Tekisitkö 40 tuntia viikossa liukuhihnatyötä jos saisit 1170 euroa puhtaana käteen?
Miten on?
Kommentit (64)
Tietenkin, jos muuta ei löydy tai tuo on löytyvistä vaihtoehdoista paras.
Ehkä vuoden, jos tuo netto olisi veroprosentilla 50... joulukuussa kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vuoden, jos tuo netto olisi veroprosentilla 50... joulukuussa kelpaisi.
Ja jos viikon palkka on tuo otsikossa mainittu, niin tekisin riemulla. En loppuelämää, mutta hyvät säästöt kasaisin
Kyllä todellakin, jos viikon tulot tuon verran! Mutta ehkä tässä kuitenkin tarkoitettiin kk:n palkkaa.
Tekisin, jos tuo olisi palkka viikolta tai kahdelta.
En tekisi, jos kuukauden palkka.
Jos tuo olisi viikon palkka, niin kyllä.
Jos kk palkka, niin en.
Ja mä teen liukuhihnatyötä. Helppoa hommaa, eikä ole stressiä.
Luin väärin ensin ja sitten vasta vastauksista ymmärsin tarkoitettavan viikon palkkaa. Sitten todellakin tekisin tuolla palkalla vaikka pari kuukautta ja saisi jo ihan hyvät rahat. Tosin verottaja saisi ennenpitkää tietoon että olen töissä ollut ja tällä hetkellä ongelmallista pienten lasten takia. Pitäisi laittaa hoitoon ja sitten vasta kyseltäisiinkin missä käyn. Pienen paikkakunnan huonoja puolia että kyllä kaikki tietäisivät etten omaa työtä tekisi.
Mä teen päiväkodissa hommia samalla palkalla. Ei ole alan koulustusta ja työkkärin ohjaamana olen siellä. Veikkaan, että liukuhihnatyössä pääsee helpommalla.
öö jos olisin parikymppinen vailla koulutusta. muuten en edes kannata että tuollasiia töitä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin.
t. työtön
Jos palkka on kuukaudessa niin en. Saan saman KELA:sta, vähän enemmänkin.
Ihan hyvä palkka tuosta työstä. Kuukaudessa siis yli 4500e puhtaana käteen. Voisin tehdäkin.
Nyt on siisti sisätyö, mutta en noin paljoa tienaa, kun vouti on niin ankara.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin.
t. työtön
Jos palkka on kuukaudessa niin en. Saan saman KELA:sta, vähän enemmänkin.
Tässä näkyy suomen korkean työttömyyden ydin!!! Jotain tarttis tehdä.
En todellakaan