Kuka Ankkalinnan henkilöistä olisi sinulle sopiva puoliso?
Kommentit (54)
naispuolisista iines ankka taitaa olla ainut sopiva. minni alkaa lähestyä keski-ikää eli alkaa olemaan liian vanha. mummot ei kiinnosta, joten mummo ankka ja neiti näpsä eivät ole sopivia ehdokkaita. iineksen sukulaistytöt ovat liian nuoria, joten heitän kanssaan ei voi olla laillisesti.
Kroisos Pennonen.
Roopen rahavarat (ainakin miltei) ja ei pihtaile niistä ihan samaan tapaan ainakaan.
Tosin minulla on vahva epäilys, että Kroisos on homo. Minä siis nainen, joten voisi kaatua siihen.
Mummo-Ankka tietenki.
Ei Ankkalinnassa ole mitään vaihdevuosia, vaan Mummo on kyltymätön.
Vierailija kirjoitti:
Heluna-Lehmä tai Klaara-Kotko kuvastavat oikeita naisia. Lihavia juoruämmiä. Riitta Hanhi on on taas lompakkoloinen ja golddigger.
riitta on itsenäinen nainen, joka o n aikojen saatossa yrittänyt erilaisin kepulikonstein rikastua. hän on siis naispuolinen vastine roopesta.
Vierailija kirjoitti:
Roope on oikea hopeakettu.
Vaikka onkin pihi, niin omistaa useita kiinteistöjä joissa varmasti saisi asua.Akua en uskaltaisi deittailla. Saisi varmaan Iinekseltä laukusta päähän.
Roope veloittaisi vuokraa eikä tarjoaisi yhtään illallista.
Pelle Peloton olisi mulle sopivin. Oon itse tutkija ja intohimoinen työni suhteen niin olisi jollain lailla samansuuntainen elämänasenne. Myöskin hän vaikuttaa mukavalta luonteelta (Aku raivostuu herkästi, Hannu on täysi narsisti, Mikillä ei oikein vaikuta olevan persoonallisuutta lainkaan).
Vierailija kirjoitti:
Heluna-Lehmä tai Klaara-Kotko kuvastavat oikeita naisia. Lihavia juoruämmiä. Riitta Hanhi on on taas lompakkoloinen ja golddigger.
Heluna Lehmä on pikemminkin laiha.
Riitta Hanhi on täysin omillaan oleva bisnesnainen, joka on vain mielipuolisen ihastunut Roopeen.
Et ole tainnut juuri lukea Akkareita tai taskukirjoja. Jotenkin tuo väliviivakin tässä pistää silmään Klaara Kotko on Klaara Kotko.
Et kai sinäkään ole Janne-Virtanen tms. ?
Vierailija kirjoitti:
Pelle Peloton olisi mulle sopivin. Oon itse tutkija ja intohimoinen työni suhteen niin olisi jollain lailla samansuuntainen elämänasenne. Myöskin hän vaikuttaa mukavalta luonteelta (Aku raivostuu herkästi, Hannu on täysi narsisti, Mikillä ei oikein vaikuta olevan persoonallisuutta lainkaan).
Ah mutta Taikaviitta sopisi myös! Häneltä näyttää puuttuvan Akun luonneviat, on sankarillinen ja tapaamiset olisivat aina jännittäviä ja salaperäisiä ja lyhyitä (suhde pysyisi kuumana).
Vaikea kysymys. Sekä Iines että Minni ovat aivan sietämättömiä, materialistisia ja narsistisia narttuja, joiden kanssa tasapainoinen suhde olisi mahdottomuus. Mummo-Ankka on turhan iäkäs.
Hmm, Milla Magian kanssa voisi olla hauskaa, mielenkiintoista ja hän olisi Ankkalinnan mittapuulla aika näyttävä ankka muutenkin. Toki hän yrittää jatkuvasti ryövätä Roopelta kaiken, mutta voisi olla parisuhteessa kuitenkin ihan potentiaalinen kumppani.
Mennään Millalla. Täytyisi vaan laulaa sille sitten, että "Milla hei sun täytyy muuttuu, sun elämältäs suunta puuttuu" ja saada se ryöstöretkeily rauhoittumaan. Voin mennä töihin vaikka margariinitehtaalle Akun viereen, kyllä me pärjätään.
Tälläisen kysymyksen kohdalla joutuu työntämään mm. sukupuolen syrjään, ja ajatella vain persoonaa. Ehkä Taavi Ankka tai Pelle Peloton voisivat olla mielenkiintoisia. Mummo Ankka voisi olla tavallaan turvallinen valinta. Kuitenkin ehkä paras olisi Eka Vekara, jos häntä voi ajatella paikalliseksi asukkaaksi. Eikö hän ollut tulevaisuudesta, mutta en tiedä oliko juuri Ankkalinnasta? Pienellä varauksella kuitenkin hän, koska en täysin muista persoonallisuutta, muistaakseni kuitenkin oli hyvä ja ystävällinen :D
Vierailija kirjoitti:
Kroisos Pennonen.
Roopen rahavarat (ainakin miltei) ja ei pihtaile niistä ihan samaan tapaan ainakaan.
Tosin minulla on vahva epäilys, että Kroisos on homo. Minä siis nainen, joten voisi kaatua siihen.
Oliskos sillä oikeasti niin väliä? Kun Kroisosta katsoo, niin näkee asian hyvän puolen. Onhan ne Kroisoksen pennoset lohduttamassa joka tapauksessa.
Olin pienenä ihastunut Pikku Hukkaan. Ehkä hän olisi sopiva.
Pelle tai Mikki, fiksuja ja kunnollisen oloisia. En jaksaisi Akun raivoamista, Hannun itserakkautta, Roopen pihiyttä, Hansun megalaiskuutta tai Hessun ja Touhon töhöilyä (+vaikuttavat käyvän vähän hitaalla).
Iines ja Minni ovat aika karmeita narttuja, mutta pahin on kyllä Heluna Ammu.
Kultu Kimallus ja Mummo saattaisivat olla jo hiukan liian puumaikäisiä.
Riitta Hanhi tuskin luopuu Roope-ihastuksestaan helpolla.
Joten ainoaksi jää Milla, hänessä on sellaista italialaista tulisuutta. Ehkä parisuhteessa vähän rauhoittuisi.
Täällä jo moni on kuvitellut parisuhteen muuttavan kumppania parempaan suuntaan - ÄLKÄÄ LASKEKO SEN VARAAN!
Luola-ankka Una. Jos vähän fiksaisi ulkonäköä moderninpaan, kävisi kampaajalla ja hammaslääkärissä. Voisi olla villiä menoa öisin ;) tosin pakkomielteinen ihastus Akuun on miinusta.
Tätä kysymystä on aiemminkin käsitelty täällä. Päädyin punnitsemaan Akun ja Mikin välillä.
Mikki olisi kunnollinen, mutta olisiko hän arjessa niuhottaja? Mikin kanssa elämä olisi kyllä mukavan stressitöntä, koska kaikki tulisi säntillisesti hoidettua.
Aku on moniulotteinen persoonallisuus, hyväsydäminen ja oikeamielinen, mutta hänellä on vaikeuksia pitää langat käsissään. Akun kotona on kuitenkin kotoisaa ja turvallista enkä usko, että Roope jättäisi meitä kodittomiksi katastrofinkaan sattuessa. Haluaisin päästä asumaan Akun omakotitaloon, en materian takia, vaan sen tunnelman.
Olisi ihanaa kesäpäivinä makoilla Akun kanssa lepolasseissa talon puutarhassa, omenapuiden katveessa, sihijuomaa (alkoholitonta) siemaillen. Pojat suorittaisivat sudenpentujen merkkejä joella, Tulppu ruiskuttelisi vettä nurmikolleen pensasaidan takana... Illan viilettyä köröttelisimme Kultaiseen Ankkaan päivälliselle (jos olisi varaa).
Mikki on mies, jonka camel bootsit kuljettavat häntä omia polkujaan. Nainen saa odotella sydän syrjällään kotona.
Akun ehdottomasti paras, vaikka toimeentulon kanssa niin ja näin. Aku kuitenkin on perhekeskeinen ja sitoutuva tyyppi.
Veli Nalle.
En kuitenkaan suosittele lähtemään Veliä vikittelemään. Elviira on vahva nainen.