Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksistä, miten tehtynä se on nautinnollisinta? (naiset)

Vierailija
31.01.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin tehtynä tietysti. rauhallisesti ja keskittyen, että ei ole kiire.

Vierailija
2/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta suuseksi on silloin kun on jo ennen sitä todella kiihottunut, niin ettei melkein malta odottaa suun kosketusta, ja kuitenkin samalla ajattelee ' ei ihan vielä' . Meillä mies yleensä saa halun syttymään parhaiten sanoilla. Sitten hyväilee takpuolta, kääntää sen pystyyn , ottaa housut pois. Sen jälkeen kiusoittelee sormilla, kiertää kaikkein pyhimmän. Valot täytyy olla päällä, tykkää katsella eri kulmista. Vasta kun olen jo tosi kiihkeänä, koskettaa varovasti mutta varmasti ensin sormilla, sitten suulla. Alkuun hitaita vetoja kielellä alhaalta ylös, sitten klitoriksen kimppuun. Sormet tai dildo mukaan ehdottomasti, eikä haittaa jos hipaisee peräaukkoa ' vahingossa' . Suulla nuolemista, näykkimistä, imemistä. Loppua kohden kiihtyvästi, mutta orgasmin tullessa painaen kielen vaan tukevasti klittaa vasten ja mukaellen lantion liikehdintää.

Näin parasta mulle, mutta erilaisiahan me ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun on turha edes toivoa suuseksiä. Mies on sanonut, että häntä ei kiinnosta käydä pissipaikkoja nuolemaan. Eikä kyllä koske sormillaankaan. Se reikä riittää hänelle.

Vierailija
4/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mun on turha edes toivoa suuseksiä. Mies on sanonut, että häntä ei kiinnosta käydä pissipaikkoja nuolemaan. Eikä kyllä koske sormillaankaan. Se reikä riittää hänelle.

Vierailija
5/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Parasta suuseksi on silloin kun on jo ennen sitä todella kiihottunut, niin ettei melkein malta odottaa suun kosketusta, ja kuitenkin samalla ajattelee ' ei ihan vielä' . Meillä mies yleensä saa halun syttymään parhaiten sanoilla. Sitten hyväilee takpuolta, kääntää sen pystyyn , ottaa housut pois. Sen jälkeen kiusoittelee sormilla, kiertää kaikkein pyhimmän. Valot täytyy olla päällä, tykkää katsella eri kulmista. Vasta kun olen jo tosi kiihkeänä, koskettaa varovasti mutta varmasti ensin sormilla, sitten suulla. Alkuun hitaita vetoja kielellä alhaalta ylös, sitten klitoriksen kimppuun. Sormet tai dildo mukaan ehdottomasti, eikä haittaa jos hipaisee peräaukkoa ' vahingossa' . Suulla nuolemista, näykkimistä, imemistä. Loppua kohden kiihtyvästi, mutta orgasmin tullessa painaen kielen vaan tukevasti klittaa vasten ja mukaellen lantion liikehdintää.

Vierailija
6/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saa suuseksiä. Ei minulla ole mitään suuseksikammoa, ihanaa se on!

4

Vierailija
7/9 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten opit kun kuuntelet naista ja opit tulkitsemaan hänen viestejään. Opettele mikä naisestasi tuntuu parhaimmalta.

Vierailija
8/9 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

tekeekö hän yhtään mitään nautintosi eteen?

saatko edes ikinä orgasmia?

Vierailija
9/9 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä? Oikeesti! Oletko muka tyytyväinen??????

Vierailija:

mies saa suuseksiä. Ei minulla ole mitään suuseksikammoa, ihanaa se on!

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi