Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä 5-v tytölle lahjaksi??

Vierailija
25.01.2018 |

Synttärit lähestyy ja en vaan keksi omalle lapselle mitään kivaa lahjaa. Kun juuri oli Joulu niin tuli siinä jo lahjottua...nyt on joku oikosulku ollut jo jonkin aikaa päällä tämän asian suhteen.

Kun en halua ostaa leluja, joilla ei sitten leiki. Ei vaan nyt tuu mieleen mitään... kaikki nukkeleikit on in, leikkikeittiö on käytössä, taikahiekkaa on, nukkekotiin voisi jotakin ehkä hommata... lääkäri- ja kassaleikkejä leikkii, muttei niihin tarvi mitään lisäystä..

Jotakin kuitenkin haluan hankkia hänelle, en vaan keksi mitä. Apuja?

Kommentit (12)

1/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut 6-vuotiaalle kummitytölle sellaisia askartelujuttuja; esim niitä "helmitöitä" missä värikkäitä helmiä laitetaan muottiin ja sen voi silitysraudalla kuumentaa valmiiksi ja viimeksi ostin valkoisia eläinfiguureita jotka voi paketissa mukana tulevilla maaleilla värittää mieleisekseen. Ajattelin että alkaa tyttö olla siinä iässä ettei nyt leluja enää tarvita mutta tuollaiset kädentaidot kehittävät.

Vierailija
2/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary83 kirjoitti:

Itse olen ostanut 6-vuotiaalle kummitytölle sellaisia askartelujuttuja; esim niitä "helmitöitä" missä värikkäitä helmiä laitetaan muottiin ja sen voi silitysraudalla kuumentaa valmiiksi ja viimeksi ostin valkoisia eläinfiguureita jotka voi paketissa mukana tulevilla maaleilla värittää mieleisekseen. Ajattelin että alkaa tyttö olla siinä iässä ettei nyt leluja enää tarvita mutta tuollaiset kädentaidot kehittävät.

No joo toi vois olla kiva, mutta ei vaan jotenkin (vielä?) ole innostunut noista helmijutuista, yritetty on... itse kyllä tykkäisin 😁

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko itsetehdyt korut kivoja, sellasia settejä mistä lapsi voi askarrella saa ihan br lelusta vaikka? 4vee kummityttö ainakin tykkäs..

Vierailija
4/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kengurupallo :) Meillä aikoinaan 5-vuotias rakasti pomppia sellaisella. Pomppikin sitten kotona käytännössä koko ajan, huoneesta toiseen.

Vierailija
5/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin itsekin, että mitä hankkia 5-vuotiaalle lahjaksi. Hamahelmet voisivat toimia, niinkin joku ehdotti. Mitä muita ideoita? Ei tule omalle lapselle, niin en edes tiedä mitä sen ikäiset haluavat. Äitinsä mukaan kaikkea löytyy ja lapsi itse toivoo oikeaa ponia...

Vierailija
6/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poni.

Bikinit.

Meikkisetti.

Miksi lahjan pitää aina olla jotain tavaraa? Itse annan ystävilleni enimmäkseen palvelus-lahjoja, eli esim. ulkoilutan niiden koiraa, pesen niiden ikkunat, toimin niille lapsenvahtina, yms. Mielestäni on aivan normaalia, että aikuisten kesken näin voi tehdä. Mutta voisiko näin tehdä lastenkin kanssa? Eli ei tavaralahjaa vaan vaikkapa teette jotain kivaa yhdessä.

Vierailija
7/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens lasten mikroskooppi tai kaukoputki?

Vierailija
8/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponin antamisen sijaan voisi viedä vaikka ponilla ratsastamaan, vaikkapa muutamankin kerran.

Vierailija
9/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh en tiedä miksi, mutta ei halua käyttää koruja tai edes tehdä niitä. Ei tykkää tiaroistakaan, pääpannoista tms... jotenkin poikatyttö kai, mutta nukkeleikit kyllä kelpaa.

Vaikeaa on...

Ap

Vierailija
10/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjaksi teatteriretki tms.

Vierailija
11/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

High monster nukke, bratz Barbit, rooli leikki asu hm.ssä on frozen yms. Prinsesssaa yms.

Vierailija
12/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lahjaksi teatteriretki tms.

No itseasiassa mennään pienellä poppoolla leffateatteriin + syömään synttäreinä..

Joku ehdotti tekemistä lahjaksi. Muuten se olisi loistava lahja, mutta me käydään muutenkin aika usein just Hoplopissa, Flamingossa jne.. no Heurekassa ei olla käyty, että sitä vois harkita, jos on tän ikäsille vielä mitään mielenkiintoista.

Tota poniratsastusta oon muuten oikeesti miettinyt. Hmm. Täytyypä soitella ja kysellä hintoja..

Ap