Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtakunnansyyttäjä sai sitten potkut

Vierailija
25.01.2018 |

Kun oli osallistunut kokoukseen, jossa päätettiin hänen veljensä firmalta ostettavista koulutushankinnoista.

Olisi pitänyt jäävätä itsensä. Tuli kallis kakku. Omasta mielestään ei ollut esteellinen jatkamaan virassa.

Ihme, että hyvävelikerho edes tässä vaiheessa kykeni erottamiseen... Tajusivat kai, että nyt menisi jo muuten liian härskiksi kansan silmissä :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sentään maallikko lakiasioissa ja minäkin sentään ymmärrän koska on aika jäävätä itsensä. Jos tuon koulutus- ja työtaustan omaava henkilö ei sitä osaa niin Valtakunnasyyttäjä on väärä positio.

Vierailija
2/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ärsyttävän itsevarma siitä että työpaikka jatkuu ja kaikki on vaan ihan hyshys siitä että mokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa jotenkin idiootilta koko tyyppi. Miten sortuu noin alkeelliseen ja tyhmään virheeseen. Eikä tajunnut edes itse erota sen jälkeen kun lopullinen tuomio tuli. Ei voi käsittää.

Vierailija
4/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta maassa on suljettu silmät suuremmiltakin mokilta.

Vert. Sipilän talon antaminen ja siitä seuranneet miljardikulut suomelle.

Ehkäpä tuo syyttäjä ei vain sopinut tuleviin kansankyykytystalkoisiin ja hänet haluttiin erottaa ja saadaan tilalle helpommin lahjottava tapaus.

Tässä maassa ei enää ihmetytä mikään.

Vierailija
5/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitäis saada potkut sille Tullin pääjohtajalle.

Vierailija
6/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa jotenkin idiootilta koko tyyppi. Miten sortuu noin alkeelliseen ja tyhmään virheeseen. Eikä tajunnut edes itse erota sen jälkeen kun lopullinen tuomio tuli. Ei voi käsittää.

Itse erotessa olisi tullut karenssi, nyt vältti sen.

Vierailija
7/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusministerin oli pakko esittää erottamista koska muuten olisi mennyt Häkkäseltä oma poliittinen ura saman tien wc-pytystä alas.

Vierailija
8/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta hän on aktiivisuuskurssilla, kuinka käyttää word ohjelmaa. Jos on tilaa, ettei menetä tukia. Tai ehkä nää kummiskin saa jonkun verovaroin maksetun rahakkaan suojatyöpaikan. Ei se Hyvä.-veli verkosto jätä pulaan.

Vierailija
9/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tapahtuu jatkuvasti pienemmissä piireissä kunnissa ja työpaikoilla taloyhtiöissä jne Nepotismia. Otetaan jonkun sukulaiselta urakoita ym..

Esim taloyhtiön hallitus päättää teettää ison korjausurakan yhden hallituksen jäsenen ( asukkaan) sukulaisella. Eikä mitään jääväämistä ole ollut.

Vierailija
10/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle on varmasti jo joku nasta pikku hyvävelivirka hommattu. Eihän nyt valtio jätä omiaan pulaan, härreguud.

Vierailija
11/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavahan se on kotiin palkkaa nostella vielä 6 kk (keskiverosuomalaisen 2 vuoden palkka).

Vierailija
12/12 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko demlasta on kysytty kenet he haluavat uudeksi valtakunnansyyttäjäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan