minkä ikäsenä menetit neitsyytesi?
Kommentit (15)
Mitenköhän lapset saisi tajuamaan, että jos nai liian nuorena niin sitä katuu varmasri myöhemmin...??
ja tämä oli hyvinkin harkittu ja hellä hetki molemmille!
Jos on senverran järkee että hallitsee ehkäsyn. Niin antaa palaa vaan. Minkä sille voi että fyysinen kypsyys tulee ensin ja sitten vasta henkinen. Jos se tuntuu kivalta ekan kerran jälkeen tekee sen toistekin tai sitten myöhemmin. Kirkko on tietysti sitä mieltä että vasta papin aamenen jälkeen. Mutta se nyt on ollut kirkon kyykytyskeino kansalaisia kohtaan.
Sitä vaan luulee rakastavansa... Se on sitä nuoruuden huumaa. ;)
Vierailija:
Sitä vaan luulee rakastavansa... Se on sitä nuoruuden huumaa. ;)
joka tapauksessa muistan sen päivän kuin eilisen ja IKINÄ en ole katunut!
Enkä edes rakastanut sitä tyyppiä. En ollut edes ihastunut.
Halusin vain päästä eroon neitsyydestä ja sehän sopi itseäni huomattavasti vanhemmalle miehelle. Tosin koko seksi oli kyllä hänen ideansa.
joten enää en jaksa kommentoida aiheeseen...
ole sitten yksinäsi aina oikeassa
Ja en ole kyllä katunut, että niinkin nuorena neitsyyteni " menetin" . Ehkäisy oli kunnossa ja oltiin selvänä, siinäpä ne tärkeimmät.
ja kivaa oli, oltiin kovasti ihastuneita toisiimme...
...tosin en omasta tahdostani.
Paria päivää vaille 16 olin kerralla, jonka haluan muistaa ensimmäisenäni.
...tosin en omasta tahdostani.
Paria päivää vaille 16 olin kerralla, jonka haluan muistaa ensimmäisenäni.
Joskus kaduttaa, että ei tullut kokeiltua muita.. Mutta harvoin. Enemmän olisi kaduttanut, jos olisin suostunut seksiin niiden junttien kanssa, joiden kanssa aiemmin seurustelin.
Eli 17v.
Tapa vaan oli tosi nolo. Seurustelin vakituisen poikakaverin kanssa, mutta risteilyllä hyvässä humalassa sain päähäni että haluan päästä neitsyydestäni ennen kuin aletaan poikakaverin kanssa sekstailla. Sen takia tietenkin että neitsyyden menetykseenhän liittyy huhujen mukaan verenvuotoa ja kipua, enkä halunnut sitä sen poikakaverini kanssa vaan halusin omasta ekasta kerrastamme hänen kanssaan täydellisen. Niinpä sitten löysin jonkun itseäni vanhemman miehen ja hänen kanssaan käytiin kuksimassa.
Siitä kuksimisesta vaan ei oikein juuri mitään tullut. Mies oli niin tohkeissaan ja oli mielestään hyväkin rakastaja. Nytkytteli kovasti alapäässä, mutta missään ei tuntunut sellainen nytkytys ilmeisen veltolla pelillä. Kysyi itse haluanko lopettaa ja halusinhan minä.
En ymmärrä miks jotkut alottaa seksielämänsä liian nuorina, kun ajatuksenkin on siinä vaiheessa vielä niin lapsimaisia. Siis just noi 12-14v.