Purkitettuja bloggaajan kyyneleitä
Eikö hotellinomistaja jo tee rikoksen kun alkaa vainota tyttöä tuolla lailla? Kieltäytyminen olisi riittänyt.. Sen sijaan omistaja jatkaa pilkkaamista.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005537442.html
Miksi ihminen ei saisi elättää itseään samoin kuin koira? Koirat ovat söpöjä ja saavat siitä hyvästä ruokaa ja asunnon, miksei ihminen voisi tehdä samaa?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
No voi kyyneleen kyynel. Mitään kohua ei olisi tullut jos tuo bimbo bloggaaja ei olisi tuonut itse omaa nimeään julkisuuteen.
Sympatiat täysin hotellin omistajan puolella.
Eli jos kysyt ilmaista näytettä mistä tahansa tuotteesta (esim. lehti, tapetti, parketti tms.) ja firman omistaja alkaa nöyryyttää sinua julkisesti ja jatkaa ja jatkaa nöyryyttämistä niin se on sinusta ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kyyneleen kyynel. Mitään kohua ei olisi tullut jos tuo bimbo bloggaaja ei olisi tuonut itse omaa nimeään julkisuuteen.
Sympatiat täysin hotellin omistajan puolella.Eli jos kysyt ilmaista näytettä mistä tahansa tuotteesta (esim. lehti, tapetti, parketti tms.) ja firman omistaja alkaa nöyryyttää sinua julkisesti ja jatkaa ja jatkaa nöyryyttämistä niin se on sinusta ok?
Vetäisin varmaan herneen nenään, mutta katsoisin, että niin kauan kuin minun henkilöllisyyttäni ei julkisesti paljasteta, minua ei julkisesti nöyryytetä. Pitäisin siis itsekin oman nimeni pois julkisuudesta juuri siksi, etten haluaisi tehdä kokemastani nöyryytyksestä julkisesti juuri minuun kohdistuvaa showta.
Tässä tapauksessa tämä sometähti ilmeisesti luuli olevansa niin suosittu ja rakastettu persoona, että paljastamalla itse itsensä olisi saanut aiheutettua julkisen nöyryytyksen hotellille ja sen omistajalle. Ainakin mun on vaikea keksiä muuta syytä, miksi hän olisi valinnut asettaa itse itsensä tällä tavalla julkisen arvostelun kohteeksi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sympatiat täysin hotellin omistajan puolella.Eli jos kysyt ilmaista näytettä mistä tahansa tuotteesta (esim. lehti, tapetti, parketti tms.) ja firman omistaja alkaa nöyryyttää sinua julkisesti ja jatkaa ja jatkaa nöyryyttämistä niin se on sinusta ok?
Niinpä niin, että ilmaiseksi pitäisi asioita saada, jos ei sitten saa, niin aloitetaan mollaaminen ja itkeminen.
Ei ne asiat niin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos nöyryyttämisellä tarkoitetaan kieltäytymistä näytteen antamisesta ja perusteluita, miksi kieltäytdytään ilman, että minun nimeäni mitenkään mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelli yöpyminen ja tapettinäytteet on vähän eriasia:)
Kaikki, jotka ovat tuon hotellinomistajan puolella, kannattavat kiusaamista.
Kiusaamista oli jo ihan ensimmäinen nimettömänä julkaistu sähköposti.
Kiusaamista varsinkin on kaikki videon julkaisun jälkeen tehdyt teot.
Itse bloggaaja ei ole tehnyt mitään väärää. Tyhmää ehkä kylläkin, mutta ei ansaitse tuollaista lynkkaamista.
Jos tubettaja ei älyä millainen netti ja toiset ihmiset voi pahimmillaan olla, niin se on voi voi. Nytpähän oppi, vaikeamman kautta. Kaikki ei viitsi käsitellä uhriutujaksi ja tyhjäntoimittajaksi katsomaansa henkilöä silkkihansikkain. Loanheitto on netissä arkipäivää, ja on turha väittää ettei aiempia esimerkkejä muka olisi.
Sympatiat täysin hotellin omistajan puolella.