Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään joku villitys mollata yrityksiä huonosta palvelusta somessa?

Vierailija
26.01.2018 |

Ensimmäisenä tullaan ulisemaan johonkin someen, kun kaikki ei ole mennyt niinkuin asiakas olisi toivonut. Ei käy mielessäkään että ensin hoidettaisiin asia yrityksen edustajan kanssa? Tai vielä ihmeellisempää: mennään ulisemaan someen, vaikka asia olisi jo käsitelty yrityksen kanssa sillä oletuksella että asiakas on tyytyväinen. Asiakkaat eivät enää sano suoraan että nyt tämä meni huonosti, haluan hyvityksen, vaan menevät someen vääristelemään ja liioittelemaan tapahtumia. Näitä on jatkuvasti esillä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En ymmärrä kyllä miksi. Ovatko hyvitysten perässä vai halutaanko vaan tehdä kiusaa?

Vierailija
2/3 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä tullaan ulisemaan johonkin someen, kun kaikki ei ole mennyt niinkuin asiakas olisi toivonut. Ei käy mielessäkään että ensin hoidettaisiin asia yrityksen edustajan kanssa? Tai vielä ihmeellisempää: mennään ulisemaan someen, vaikka asia olisi jo käsitelty yrityksen kanssa sillä oletuksella että asiakas on tyytyväinen. Asiakkaat eivät enää sano suoraan että nyt tämä meni huonosti, haluan hyvityksen, vaan menevät someen vääristelemään ja liioittelemaan tapahtumia. Näitä on jatkuvasti esillä.[/quote

Se on tämä 15 minuuttinen julkisuudessa. Päivitetään someen huonosta kohtelusta (tai vaihtoehtoisesta siitä miten minä itse autoin tilanteessa X ihmistä ja kymmenen muuta käveli vain ohi). Päivitys laitetaan julkiseksi ja loppuun teksti "Saa jakaa!!!". Sit istutaan alas, juodaan kaffia ja ootellaan voimahaleja ja kollektiivisia kanssahaukkujia mukaan tai jos kyseessä on tuo auttamistapaus, niin odotellaan sydämiä ja ylistyskommentteja. Samalla voidaan vähän jo lähettää itse juttuvinkkiä ilta-pululle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti nämä on vielä sellaisia, että on toimittu ihan käytäntöjen mukaan tai mollataan sellaisesta, johon yritys ei voi vaikuttaa. Itketään somessa, kun asiakas itse on mokannut