Aidosti kun rakastaa, ei petä.
Asia on juuri noin. Turha mussuttaa, että kyllä vaan voi pettää vaikka kuinka rakastaisi. No ei voi! Kiintymystä voi tuntea toki, mutta rakkaudesta siinä ei ole kyse enää siinä vaiheessa kun vieraat alkaa kutsua.
Tapapettäjät taas eivät rakasta ikinä ketään. Tämä aloitus ei koske heitä, jotka uittavat kulliaan/jakavat pipariaan aina kun tilanne sallii, ihan vaan siitä ilosta.
Kommentit (24)
Ei. Rakkaudesta ei ole kyse. Pikeminkin sopimuksesta.
Olen ollut huoleton. Pettänyt ketä milloinkin, mutta Silloi olen ollut vain suhteessa. Rakastanut, kyllä. Ollut kenties elämäni rakkaus, silti panin menemään. Oletan että pettivät ihan yhtä lailla minua. Silloin kuvittelin ettei maailmassa ole uskollisuutta eikä uskollisia. Tein töitäkin alalla jossa varatut isit liehittelivät(no bi4ch, matkailu/ravintola).
Sitten menin naimisiin, mies tiukka pettämisestä. Tiedän ettei petä minua. Olen avioliitossa lupaukseni antanut ja vaikka on miten kuivaa en vieraisiin lähde. Edes flirttiin. Rakkaudesta en tiedä. Liian lähelle ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei rakastaisikaan, niin ei tarvitse pettää, kun etsii riittävän hyvän kumppanin. Sehän kertoo suoraan suomalaisten naisten tasosta, kun mies ravaa vieraissa. Huvittavinta siinä ulinassa, joka kuuluu, kun lauma petettyjä ämmiä kertovat miten ovat olleet niiiiiiiiin ihania naisia, mutta silti ne miehet vaan käy vieraissa. Ehkä siltä mieheltä olisi ollut viisaampi kysyä ajoissa, voisiko tehdä jotain toisin, että mies ei katselisi muita naisia.
Niin koska siis suomi on ainoa maa missä petetään ja nämä naiset ovat kaikki pihtaavia pirttihirmuja jotka ansaitsevat tulla petetyksi.
Jokaisella miehellä on oikeus rakkauteen ja onneen. Jos suomimamma ei kykene siihen, mies voi aivan surutta etsiä sitä toisaalta.
Niin on, eron jälkeen. Ero ensin ja sitten hyppy toisen naisen sänkyyn.
Kyllä minusta voi rakastaa, mutta ei arvostaa ja kunnioittaa. Ja rakkaus pelkkänä romanttisena tunteena ilman kunnioitusta ihmisenä ei ole minusta minkään arvoista. Rakastava voi kieroutua ajatuksissaan ja luulla, ettei satuta ketään jos kumppani ei saa tietää, mutta kumppaniaan arvostava ihminen ei kuseta puolisoaan.
Jokaisella miehellä on oikeus rakkauteen ja onneen. Jos suomimamma ei kykene siihen, mies voi aivan surutta etsiä sitä toisaalta.