Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka uskoo tv-hahmojen olevan totta?

Vierailija
26.01.2018 |

Esim. Salkkareita katsova, joka uskoo tapahtumien olevan täyttä totta, että jos sarjan näyttelijä tulee tätä kadulla vastaan, niin alkaa hahmon arvostelu, eikä ymmärretä fiktiota ja faktaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Olen usein keskustellut asiasta Friends-ystävieni, Rachelin ja Monican kanssa.

Vierailija
2/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään - meillä kaikilla on omat vaivamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu

Vierailija
4/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tohtori House oliskin totta<3 Pistäisin itteni oikeen koreeks ja varaisin vastaanotto ajan. Loppu olis historiaa..

Vierailija
5/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työkaveri oli tällainen että uskoi . Hän saattoi töissä pohtia ihan tosissaan että miksi joku hahmo teki jotain tai mitä sen olisi pitänyt tehdä. Ei kai siinä muuta voi kun ihmetellä ja muistuttaa että kyseessä on vain tv ohjelma eikä oikeat ihmiset.

Vierailija
6/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaali ja perinteinen nainenhan tuollainen juuri on.

Vierailija
7/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen ihminen, elää niiden fiktiohahmojen myötä.

Vierailija
8/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellisen ja kuvitellun raja hämrätyy, sitä kutsutaan psykoosiksi.

Vierailija
9/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfgdfgdsfg kirjoitti:

Jos todellisen ja kuvitellun raja hämrätyy, sitä kutsutaan psykoosiksi.

Voidaan kutsua myös eläytymiseksi. Aspergereille tämä on tietysti täysin käsittämätön ilmiö.

Vierailija
10/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tuomita, jotenkin se on hyvin inhimillistä. Vaikkakin hyvin surkuhupaisaa....  Mutta niin vaan minkäkin kuvittelen tai kuvittelin joskus tietäväni millainen mies on vaikka sitten Arvi Lind, vaikka, mitä minä hänestä oikeastaan tiedän, vaikka hän on kymmeniä tai oikeammin satoja kertoja esiintynyt tv:ssa "omana itsenään" lukien uutisia...

Vierailija
11/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös salkkarinäyttelijätkin ole kertoneet, että heitä kytätään heidän roolien takia?

Aaroakin varmaan katsotaan siviilissä kieroon, jos ei  erota faktaa fiktiosta.

Vierailija
12/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen naimisissa Roger Rabbitin kanssa.

Vierailija
13/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen naimisissa Roger Rabbitin kanssa.

Sittenhän sulla on isot tissit.

Vierailija
14/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pelottava ajatus, ettei joku ymmärrä faktan ja fiktion eroa. Tosin en ole koskaan ymmärtänyt sitäkään, että jotkut menevät sekaisin jostakin ns. julkkiksesta. Tosin, antaa kaikkien kukkien kukkia:)

Vierailija
15/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käsittämätöntä mutta totta. Eikä edes kovin harvinaista. Kotikadun Hannes esim. on saanut kaupungilla lähes turpaansa, kun katsojakansalainen oli närkästynyt hänen käytöksestään sarjassa.

Vierailija
16/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän miettiä mistä tuollaisessa voisi olla kyse.

Itsekin toki eläydyn eri ohjelmiin ja voisin kuvitella, että jos näkisin jonkun hirveän hahmon näyttelijän yllättäen jossain, niin se reaktio, joka päähän tulee aivan ensimmäisenä, olisi tunnetasolla samantapainen kuin siitä ohjelman hahmosta. Sitten kun tilanne menee tajuntaan ja alkaa tietoinen ajattelu, toki ymmärtäisi, että kyseessähän on vain sen hahmon näyttelijä.

Epäilen, että joillakin ihmisillä jää tuo ihan ensimmäinen tunnereaktio päälle eikä sen päälle tule "ajattelua". Mutta mistä se sitten johtuu?

Vierailija
17/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäteatterissa kerran yksi tutun tuttu mummoikäinen nousi kesken esityksen penkistä ja alkoi ojentaa yhtä roolihahmoa. Se oli vähän absurdi tilanne. Lapset tekevät noin ja dementikkokin ehkä voisi, mutta tällä ei kuulemma ko. tautia ollut. Seuralaisia oli kuulemma hävettänyt ja mummo oli motkottanut 'moisen juipin' käytöksestä pitkään.

Vierailija
18/18 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäteatterissa kerran yksi tutun tuttu mummoikäinen nousi kesken esityksen penkistä ja alkoi ojentaa yhtä roolihahmoa. Se oli vähän absurdi tilanne. Lapset tekevät noin ja dementikkokin ehkä voisi, mutta tällä ei kuulemma ko. tautia ollut. Seuralaisia oli kuulemma hävettänyt ja mummo oli motkottanut 'moisen juipin' käytöksestä pitkään.

Hah hah! Apua! On meitä moneen junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän