Voiko toisen kiinnnostuksen (tai minkälie) vaistota?
Kuljen päivittäin töissä respan ohi mennen tullen ja useamman kerran päivässäkin ja siellä päivystää useampi tyyppi. Yhden tietyn miehen vuorossa ollessa saan aina katsekontaktin ja tunnen silmät selässänikin, toisista työntekijöistä ei samaa tunnetta välity eivätkä hädin tuskin katso päinkään. Voiko tämä olla jotain kiinnostusta? Itse toki kiinnostuin kun huomasin että kiinnitin huomiota, hmm.
Kommentit (12)
En tiedä. Mutta mulla sama tunne yhden miehen suhteen ja nyt on ilmestynyt samaan yksikköön töihin. Vaikka olisi kai voinut pysyä vanhassaankin. Tosin taidan elätellä liikaa kuvitelmaa
Itse ainakin olin ihan väärässä.
Luulin että työkaveri voisi olla kiinnostunut musta koska hymyili mulle ja nauroi jutuilleni. Lopputuloksena se että ei edes vastannut treffipyyntööni sanallakaan..
Vierailija kirjoitti:
Luulin että työkaveri voisi olla kiinnostunut musta koska hymyili mulle ja nauroi jutuilleni. Lopputuloksena se että ei edes vastannut treffipyyntööni sanallakaan..
voi harmi. eli ei voi...
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Kysyitkö suoraan vai laitoitko viestiä. Aika moukkamaista olla vastaamatta :( mutta jos laitoit viestin niin jospa se vielä vastaa?
Itsellä vähän sama tilanne.. Tuntuu jo että vähän olen elätellyt toiveita erään suhteen joka viihtyy seurassani ja katselee välillä jotenkin onnellisen näköisenä. Sitten taas seuraavassa hetkessä tunnelma saattaa olla vähän vaivautunut. Ehkä vaan kuvittelenn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että työkaveri voisi olla kiinnostunut musta koska hymyili mulle ja nauroi jutuilleni. Lopputuloksena se että ei edes vastannut treffipyyntööni sanallakaan..Voi ei. Kysyitkö suoraan vai laitoitko viestiä. Aika moukkamaista olla vastaamatta :( mutta jos laitoit viestin niin jospa se vielä vastaa?
Itsellä vähän sama tilanne.. Tuntuu jo että vähän olen elätellyt toiveita erään suhteen joka viihtyy seurassani ja katselee välillä jotenkin onnellisen näköisenä. Sitten taas seuraavassa hetkessä tunnelma saattaa olla vähän vaivautunut. Ehkä vaan kuvittelenn
Laitoin viestin ja siitä on jo kaksi viikkoa joten ei vastaa.. Vastaamattomuus on oikeastaan se pahin vaihtoehto koska nyt en tiedä mitään ja tilanne on vaivaannuttava sitten kun kohdataan työpaikalla. Jos olisi edes laittanut jotain että on varattu mutta otettu pyynnöstäni niin olisi ihan eri juttu törmätä häneen..
Äh. Voi häntä. Tsemppiä kohtaamiseen!
Se katto mua = se on kiinnostunut musta. Ehkä se vaan katsoi sua muuten vaan. Naiset sekoilevat jatkuvasti ja nolaavat itsensä, koska kuvittelevat päässään harhoja ja tulkitsevat milloin minkäkin asian aivan päin helvettiä.
tutkija kirjoitti:
Se katto mua = se on kiinnostunut musta. Ehkä se vaan katsoi sua muuten vaan. Naiset sekoilevat jatkuvasti ja nolaavat itsensä, koska kuvittelevat päässään harhoja ja tulkitsevat milloin minkäkin asian aivan päin helvettiä.
Olisikin kyse vain yhdestä kerrasta. Ja ero kollegoihinsa on niin selvä, se ihmetyttää. En toki tiedä katseleeko muitakin naisia samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
tutkija kirjoitti:
Olisikin kyse vain yhdestä kerrasta. Ja ero kollegoihinsa on niin selvä, se ihmetyttää. En toki tiedä katseleeko muitakin naisia samalla tavalla.
Mahdollisesti katselee kaikkia ihmisiä silmiin, eli hallitsee käytöstavat? Mikään ei silti estä sinua juttelemasta miehen kanssa, voihan se siitä lähteäkin. Voit vaikka kysyä, onko hänellä suunnitelmia ystävänpäiväksi, ainakin selviää onko vapailla markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tutkija kirjoitti:
Mahdollisesti katselee kaikkia ihmisiä silmiin, eli hallitsee käytöstavat? Mikään ei silti estä sinua juttelemasta miehen kanssa, voihan se siitä lähteäkin. Voit vaikka kysyä, onko hänellä suunnitelmia ystävänpäiväksi, ainakin selviää onko vapailla markkinoilla.
Ei olla edes moikkausaseteella vielä, enhän mä nyt tollasta voi mennä utelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tutkija kirjoitti:
Ei olla edes moikkausaseteella vielä, enhän mä nyt tollasta voi mennä utelemaan!
Nyt äkkiä moikkailemaan. Tässä on teemapäiviä joiden varjolla voi aloittaa kevyen jutustelun (Runeberg, laskiainen). Ystävänpäivään mennessä tuo kysymys ei erotu millään lailla.
Mietin pitäisikö tässä itse alkaa tehdä jotain, hymyillä, moikata? Kukaan muu respa ei siis kiinnitä minuun mitään huomiota.