Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hermot menee

15.04.2006 |

Heips

Olen laittanut tänne aikaisemminkin viestiä asiasta, mutta taas on pakko päästä purkamaan ajatuksia.

Perjantaina kun isä oli tulossa hakemaan poikia (olivat lähdössä mökille) ehdotti että riisuisin pojat alasti jotta voisivat laittaa pojille " äiti puolen hankkimat vatteet" (minun hankkimat eivät kelpaa, tällä kertaa toisella pojista oli uudet farkut ja syksyllä ostettu t-paita ja toisella perushousut ja isän hankkima t-paita). Totesivat että olisi näin helpompaa niin ei sitten tarvitsisi vaihtaa vaatteita matkalla. Sanoin suoraan että ei onnistu. Minusta tälläinen on lasten nöyryyttämistä, mitä mieltä muut ovat? en voi ymmärtää tuollaista ollenkaan. Tätä on jatkunut nähtävästi jo pitempään ja vaatteet on vaihdettu tullessa ja lähtiessä ja vain sen takia ettei isän uusi tyttöystävä hyväksy minun ostamia vaatteita. Voisin jollain tavalla hyväksyä sen että isän luona on varavaatteita mutta tuo on jotain aivan muuta.

Ensimmäinen asia minkä äitipuoli sanoi 5-vuotiaalle pojalleni oli: Sulla on ihan tytön hiukset, luulin sua tytöks ku avasit oven. Isä yritti siinä sitten sanoa että tuommoiset hiukset oli sillä pojalla elokuvassa veljeni leijonanmieli. En ymmärrä miksi tullaista pitää pojalle sanoa ja luuleeko nainen tosiaan ettei pojalle tule tästä ikävä ole yms.?

Minun teki mieli haukkua koko ämmä ihan lyttyyn ja päädyin vaan soittamaan isälle tämän jälkeen ja ilmoittamaan ettei uusi siippa ole tervetullut meidän pihalle ja jos vielä joudun tekemisiin tämän idiootin kanssa en vastaa seurauksista. En vaan voi sietää moista, enkä ymmärrä miten lasten isä antaa tuollaista tapahtua. Mitä muut ovat mieltä? onko vastaavaa? riisutaanko muidenkin lapset alasti ennen kuin isä tulee vai miten olette asian hoitaneet?

Ahdistus ja ällötys oli vaan pakko vähän purkaa. saa kommentoida!

murmeliitta

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen vaatteiden vaihto kuulosta alkuunkaan järkevältä. Itse luultavasti vaatisin tuossa tilanteessa että menisimme koko porukka miehen uusi mukaan lukien perheneuvolaan keskustelemaan asiasta nimeltä " lapsen etu ja paras" ja vaatisin että siellä laaditaan kirjalliset säännöt yhdessä joita noudatetaan kotona ja isän luona ja myös äitipuolen tulisi niihin allekirjoituksellaan sitoutua, koska tuntuu muutenkin hyvin aktiivinen lastesi asioihin olevan.

Vierailija
2/2 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kuulostaa hyvältä en tiedä kuinka onnistuu mutta täytyy yrittää olemme lasten isän kanssa jo käyneet asioista keskustelemassa, mutta ongelma on se ettei isä halua näistä jutuista keskustella ja ne tulevat esiin vain tämän tyyppisissä tilanteissa kun tyttöystävä pääsee hetkeksi ääneen. Viime keskustelussa oli kaikesta samaa mieltä minun kanssani ja hyväksyi kaikki ehdotukset ja vaikutti siltä että kaikki menee hyvin. Toisin kävi jutut jäivät taas vain puheiksi. Nyt sitten isä on siirtänyt kahteen otteeseen perheneuvolaan menoa. Viikon päästä ollaan menossa ja aijon nyt sitten ehdottaa vielä yhtä tapaamista jossa tyttöystävä on mukana. Tarkoitus on ollut keskustella isän kanssa myös muuten mutta kertaakaan ei ole onnistunut viimeiseen puoleen vuoteen eli saas nähdä.

Mielenkiinnolla odotan että missä vaatteissa pojat takasin tulee yms. ja mihin aikaan isä ei ole vielä kyennyt sitäkään kertomaan mutta oletettavasti siinä ehkä 5-6 pintaan mutta ei ole vielä varma. että näin, todella toivon että pojilla on mökillä ollut mukavaa koska yleensä nauttivat kovasti mökillä olosta.

murmeliitta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi