Reaktiosi kun tapasit MIEHESI EX:än???
Kommentit (11)
Olin erittäin herttainen ja iloinen siitä kuinka selvästi tuo yritti olla ylimielinen ja saada minut hämilleni..mm.." niin etkös sä ollut se Tiina, vai Mari..? Kun ei enää tiedä kun toi Tomi vaihtaa tyttöjä koko ajan" .
Hahahahah, olisinpa nähnyt sen naaman kun kuuli, että olen raskaana ja me kihloissa.
(olen ihan ystävällinen ihminen muuten kyllä, mutta tuo eksä nostaa jotain esiin)
t:ap
Vierailija:
Olin erittäin herttainen ja iloinen siitä kuinka selvästi tuo yritti olla ylimielinen ja saada minut hämilleni..mm.." niin etkös sä ollut se Tiina, vai Mari..? Kun ei enää tiedä kun toi Tomi vaihtaa tyttöjä koko ajan" .Hahahahah, olisinpa nähnyt sen naaman kun kuuli, että olen raskaana ja me kihloissa.
(olen ihan ystävällinen ihminen muuten kyllä, mutta tuo eksä nostaa jotain esiin)
Tapasin mieheni ex-än heidän vanhimman poikansa häissä ja mikäs siinä, kättelin ja onnittelin uutta anoppia :) Silmissä oli kyllä varmaan vähän voitonriemuinen katse, hän kun yritti ensimmäisen yhdessäolovuotemme ajan saada miestä takaisin itselleen, ja yritti itseasiassa vielä hääjuhlien jatkoillakin, huonolla menestyksellä tosin ;)
mä en kyllä saanut mitään ihme reaktiota mihinkään suuntaan. Ihan kivan oloinen ihminen. Käteltiin ja vaihdettiin muutama sana ja siinä se.
oli halunnut pidentää ja pidentää sitä.. Kunnes jotenkin päättivät erota ainakin vähäksi aikaa. Mies sitten oli löytänyt uuden (ei minua) , ja nainen (eksä) oli siitä katkeroitunut, kun mies ei enää halunnutkaan roikkua hänessä, Tulin hyvin pian kuvioihin mukaan ja hän oli (on yhä!!!) tohkeissaan kun kuulee meidän perhe-elämästämme.
Ja minulla ei ole mitään muuten entisiä vastaan, mm, miehen lyhyt seurustelukumppani (ent) on meidän erittäin läheinen ystävä nykyään.
mun nykyinen työkaveri. Mikäs siinä, ihan mukava on =)
Kysynkin, että kuinka moni teistä pystyisi samaan??? Eli hakemaan työtä samasta paikasta, missä työskentelee miehen ex ja työpaikan saatuaan työskentelemään hänen työparinaan?
Mieskin tietää sen verran, että on tahoillaan ilmeisesti naimisissa. Muuten ei tiedetä edes missä päin Suomea asuu ja mitä kuuluu. Erosivat riitaisasti ja mies särki sydämensä. Nainen jätti ja otti takaisin ja tätä jatku, kunnes mies tajusi parhaansa eikä halunnut olla enää tekemisissä..
Tekee btw sellaista työtä että en viitsisi tehdä.. Tavoitteet hiukka korkeammalla.
Yhden miehen exän kanssa ollaan oltu lapsena kavereita, voisin kyllä olla samassa työpaikassa hänen kanssaan.
2
Vierailija:
mun nykyinen työkaveri. Mikäs siinä, ihan mukava on =)Kysynkin, että kuinka moni teistä pystyisi samaan??? Eli hakemaan työtä samasta paikasta, missä työskentelee miehen ex ja työpaikan saatuaan työskentelemään hänen työparinaan?
Tunne on ihan molemminpuolinen, tulemme oikein hyvin toimeen ja kyläilemme toistemme luona.
Näin on myös minun exäni kanssa, hän vaimoineen on eräs parhaimmista ystävistämme. Tuon exän exä, minun edeltäjäni, muuten on myös läheinen ystäväni.
Kiehnäsi miestäni ja huuteli koko ajan tyyliin " Makeeeeeee, otatko viiniä" , ja sitten vasta tajusi minutkin kun ' Makeeeeee' huusi takaisin, että kaksi lasillista kiitos ;) Vähän jäi semmoinen kuva, ettei pitänyt minusta. Itse olisin ollut kyllä valmis juttelemaan ihan asiallisestikin, mutta eipä sitä voi väkisin..
Sen jälkeen teki muutakin mukavaa niin että jouduttiin pyytää naapuria soittamaan poliisit paikalle. Fiksu nainen..