Jos kumppanisi ei haluaisi enää suudella sinua, eroaisitko?
Oletetaan, että suuteloa on ollut ennen, mutta nyt suutelemisesi tuntuu kumppanistasi vastenmieliseltä. Päätätkö parisuhteen?
Kommentit (40)
Pöh, me ei olla suudeltu miehen kanssa enää vuosiin mutta muuta hellyyttä on sitten sitäkin enemmän. Eikö noi suutelut kuulu siihen ensihuumaan?
Vierailija kirjoitti:
Pöh, me ei olla suudeltu miehen kanssa enää vuosiin mutta muuta hellyyttä on sitten sitäkin enemmän. Eikö noi suutelut kuulu siihen ensihuumaan?
Kauhea ajattelutapa. Tiesitkö, että tutkimusten mukaan suuteleminen on paras indikaattori suhteen laadusta?
On tiettyjä asioita, joita vaadin suhteelta, ja suuteleminen kuuluu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ajattelutapa. Tiesitkö, että tutkimusten mukaan suuteleminen on paras indikaattori suhteen laadusta?
Ai jaa? Kaikki yli 50 v. naimisissa olleetkin vetävät kielareita joka päivä? Tai sitten jos eivät, niin suhde on huono?
Jaa no minä en tykkää pussailemisesta. Ei ole mies ainakaan vielä ottanut eroa...olen siis nainen. Seksiä on kyllä. En ole erityisen romanttinen muutenkaan.
Se olisi kyllä viimeinen pisara! Mies ei ole koskaan pitänyt läheisyydestä eikä suutelemisesta, seksikin vähenee ja jos suukotkin jäisi pois vaihtaisin kyllä parempaan. Vaikka sitten avioliiton rinnalla
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja emme ole suudelleet vuosiin. Seksiä on 1-3 kertaa viikossa molempien aloitteesta ja se on hyvää seksiä. Kumpikaan meistä ei ole mikään suutelija ja tottakai seurustellessa suutelimme, mutta se ei vain ole meidän juttu. Yritimme herättää kyllä suutelun eloon joskus muutama vuosi sitten sitä sitten, mutta totesimme molemmat, että olkoon.
Yhteinen huumori ja nauru on suhteen paras indikaattoriei mikään pussailu! :)
Minulle suuteleminen on ainakin erittäin tärkeää myös pitkässä liitossa. Kuuluu hellyyden ja läheisyyteen mielestäni isona osana. Joten jos loppusi, kyllä todennäköisesti lopettaisin suhteen jos toinen ei haluaisi asialle mitään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan teini?
En ole koskaan tykännyt pussailusta, siis ainakaan suulle. Se vähän jopa ällöttää ajatuksenakin.
Suukotellaan kyllä miehen kanssa muualle, kai sekin lasketaan, olisi se outoa jos kaikki pussailu loppuisi mutta ei se eron aihe olisi. Paijaaminen, koskettelu ja halaaminen ovat kuitenkin jokapäiväistä ja tärkeämpää kuin pussailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan teini?
Kolmikymppinen. Mutta ei tiede minun iästäni riipu.
Onko tässäkään asiassa joku ihme että ihmiset ja suhteet nyt vaan on erilaisia. Jotkut pussailee koko ajan ja toiset ei koskaan. Ja kaikkea siltä väliltä.
Suhde voi olla todella hyvä ilman pussailua tai ihan paska vaikka pussaillaankin.
Meillä on mielestäni hyvä suhde, vaikka ei pussaillakaan. Tai sanotaanko, että ei olla pussailtu tähän mennessä, mutta nyt yhtäkkiä mies on alkanut pussailla. :O Outoa, oiskohan se rakastunut? :D
Voi se tilanne kohentua siitä taas, anna sille aikaa.
Tiede ei ole mitään Jumalan sanaa eikä määritä minua tai meidän suhdetta.
Meillä ei pussailla ja se on molemmille ok eli EI ongelmaa. Olemme olleet yhdessä melkein 30 vuotta, yhä rakastamme toisiamme, on seksiä ja parisuhde kaikin puolin hyvä.
Naapurin Pirjo ehkä eroaa jos pussailut loppuu ja se on minulle ok. Kai jokainen saa elää niinkuin itse tahtoo ja tehdä/ei tehdä mitä haluaa.
Onhan se toki eri asia, että onko kumppani aina ollut sellainen, ettei tykkää suutelusta, vai tuleeko yhtäkkiä joku ettei halua minua enää suudella. Jos minä äklöttäisin toista sillä tavalla, niin miksi hän haluaisi muutenkaan enää olla kanssani?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt pussailusta, siis ainakaan suulle. Se vähän jopa ällöttää ajatuksenakin.
Suukotellaan kyllä miehen kanssa muualle, kai sekin lasketaan, olisi se outoa jos kaikki pussailu loppuisi mutta ei se eron aihe olisi. Paijaaminen, koskettelu ja halaaminen ovat kuitenkin jokapäiväistä ja tärkeämpää kuin pussailu.
Miksi nimenomaan suulle suutelu ällöttää??
Tota... enemmän tuossa häiritsisi se, että toisen mielestä olen yhtäkkiä vastenmielinen, kuin se varsinainen pussailun loppuminen. Ja kyllä, suutelu kuuluu romanttiseen suhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan teini?
Kolmikymppinen. Mutta ei tiede minun iästäni riipu.
Meinaatko että rakkautta voi tieteellisesti tutkia tunteentasolla luotettavasti ja pitää kaikkien suhteita jotenkin lokerossa, jossa yksi tietty tapa on ainut oikea kaikille. Niin monta oikeaa tapaa on mielestäni kun on pariskuntiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suukotellaan kyllä miehen kanssa muualle, kai sekin lasketaan, olisi se outoa jos kaikki pussailu loppuisi mutta ei se eron aihe olisi. Paijaaminen, koskettelu ja halaaminen ovat kuitenkin jokapäiväistä ja tärkeämpää kuin pussailu.Miksi nimenomaan suulle suutelu ällöttää??
Se on niin limasta😂 enkä oikeen ymmärrä mikä siinä olis niin miellyttävää, se ei vaan tunnu hyvälle, enkä saa siitä mitään.
Eroaisin tietysti. Miksi olla yhdessä, jos toisella ei ole enää romanttisia tunteita? Tuollaista en antaisi anteeksi.