Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen, hävettääkö sinua olla takaapäin asennossa kun

Vierailija
25.01.2018 |

pylly ja kaikki näkyy :D mua hävettää :D sit viel jos on karvoja jollain XDDD

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan hävetä. Kaikki asennot, joissa mies yhtyy takaa, on mun suosikkeja. Mielestäni kenenkään ei pidä muokata itseään panokumppania varten. Jos mies ei siedä nähdä tietynlaista anusta, seksi sinun kanssasi loppuu. Niin kauan kuin seksiä on ilman moukkamaisia kommentteja, ei sinun tarvitse hävetä mitään.

Vierailija
62/63 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun asetun siihen mieheni eteen kunnolla pyllistäen, yrittämällä tarjota hänelle pilluani niin hyvin kuin mahdollista, ainoastaan kiihottaa minua. 

Sitten kun hän työntyy minuun ja ottaa tukevan otteen hiuksistani ja sanoo jotain rumaa, kuten että nyt saat narttu sitä mitä kerjäätkin, niin meinaa tulla saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapilluista vaimoa pannessa on erittäin herkulliset ja kiihottavat näkymät ja peräreiän supistelua on hauska seurata. Vaimo oli kanssa ensialkuun nolona kun kaikki näkyvissä mulle, mutta kyllä se häpeä häipyi kun tarpeeksi oli takaapäin jyskytetty. Tuossahan kalu menee syvälle ja kun omaan vähän isomman välineen, niin joskus kiihkossa tulee taottua pohjaa myöten ja vaimolla sekä itsellä vehkeet hellänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan