G: Kuvaile kamalinta tyyppiä työpaikallasi
Kommentit (17)
Kuusikymppinen, lihava, ilkeä ja vitun ruma akka, joka terrorisoi kaikkia ja arvostelee muiden ulkonäköä.
Olen kerran sanonut sille, että kato akka peiliin, mutta ei opi..
Ei kai se nyt mikään kamala ihminen ole, mutta meillä ei kyllä henkilökemiat yhtään kohtaa. Tämä koko ajan puhuu henk. koht asioistaan tosi avoimesti, utelee mun asioista, tulee halailemaan ja jotenkin tunkee henk. koht. reviirille. Tosin ärsyttävintä on se, että ei ole kovinkaan hyvä työssä, ja jotenkin kai kompensoi sitä asiaa hössöttämällä joka asiasta. Jos jonakin päivänä on yhtäkkiä paljon tekemistä, niin sen sijaan, että istuisi alas ja aloittaisi yhdestä hommasta vaan tekemään niitä, hän voihkii ja valittaa, kuinka on mahdottoman paljon tekemistä, alkaa paniikissa tehdä jotakin, mikä menee pieleen, ja siirtyy sitten paniikissa seuraavaan hommaan, ei tee mitään kunnolla, ja alkaa sitten kimittää ja valittaa muille ihmisille siitä, että taas kaikki kaatuu hänen harteilleen...
ja kamalin akka on tosi töykeä työtovereilleen sekä päiväkodin tietyille lapsille :(
tekopirteän hymyn takana on oikea piru!
Ja näin on.
Ei kosakaan tyytyväinen mihinkään. Ja vain hänellä on aina niin kiire, tietenkin...Muilla kun ei ole mitään tekemistä.
- jolla on harrastuksena valitella ihmisille miten paskaselta minä haisen. Uskoisitteko että on ihan aikuinen nainen? Kykenee yhteistyöhön vain sellaisten kanssa jotka suostuvat tekemään justiin niinkuin hän haluaa.
Huono iho, laiha, nainen. Aina piilokettuilemassa kaikille ja menee mauttomuuksiin koko ajan. Nauttii, kun toiselle tulee paha mieli tai kun vastapuoli hämmentyy. On siis hieman narsistinen, autistinen (?), eikä itse tajua, että hän on raskas ihminen. Olen hänelle ystävällinen, koska en tahdo joutua silmätikuksi. Lähes kaikki ajattelemme hänestä niin. Vain yksi henkilö on hänen kaverinsa oikeasti. Hän on korin mätä omppu! Lisäksi hän on laiska ja tykkää enemmän jutella kuin tehdä työtänsä..
Ihan höyrypäinen salihullu, joka on ylpeä väkivaltaisesta historiastaan. Taipumusta myös kleptomaniaan. Yritän pysytellä kaukana hänestä ja juttelen, jos on pakko. :p
1.
Valikoi töitään, valittaa koko ajan joka asiasta, huutaa työkavereille, ilkeilee ja itkettää muita (varsinkin uusia ja sijaisia), valikoi itselleen aina kaikkein rahakkaimmat työvuorot (kolmivuorotyö ja työaika-autonomia) ja suuttuu jos ei työvuorotoiveet mene aina läpi.
2.
Hössö, joka ei osaa keskittyä kuin yhteen asiaan kerrallaan, valikoi töitään, on aina ensimmäisenä syömässä ja pitää ylipitkiä ruokataukoja, ajoittaa työnsä niin, että voi luistaa epämiellyttävistä tehtävistä, ei auta työkavereita vaikka tehdään tiimityötä, puhuu ihan hirveästi koko ajan ja on yliystävällinen kaikille; yrittää ilmeisesti näin piilottaa sitä, että on työpaikan luuseri.
Onneksi molemmat ovat lähteneet: 1. tajusi itse lähteä ja 2. sai lähtöpassit.
Kolmekymppinen nainen, joka
-haisi tupakalta, koirilta ja hieltä
-huusi muille työntekijöille, jotka keskustelivat mutta itse saattoi huutaa huoneen toiseen päähän asiansa
-kertoi vitsejä, jotka eivät naurattaneet ketään
-pukeutui liian pieniin vaatteisiin yleensä jumppahousuihin, joiden yläosasta pursusivat vatsamakkarat
-valitti kaikesta, eniten työpaikan ruokalan ruuasta ja omista kivuistaan
-veti panacodia jokaiseen pieneen sormisärkyyn
-tuli myöhässä töihin yleensä puoli tuntia, pahimmillaan myöhästyi puolitoista tuntia kokouksesta
Ja tämä henkilö ihmetteli miksi muut henkilöt eivät halunneet häntä projekteihinsa :D
Mun työpaikalla on harvinaisen selväpäistä väkeä...no pomo on vähän rasittava hössöttäjä (pieni vika kuitenkin verrattuna entiseen pomoon, joka oli ihan persoonallisuushäiriöinen ja jota kaikki pelkäsivät), pari työkaveria on lievästi ärsyttäviä kontrollifriikkejä nipoja (tekevät kyllä työnsäkin sitten aina tiptop).
Ärsyttävin työkaveri on ehkä yksi, joka lauleskelee ja viheltelee itsekseen aina töissä, erityisesti tuo vituttaa silloin kun yrittää keskittyä johonkin tarkkuutta vaativaan hommaan missä pitäisi pysyä ajatukset kasassa (mitä suurin osa työstä on). Mutta sekin on kiva silloin kun se on hiljaa.
Yksi nelikymppinen nainen. Aina on jostain valitettavaa, miten muut häntä kohtelee huonosti ja luulee että hänen oikeuksiaan poljetaan koko ajan. Koko ajan narisee mitä muut non puhunut ja homma ei hänen mielestään toimi. En tiedä miksi kuvittelee niin, kaikki muut on tyytyväisiä ja ne pienet ongelmat mitä ollut on saatu aina kaikkien kanssa selvitettyä.
Tämä nainen kokee raskaaksi työn ja etsii koko ajan muuta työtä, kokee että työ on palkkaansa nähden liian raskasta. Hänelle ei voi sanoa ikinä kritiikkiä koska kokee sen henkilökohtaisena loukkauksena.
En tiedä mikä sitä vaivaa. Aina kun oon hänen kanssaan vuorossa niin oma positiivisuus vaan murenee alas,ärsyttävää.
päätökseeni jäädä kotiin perhepäivähoitajaksi. Ei ole ärsyttäviä työkavereita ja mikä parasta, ei pomoa!
mutta toisen vuoron esimies, ensinnäkin se on aika ruma, oli kyllä ennen nätti, mutta otti kulmakarvoihin tatuoinnin ja ne on nyt aika paksut ja harmaan väriset..!!! hyi!! Ihan siili tukka :(((naisesta kyse)
sitten on töykeä, vittuilee, pomottaa jonkun muualle missä ei ole tekemistä ja jos sanoo, että sori tässä olisi aika paljon töitä ja siellä minne laitat mut ei ole töitä yhtään.. ei usko, ei päästä KOSKAAN ketään edes 15 min aikaisemmin töistä vaikka työt olisi loppuneen 2 h sitten...
en tiedä, miksi kukaan ei valita siitä ylemmälle tasolle... kaikki, siis kaikki sen vuorossa olevat sellaiset 500 ihmistä :) vihaavat häntä... onneksi ei ole minun esimie, muuten olisi jo lähtenyt pois kaaauan sitten koko paikasta..
- haukkuu kaikkia selän takana. Aina poissaoleva joutuu hampaisiin.
- käy rutisemassa pomolle: "en mäkään aina kaikkea osaa, mutta nyt mä kyllä sanon suoraan tosta Matista..."
- jatkuvasti hormonimyrskyjä, tiuskii ja äyskii. Ei pyydä anteeksi vaan on seuraavana päivänä kuin ei mitään olisi tapahtunut ja saattaa olla taas hyväntuulinen.
- kyttää toisten tekemisiä ja työaikoja, raportoi niitä pomolle, vaikka jokaisella olisi oma vastuu työstään
- on neuroottinen vartalonsa suhteen ja tekee muille plösöille koko ajan selväksi, kuinka on halutumpi. jutut on teinityttöjen tasoa. Aloittaa aamun kuvaamalla vatsaansa (melkein six-pack) ja sitten seuraavaksi tulee, että "vaikka on mullakin löysää, niin kuolisin, jos olisin yhtä läski kuin "joku pikkuisen pyöreä julkkis", kiva siinä meidän tavallisten keski-ikääntyvien kuunnella. Jos joku laihtuu onnistuneesti, ei noteeraa ja alkaa ilkeäksi. (tätä olen seurannut jo vuosia)
Enpä tuosta ihmisestä mitään positiivista äkkiä keksi...
30-v. Nainen, jolla on aina kaikki paremmin. Parempi auto, kiltimmät lapset, komeampi mies, isompi talo, tehokkaampi auto...
No nyt vuosia jälkeenpäin kuulin, että on eronnut, ja huomattavasti velkaantunut kun piti pitää kulissia yllä ja kehuskella mukamas paremmalla elintasolla.
Nyt olen yksityisyrittäjä :) ei pomoa, ei idiootteja työkavereita, ja asiakkaistani todella monesta on tullut hyviä ystäviäni!
on tekemisissä vain silloin kun on pakko, lintsaa töistä ja teettää kaikki työt muilla eikä ota vastuuta itse mistään...