Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti sentään et ottaa päähän yks kaveri joka olettaa

Vierailija
15.04.2006 |

et aina kun hänellä on olevinaan siis omasta mielestään tärkeää asiaa niin häntä pitää kuunnella mut auta armias sillon jos mulla ois jotaan niin just juu kato ei nyt kerkii kun on nää 3 lastakin täs ja rakastava ihana aviomies ni sori mut joku toinen kerta sitte.

Miks mä jaksan aina ja aina häntä ja hänen murheitaan kuunnella ja jos ois toisinpäin ni voivoi... =(((((

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmottaisinkin aina kun hän yrittää ottaa yhteyttä et kato on vähän kiire et nyt ei ehdi.... vitsi mua ärsyttää kun ite en tekis toiselle noin vaan jaksan kyllä sen hetken kuunnella jos toisella on joku juttu mut vastapalvelusta en sitte kyllä saa =/

ap

Vierailija
2/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä hetkellä lähestulkoon kiehun raivosta! En ikinä hyväksy toisen hyväkskäyttämistä missään muodossa ja olen itselleni tosi raivoissani etten ole tässäkään " suhteessa" sitä tätä aiemmin tunnistanut. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan joten enää mua ei pistetä kuuntelemaan kaiken maailman shittijuttuja ja PISTE.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo.. jos mä sulle hetki aikaa sitten soitin, niin sitten oon just oikee ihminen.

Mutta en kylläkään tunnista noita juttuja itessäni, mutta sahn sitä vastapuolella olla omat mielipiteensä asioista.

6

Vierailija
4/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko se minä?

Älä ny aapee lähde keskenkaiken minnekkään.

Vierailija
5/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tai ei tarvinnut olle ees huolia vaan yleensäkin jotain häneen liittyvää ja jos minä aloitin sanomaan että hei kuule mulle sattu yks juttu... niin tämä sanoo et hei mun on ihan pakko nyt lopettaa pitää mennä alittaan ruokaa...tms...

Hiukan otti päähän, vuoden verran jaksoin tätä mutta sitten lakkasin pitämästä yhteyttä, siihen asti se olin kyllä muutenkin ollut minä joka yleensä soitin ja kysyin kuuulumisia, mutta sitten tosiaan vuoden jälkeen päätin että jos tässä ystäviä muka ollaan niin kyllä hänkin voi soittaa tai tulla käymään (matkaa meiltä niille on jotain 3 km).

No puoli vuotta meni ja tämä ystävä oli toiselle ystävälle ihmetellyt mikä mulla on kun ei musta kuulu mitään niin onneksi tämä toinen oli sanonut että niin no toimiihan se puhelin sinne toiseenkin suuntaan... mutta muistaakseni puoli vuotta meni ennen kuin tämä ystävä soitti ja silloin sanoin hänelle kun hän sanoi että kun ei ole kuulunut mitään niin sanoin että juu olenkin tässä odotellut että koska sinä soitat tänne päin...

No sen jälkeen ollaan pidetty yhteyttä aika harvoin, ja hyvä niin ei hän koskaan sellainen ystävä ole ollutkaan kuin tämä kolmas josta tässä myös kerroin.

Vierailija
6/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitääkö maailman pysähtyä koska sulla ei oo kaikki kotona?

Vierailija
7/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kaikki on jopa kotona vaan rakas ihminen tarkoitin sitä, et jos minulla on asiaa niin aina hänellä on just sillon kiireitä kun taas toisinpäin jos hällä on jotain niin minun pitäisi olla auliina kuuntelemaan. Ymmärrä nyt oikein mitä sanon eikös! Ja 6 vai mikä olit et ole se henkilö josta puhuin koska en ole puhunut puhelimessa hänen kanssaan tänään!

ap

Vierailija
8/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi aikuista meininkiä toi sun ajattelusi..

Mää, mää, mää teen sitä ja tota ja se ei tee ikinä tai aina se tekee niin ja noin..

Jos jollain on kasa lapsia ja ihana mies niin SOU VAT? Koska sulla ei oo niin sun asioita pitäis jaksaa kuunnella?

Tollasta narisijaa mää en ainakaan jaksais kuunnella. Kerää ittes!

Maailma ei vieläkään pyöri sun ympärilläsi!

Vierailija
9/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian ytimeen 14!

Vierailija
10/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisen kirjotuksesta saa kyllä sellaisen kuvan, että taitaa olla ap se joka aina valittaa omista asioistaan ja sitten kun toinen yrittää tunkea omiaan sinne joukkoon, niin ei kiinnosta yhtään. Sori jos näin ei ole, mutta pahasti ainakin näyttäisi siltä.

Vierailija
11/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mettään meni ja lujaa toi luulo =))))) Ja muista et ens kerralla jos sua harmittaa joku juttu ja purnaat siitä vaikka täällä ni nosta tämä ketju ylös ja lue sanasi uudelleen niistä narisijoista sun muista mielipiteistäsi! Ei kai tässä sitten kukaan saa sanoa mistään mitään ja jos mua nyt ottaa kaverini käytös päähän niin eikö se ole sallittua vai? Ja jollet halua murinoitani lukea älä avaa koko aloitusta niin eipä sitten harmita!

Oonkin näköjään aika uniikki tyyppi jos muita ei koskaan mikään sapeta, vau =D

ap

Vierailija
12/12 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kuvitellutkaan ettei sulla oo lapsia, mutta itte kirjoitit että kaverillasi on kolme lasta -joten se on varmaan enempi kuin sulla mutta selvästi osoitat kokemattomuutesi kun korostit miten kaverillasi on monta lasta.

Miestä sulla ei taida olla koska sää sen miehen nostit mukaan purnaukseen.. :)

Ei mun iltaa tosiaan pilaa jonkun tuntemattoman riehuminen netissä, sun iltaa tosin taitaa pahentaa jos kirjotan tässä sulle.

Kovin fiksua kuvaa sää et ittestäsi anna riehumisellasi.

Ei oo mullakaan aina hyviä päiviä ja lapsia on useempia ja tiedän mitä on kun väsyttää. En silti lähde vertaamaan väsymystäni kavereideni jaksamiseen. Toisilla kavereillani on enempi lapsia ja toisilla vähempi. Silti kaikilla on omat ongelmansa.

Kyllä mää ainakin ymmärrän jos joku kaveri ei jaksa kuunnella mun vikinää -varsinkin jos sillä on kolme lasta ja mies.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme