Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka Ankkalinnan henkilöistä olisi sinulle sopiva puoliso?

Vierailija
25.01.2018 |

-

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakaapu on kiehtonut minua lapsesta asti!

Vierailija
42/54 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydän sanoo että Aku Ankka, vaikka järki ehkä sanoisi muuta😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikki on mies, jonka camel bootsit kuljettavat häntä omia polkujaan. Nainen saa odotella sydän syrjällään kotona. 

Akun ehdottomasti paras, vaikka toimeentulon kanssa niin ja näin. Aku kuitenkin on perhekeskeinen ja sitoutuva tyyppi. 

OT, mutta mulle on aina ollut käsittämätöntä miten Mikki voi olla jenkeissä suosituin hahmo. Suomessa taas Aku - ei yllättäen.

Vierailija
44/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla voisi olla hevimiehelle jees :D

Vierailija
45/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkka T. Kumiankka

Vierailija
46/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Pelle Peloton tietysti! Luova ja ennakkoluuloton tapaus, ei varmasti kävisi elämä pitkäksi ja varmasti inspiroituisin itsekin kokeilemaan jotain uutta. Plussana myös mutkaton ja rento elämänasenne, ei ole siis mikään skitsoilija (Aku), narsisti (Hannu) tai besserwisser (Mikki).

Ja kyseessä olisi kolmen kimppa, kun messissä olisi myös Pikku apulainen!

Vierailija
47/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko he sitten vapaita. Voisiko esim Mikkiä valota, kun sillä on jo se Minni?

Jollei olisi Minniä, ottaisin Mikin. Hän saa asiat aina järjestymään.

Jos on otettava vapaa, niin on ongelmallista. Hannu on mielestäni narsisti. Yöks. Roope on liian pihi. Voisin harkita Sisua tai Pelleä. Ehkä valitsen Simo sisun.

Vierailija
48/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polle Koninkaulus on rehti ja työteliäs maalaismies, pitkä ja ystävällinen. Minun makuuni.

Vierailija
49/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Matami Mimmi ihminen? Kun ne muuthan on suunnilleen kaikki eläimiä. Eläin ei oikein sovi käsitykseeni puolisosta.

Vierailija
50/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi Pennosen Lievistö. Mies on nuorehko ja palkka varmasti hyvä kun Pennonen ei pihtaile:) 

Vierailija
51/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla, koska hän on kekseliäs ja jääräpäisyydessään jotenkin todella luotettavan oloinen. Vaikka pukeutuu valepukuihin, on koko ajan pohjimmiltaan Milla. On varmasti uskollinen niille jotka huolii lähelleen. Muilla Ankkalinnan asukeilla kohteet vaihtuu ja lähimpiä ihmisiä petetään ja huijataan jotta saavutetaan (kuuluisuutta ja mammonaa). Mutta Milla ei yritä etua ihmissuhteiden kautta vaan omilla luovilla konsteillaan, siinä on huumoriakin mukana. Millan intohimo on uskollista. Fanaattista, mutta jotenkin rehtiä. Epäonnistuttuaan hän ei häpeä, vaan on vihainen.

Vierailija
52/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis kääntymään lesboksi saadakseni Kultu Kimalluksen puolisokseni. Asenne korvaa sen mitä iässä häviää.

Miehistä Veli Nalle olisi kova vaihtoehto, perusäijä, en usko että mitään narria tai muuta sekoilijaa jaksaisin katsella.

Vierailija
53/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultu Kimallus olisi hyväsydäminen kumppani. Ensimmäinen vaimoni oli ilkeä kuin Milla Magia.

Vierailija
54/54 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina v*tuttanut Iines. Jopa vanhoissa sarjoissa se on ollut samanlainen,ehkä vielä pahempi. Mitä pyöri mielessä kun Iines luotiin? Ja minkä takia Iines aina muka voittaa ankkalinnan kauneuskilpailut,eihän sillä ole edes hiuksia ^_^ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi