Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haastattelu sisätaudeille (sairaanhoitaja). Auttakaa!

Vierailija
25.01.2018 |

Olen kohta valmistuva sairaanhoitaja ja mulla on tulossa haastattelu sisätaudeille. Hieman peloittaa tuo näin "vihreänä", koska osastolla on niin laajat alueet, mitä pitäisi osata ja miten valmistautuisin haastattelua varten. Minkälaisia kysymyksiä teiltä on kysytty? Muitakin vinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty useammasta harjoittelu - ja kesätyöpaikastani, että tulisin heille töihin. Kai sinulla on jo valmistuessasi vastaavaa kokemusta kuin minulla? Yksityiselle hakiessani kerroin tarkalleen, että mitä olen tehnyt, milloin ja missä, koska opiskeluaikaiset kokemukseni karttuivat julkiselta. Tein joulu-, kesä ym loma-ajat töitä. Pidin lomaa vain pari viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kysytty useammasta harjoittelu - ja kesätyöpaikastani, että tulisin heille töihin. Kai sinulla on jo valmistuessasi vastaavaa kokemusta kuin minulla? Yksityiselle hakiessani kerroin tarkalleen, että mitä olen tehnyt, milloin ja missä, koska opiskeluaikaiset kokemukseni karttuivat julkiselta. Tein joulu-, kesä ym loma-ajat töitä. Pidin lomaa vain pari viikkoa.

En ehkä nyt aivan käsittänyt, mitä tarkoitit, mutta siis on minulla kokemusta paljonkin hoitotyöstä lähihoitajana. Osastotyö ei ole niinkään tuttua, mutta haluaisin kovasti kuitenkin sinne töihin koska siellä ammattitaito pääsisi karttumaan. Uusi työpaikka ja uran alussa oleminen toki jännittää, kun vastuuta on sitten ihan erilailla ja sisätaudit on niin laaja alue. Kaipaisinkin vähän vinkkejä nimenomaan sinne haastatteluun, koska aikaisemmin olen mennyt lähinnä suoraan harjoittelusta töihin tai vain kysymyllä työpaikasta suoraan ilman mitään sen kummempia haastatteluja. Eli että voisin vähän valmistua kysymyksiin ym., etten ihan jäätyisi...

Vierailija
4/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin juuri vastavalmistuneen kätilönä sisätautien haastattelussa.

Kyselivät lähinnä miksi hain? Mitkä näen omaksi vahvuudeksi.

Millainen olen akuutissa tilanteessa ja piti kuvata tilanne missä olen ollut.

Kuinka hoidan työilmapiiriä.

Miten hallitsen stressiä. Eli tuollaisia peruskysymyksiä tuli ainakin tuossa haastattelussa.

Stemppiä haastatteluun! ;)

Vierailija
5/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin juuri vastavalmistuneen kätilönä sisätautien haastattelussa.

Kyselivät lähinnä miksi hain? Mitkä näen omaksi vahvuudeksi.

Millainen olen akuutissa tilanteessa ja piti kuvata tilanne missä olen ollut.

Kuinka hoidan työilmapiiriä.

Miten hallitsen stressiä. Eli tuollaisia peruskysymyksiä tuli ainakin tuossa haastattelussa.

Stemppiä haastatteluun! ;)

Kiitos! Toivottavasti mullekin tulisi vain peruskysymyksiä :)