Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko muut katsoneet Black Mirror tv-sarjaa?

Vierailija
25.01.2018 |

Löytyy muistaakseni myös Netflixistä. Olen nyt 2 ekaa kautta katsonut ja pakko sanoa, että on kyllä loistava sarja. Jokainen jakso on oikeastaan erillinen tarinansa ja muutenkin semmoista hyvää scifiä pitkästä aikaa. Tietyllä tapaa jokainen jakso on tosi tumma ja jopa masentava, mutta tykkään paljon. Oletteko muut seuranneet sarjaa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonut kaikki jaksot, loistava sarja :)

Vierailija
2/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Tosi hyvä! Pitää kattoa silloin kun on oikea fiilis, älykästä scifiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. MUtta miksi X-Filesin nykyistä kautta verrataan siihen? Tietääkö kukaan?

Vierailija
4/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian masentava ja synkkä. En kestänyt katsoa.

Vierailija
5/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suosikeistani, kaikki jaksot katsottu. Todella ahdistavia monet niistä, mutta ajatuksia herättäviä. Suosittelen!

Vierailija
6/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut. Vikassa kaudessa makuuni liikaa ”raakaa” matskua, siis fyysistä. Erityisen paljon pitänyt ajatuksellisesta ”karmeudesta”, mitä teemoista kumpuaa. Ei vaadi mässäilyä.

Ehdottomasti hyvä sarja ja jatkoa odotan, toivottavasti taso ei kovasti laskisi.

Vierailija
7/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut jonkun verran, pari jaksoa oli niin pelottavia, etten uskaltanut. :)

Vierailija
8/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut kaikki kaudet, kolmas oli vähän pettymys. Siinä oli kaksi jaksoa, joista en erityisemmin pitänyt, kaksi ok:ta jaksoa ja kaksi ihan hyvää jaksoa. Hyvä sarja kuitenkin kaiken kaikkiaan, vaikka onkin ahdistava ja täynnä karmivia tulevaisuudenkuvia.

Vierailija
9/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta parhaita jaksoja on ollut just ne vähän vähemmän synkät. Esim. se, joka kertoo siitä aktiivisomettajasta, joka lähtee entisen "ystävänsä" häihin ansaitakseen lisää somepisteitä. Tai se, jossa kaksi naista tapaa toisensa fyysiesti vanhoina, mutta virtuaalitodellisuudessa ovat kuitenkin nuoria tavatessaan ("ikuinen elämä"). Toisaalta se jakso, missä robottiampiaiset alkaa sekoilee oli myös super (juu, kyllä siinäkin joku kuoli, mutta ei ollut niin psykologisesti raastava kuin moni muu noista osista). 

Vierailija
10/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut kaikki kaudet, kolmas oli vähän pettymys. Siinä oli kaksi jaksoa, joista en erityisemmin pitänyt, kaksi ok:ta jaksoa ja kaksi ihan hyvää jaksoa. Hyvä sarja kuitenkin kaiken kaikkiaan, vaikka onkin ahdistava ja täynnä karmivia tulevaisuudenkuvia.

Siis neljäs kausi, tarkoitin tätä uusinta, ei kolmas.

Vierailija
11/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Laadukas, arvostettu ja palkittu sarja.

Vierailija
12/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin koukkuun heti ensimmäisestä jaksosta lähtien. Siitä missä oli mukana sika ja Brittien pääministeri. Muuten niiden jaksojen taso on mielestäni vähän vaihdellut. Välillä ne oli tosi vau ja välillä niin puuduttavia, että odotti loppua.

Vierailija
13/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vika kausi oli kyllä erityisen ahdistava. Oli ihan kiva et rankan jakson jälkeen tuli kevyempi jakso, muuten en ois pystynyt katsoo enempää. Pahin oli varmaan se missä oli se pyöräilijä jäi auton alle ja siitä lähti vähän liian iso tapahtumaketju. Vieläkin järkyttää se loppu. 😢

Vierailija
14/42 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kausi oli kyllä floppi, mutta siinä vaiheessa sarja tosiaan alkoi netflixin puolella. Katselin ensimmäiset kaudet joskus vuosia sitten Channel 4 -streamistä (jos nyt oikein muistan kanavan).

Uusinta kautta en ole ehtinyt katsoa yhtä jaksoa pidemmälle lapsiperheen kiireiden vuoksi. Odotan kyllä parempaa kuin kolmas kausi.

Vierailija
15/42 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava sarja!

Vierailija
16/42 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vähän aikaa sitten kaikki jaksot. Tykkään kovasti. Neloskausi tosin oli mielestäni huonompi kuin muut, siitä puuttui se sama toivottomuus ja yllättävät käänteet kuin muissa oli. Tosin Black Museumista pidin aika lailla yhtä paljon kuin aiemmista kausista, sen sijaan Hang the DJ oli pettymys siihen nähden, että todella moni tuntuu pitävän sitä jopa kaikkein parhaimpana jaksona.

Vierailija
17/42 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen kykyjen etsintä jakson nimi oli? Se oli mun mielestä rasittavin jakso. Jo pelkästään katsomisesta meinasi mennä järki 😅

Vierailija
18/42 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin koukkuun heti ensimmäisestä jaksosta lähtien. Siitä missä oli mukana sika ja Brittien pääministeri. Muuten niiden jaksojen taso on mielestäni vähän vaihdellut. Välillä ne oli tosi vau ja välillä niin puuduttavia, että odotti loppua.

Olen lukenut ihan älyttömän monta kommenttia, joissa kehotetaan skippaamaan eka jakso tai sanotaan, että se järkytti syvästi ja on kuulemma huono. En ymmärrä, musta se oli hyvä ja ahdistava kuten kuuluukin. Se on vieläpä jotain joka voisi oikeasti tapahtua nykyteknologialla. Totta kai se teema on ällöttävä, mutta se epätoivo on käsinkosketeltavaa ja juuri siksi Black Mirror on niin hyvä.

Vierailija
19/42 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen kykyjen etsintä jakson nimi oli? Se oli mun mielestä rasittavin jakso. Jo pelkästään katsomisesta meinasi mennä järki 😅

Fifteen Million Merits

Vierailija
20/42 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 million merits ("vrt 15 minuuttia kuuluisuutta"). Mun ehdoton suosikkini, ihan sysimusta jakso. Todellista dystopiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi