Aidosti kun rakastaa, ei petä.
Asia on juuri noin. Turha mussuttaa, että kyllä vaan voi pettää vaikka kuinka rakastaisi. No ei voi! Kiintymystä voi tuntea toki, mutta rakkaudesta siinä ei ole kyse enää siinä vaiheessa kun vieraat alkaa kutsua.
Tapapettäjät taas eivät rakasta ikinä ketään. Tämä aloitus ei koske heitä, jotka uittavat kulliaan/jakavat pipariaan aina kun tilanne sallii, ihan vaan siitä ilosta.
Kommentit (24)
Pikkuinen ongelma vaan, kun sitä aitoa rakkautta ei ole kuin Hertta-sarjoissa :(
Rakkaus on eri asia kuin seksuaalivietti. Joskus sama kohde, ei aina.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuinen ongelma vaan, kun sitä aitoa rakkautta ei ole kuin Hertta-sarjoissa :(
Ajatteletko niin siksi ettet itse kykene rakastamaan?
Näinhän se menee, koska rakkaintaan ei halua satuttaa.
Vaikka ei rakastaisikaan, niin ei tarvitse pettää, kun etsii riittävän hyvän kumppanin. Sehän kertoo suoraan suomalaisten naisten tasosta, kun mies ravaa vieraissa. Huvittavinta siinä ulinassa, joka kuuluu, kun lauma petettyjä ämmiä kertovat miten ovat olleet niiiiiiiiin ihania naisia, mutta silti ne miehet vaan käy vieraissa. Ehkä siltä mieheltä olisi ollut viisaampi kysyä ajoissa, voisiko tehdä jotain toisin, että mies ei katselisi muita naisia.
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei rakastaisikaan, niin ei tarvitse pettää, kun etsii riittävän hyvän kumppanin. Sehän kertoo suoraan suomalaisten naisten tasosta, kun mies ravaa vieraissa. Huvittavinta siinä ulinassa, joka kuuluu, kun lauma petettyjä ämmiä kertovat miten ovat olleet niiiiiiiiin ihania naisia, mutta silti ne miehet vaan käy vieraissa. Ehkä siltä mieheltä olisi ollut viisaampi kysyä ajoissa, voisiko tehdä jotain toisin, että mies ei katselisi muita naisia.
Niin koska siis suomi on ainoa maa missä petetään ja nämä naiset ovat kaikki pihtaavia pirttihirmuja jotka ansaitsevat tulla petetyksi.
Suominainen nyt on mitä on, en ihmettele enää mitään.
Eiks se ollutkaan niin et aito rakkaus odottaa?
En usko tämän pitävän paikkaansa. Olen pettänyt pariakin miestä, ja tehnyt niin, koska olen kokenut vihaa heitä kohtaan. Ja aina enemmänhän sitä vihaa, mitä enemmän kokee syviä loukkauksia rakastamaltaan ihmiseltä. Nuorena siis. Joku toinen taas olisi ollut niin vihassa uitettu, että olisi vihannut kaikkia ihan vain siksi, kun kehtaavat tulla vastaan. Joten en osaa pitää tuollaista asiasta vihaamista kovin pahana, vaikka sellainen tuottaakin pahaa jälkeä jos sitä ei osaa purkaa järkevästi.
Nyt keski-ikäisenä en viitsi vihata ketään, kaikilla joku juttu päässä on vinksallaan ja touhu sen mukaista. Joten ei ole ollut tarvetta ketään pettääkään, päinvastoin. Ja kun vanhat kaunat laimenevat ja haihtuvat, tajuaa tietenkin rakastaneensa niitä pettämiäänkin koko ajan. Se vain ei aina tunnu siltä.
Onneksi elämä ei ole pelkkää aidon rakkauden lässytystä, vaan myös intohimon ilotulitusta.
Voi huoh taas näitä ”elämän totuuksia”. Oikeassa elämässä kun voi sattua ja tapahtua monenlaista. Eipä ole tämäkään asia noin mustavalkoinen. Saahan sitä toki noin uskoa jos se jotenkin lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi huoh taas näitä ”elämän totuuksia”. Oikeassa elämässä kun voi sattua ja tapahtua monenlaista. Eipä ole tämäkään asia noin mustavalkoinen. Saahan sitä toki noin uskoa jos se jotenkin lohduttaa.
Samat sanat. Saahan sitä toki uskoa, että puoliso rakastaa vaikka pettää, jos se jotenkin lohduttaa.
Jokainen suree tavallaan ja jokainen rakastaa tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Asia on juuri noin. Turha mussuttaa, että kyllä vaan voi pettää vaikka kuinka rakastaisi. No ei voi! Kiintymystä voi tuntea toki, mutta rakkaudesta siinä ei ole kyse enää siinä vaiheessa kun vieraat alkaa kutsua.
Tapapettäjät taas eivät rakasta ikinä ketään. Tämä aloitus ei koske heitä, jotka uittavat kulliaan/jakavat pipariaan aina kun tilanne sallii, ihan vaan siitä ilosta.
Ainahan sitä voi rakastua uuteen ihmiseen..ihan yllättäen ja rakastella sen kanssa...sit jaetaan talot ja tavarat ja vanha akka aukee vauva.Fissä:)
Rakkauteen liittyy myös se vahva tunne, että kunnioittaa toista eikä halua häntä satuttaa. Pettäminen on kokonaisvaltainen loukkaus, eikä sellaista tee, jos rakastaa. Ja kyllä, olen itse pettänyt ja luulin rakastavani, mutta selkeästi sitten en.
Kyllä parasta pettämistä on pitää exät "langoilla" voi itkeä nykyistä suhdetta ja exä tarjoaa olkapäätä ja kikkeliä haarojen väliin. Siinä kelpaa sitten kotona kitua jonkin aikaa, kunnes taas saa exän kikkeliä.
Ok.