Mieleenpainuneita mainoslauseita vuosien varrelta
Kommentit (66)
Jahvat tulloo! Ja helmat paukkuu.
Leipää hyvän leivän päälle. Leipää hyvän leivän päälle. Leipää hyvän leivän päälle. Leivän päälle Leipää. Todella rasittava margariinimainoksen mainosrenkutus, joka soi vieläkin päässä yli kolmenkymmenen vuodenkin jälkeen.
Elä sinä etelän mies huio, ota Ohvi!
Katsokaa - NÄKKILEIPÄ!
(ja minihameessa pyllistävän naisen takamuksen kuvan päälle pamahtaa näkkileipä).
Oikeesti, tämäkin 90-luvun mainos oli melko hävytön. Korrektius ei ollut päivän sana silloin. Eikä kukaan hirveästi loukkaantunutkaan.
"Sinäkö se oot? Niin monen vuoden jälkeen muistatko mua? Sinäkö se oot? Nyt menneet kuvat näen mielessäin. Vieläkö tunnet tutun maun? Maku josta syntyy muistoja..."
"Kun taas saapuu hetki sininen, niin hyvä on, kun tunnen sen - hiljaisuuden - hetken tään sinisen." (Fazerin sininen)
"Niin valoisaksi päivän saa kuppi teetä ja sympatiaa. Kun kosketuksen lämpöisen tunnen virkistyen, oon onnellinen." (Lipton)
"Rakkautta ja Substralia!"
"Pure Jenkki!" (englanniksi lausuttuna)
"Ole tarkka! Ota Pirkka!"
"O'boy ja maito, yhtä kuin ihana kaakaojuoma. Mmmm!"
"Niin Londoon raita, niin Londoon raita!" (brittiaksentilla, Lontoon rae -mainos)
"Pinotexia pintaan niin vanhakin näyttää nuoremmalta!" (maalimainos)
"Siwa on selvää säästöä."
"Säästöpankki auttaa - aina."
"Tjä - tjä - tjä - Tjäreborg"
"Silloin kun mä maitoo juon, muistan sut ja hetken tuon. Sulle sanoin näkemiin, lähdin maalta kaupunkiin. Sä sanoit mulle terve vaan, tuskin enää tavataan. Mä kirjeitä en osaa kirjoittaa. Panen maitoa tulemaan." (Valio)
"Jahvat tulloo! Ja helemat paukkuu." (Jaffa-appelsiinit)
Vierailija kirjoitti:
Leipää hyvän leivän päälle. Leipää hyvän leivän päälle. Leipää hyvän leivän päälle. Leivän päälle Leipää. Todella rasittava margariinimainoksen mainosrenkutus, joka soi vieläkin päässä yli kolmenkymmenen vuodenkin jälkeen.
Leipää hyvän leivän päälle. Leipää maista, Leipää maista! Herkuttele, nautiskele suomalaista Leipää!
Stockmann, sieltä saa mitä tahansa (pompsibombombom), Stockmann, siellä riittämään saa myös rahansa (bombombom). Saat kaiken minkä sä tarvita voisit, ja ostosi käy myös helpommin...
Se oli silloin.
Lelu-Tapuli! Citytalossa, lasten ehdoilla - jee!
Hyppää Hassen, hyppää Hassen, hyppää Hassen siivelle, hyppääää hyppäää.
Matkatoimiston mainos 80-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatar on Fooorumissa
...Forumissa Mannerheimintiellä,
🎶auki joka ilta kello kahdeksaan,
Ajatar on Forumissa🎶
Palsamointi näköjään toimii kun muumiotkin kirjoittelee tänne. ;)
Colt iskee miehen makuun !
Miehet jotka menevät tekevät ja näkevät vetävät ne väkevät Strong!
Hyvä ruoka, parempi mieli
Hyvä, hyvä, hyvä...
"Meiän äiti tekee teiän äitien ruuat."
Saarioinen