Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä seuraavista asioista olisit eniten valmis luopumaan, jos yhdestä olisi pakko?

Vierailija
26.01.2018 |

?

Mistä seuraavista asioista olisit eniten valmis luopumaan, jos yhdestä olisi pakko?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin! En ole niin kiintynyt siihen, etten pärjäisi ilman. Noita muita asioita sen sijaan tarvitsen elämässäni.

Vierailija
2/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älypuhelin! En ole niin kiintynyt siihen, etten pärjäisi ilman. Noita muita asioita sen sijaan tarvitsen elämässäni.

En ole minäkään kiintynyt, mutta on se vaan aika pahuksen tarpeellinen väline, kun tarvitsee esimerkiksi navigoida vieraassa paikassa, hoitaa pankkiasioita, ostaa lippuja jne.

Itse luopuisin herkuttelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole älypuhelinta eli olen siis jo luopunut siitä.

Vierailija
4/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset. Niistä olen jo luopunutkin kun lapsia tuli.

Vierailija
5/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten noin moni vastaa älypuhelin? Itse ainakin kuolisin juna- ja bussimatkoilla tylsyyteen.

Vierailija
6/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkiä ei ole, joten vastasin sen. Jos pitää luopua jostain minkä jo omistaa, niin sitten älypuhelin.

Vierailija
7/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli helppo! Minulla ei ole älypuhelinta.

Vierailija
8/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten noin moni vastaa älypuhelin? Itse ainakin kuolisin juna- ja bussimatkoilla tylsyyteen.

Et kuolisi. Kokeile joskus jättää puhelin kassin pohjalle. Hengissä säilyt.

Vierailija
9/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hoidat pankkiasiat sitten, kun paperisesta tunnuslukuluettelosta lopullisesti luovutaan? Onko sinulla kotona tulostin, josta tulostat leffaliput, junaliput, lentoliput yms?

Vierailija
10/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä matkoilla joko luen kirjaa tai kuuntelen musiikkia mp3-soittimesta.

Vierailija
11/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hoidat pankkiasiat sitten, kun paperisesta tunnuslukuluettelosta lopullisesti luovutaan? Onko sinulla kotona tulostin, josta tulostat leffaliput, junaliput, lentoliput yms?

Tietenkin on tulostin. Teen sillä paljon muutakin kuin tulostan lippuja. Pankkiasioiden hoidossa odotan, että pankki tarjoaa ratkaisun, joka toimii ilman älypuhelinta; emmehän vielä voi tietää mikä se on.

Vierailija
12/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lemmikkiä enkä halua, joten se, mutta jos pitää jostain omasta luopua niin älypuhelin. Ystävät, kumppani ja asunto on aika perustarpeita ja mulle ystävät = aika pitkälti harrastukseni. Ja mieluummin älypuhelin kuin suklaa.

Vierailija
13/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kohta jo hankit sellaisen ja sit oot ruudussa 24/7, etenkin vauvapalstalla :)

Vierailija
14/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei semmoinen maksa ku 99e. Ja kestää kunnes patruuna on loppu jolloin ostetaan uusi printteri.

Ja jos on köyhä eikä ole laiska voi ostaa 5e muistitikun ja mennä kirjastoon printtaamaan 20c hintaan per sivu.

TE keskuksessa tai kelassa tai muutamassa muussa julkisessa paikassa onnistuu ilmaiseksi

Vierailija
15/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta jos on köyhä ja laiska leffaliput, junaliput, lentolipyt jne tuskin ovat muutenkaan ongelma kun niitä ei vaan koskaan ole.

Vierailija
16/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsyys on vain kuvitelma päässäsi. Lisäksi olet itse määritellyt sen niin vuosien myötä, että se on kamalaa.

Vierailija
17/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noin muuten vihaan älypuhelinta, aivan kauhea käyttää kirjoittamiseen. Täysin väärän kokoien puheluja varten ja hemmetin kallis omistaa ku tippuu noita 20e laskuja joka kuukausi sen sijaan että tulisi vain puolvuosittain 20e laskuja kuten idioottipuhelimella.

Vierailija
18/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelusta olisi fiksuinta luopua. Älypuhelinta tarvitsen, koska ei ole tietokonetta.

Vierailija
19/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei semmoinen maksa ku 99e. Ja kestää kunnes patruuna on loppu jolloin ostetaan uusi printteri.

Ja jos on köyhä eikä ole laiska voi ostaa 5e muistitikun ja mennä kirjastoon printtaamaan 20c hintaan per sivu.

TE keskuksessa tai kelassa tai muutamassa muussa julkisessa paikassa onnistuu ilmaiseksi

Mutta miksi tekisin sen niin vaivalloisesti, kun voin näyttää lipun älypuhelimestani? Lentoliput kyllä yleensä tulostan, ihan sen takia ettei tarvitse murehtia akun loppumista tai jotain yllättävää ongelmaa kännykässä.

Vierailija
20/32 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppania tai lemmikkiä minulla ei ole joten niistä en voi luopua. Asunto ja ystävät ovat liian tärkeitä luovuttavaksi.  Älypuhelin on usein ainoa yhteydenpitoväline ystäviin (toki sen voisi korvata esim. tabletilla tai läppärillä useimmissa tilanteissa). Kovin ihmeellisiä harrastuksia ei ole, mutta mitä sitten tekisin kaikealla vapaa-ajalla jos en voisi edes mamma palstailla, pelata tietokoneella tai katsoa elokuvia? Jäljelle jää siis herkuttelu. Se olisi hyvä jättää pois muutenkin.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi