiskamaiset iskut perseessä kuulostavat aika epämiellyttävältä.