Miehellä ei seiso kunnolla
Onko mies kyvytön vai monia deittaileva, jos ei ekalla kerralla seiso kunnolla ja toisella kerralla pystyy vain kerran. Muiden kanssa ei tätä ongelmaa ikinä ollut.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen hän on.Oliko alkoholi mukana rakastelu hetkillä.Ylipainoo hänellä.Pitkä esileikki vaihe?M34
42v. Ei. Ylipainoa 25 kg. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen hän on.Oliko alkoholi mukana rakastelu hetkillä.Ylipainoo hänellä.Pitkä esileikki vaihe?M34
Outoo.Runkkaako hän paljon yksin?Oisko jotai työtressii esim.Kehuuko hän sua seksikkääks.?Pitää sun rintoja hyvinä.näykkii ja imee nännejäsi myös.Esileikin aikana.Kostuuko hän alux hyvin?M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoo.Runkkaako hän paljon yksin?Oisko jotai työtressii esim.Kehuuko hän sua seksikkääks.?Pitää sun rintoja hyvinä.näykkii ja imee nännejäsi myös.Esileikin aikana.Kostuuko hän alux hyvin?M34
En tiedä. Kauan ollut seksitön kausi sanojensa mukaan. Työssä on. Ei kehu. Olen hyvin seksikäs ja muut kehuneet. Mies ihastunut ja sen kertonut. Kyllä. Ei kostu mitä huomannut. Haluaa innokkasti kokeilla kaikkea.
E i se miehellä tarvi seistä pelkällä ajatuksella vaan, samoin kuin naisetkin, usein tarvivat lämmittelyä. Itseä tympäisee naiset jotka olettavat jotta kun vain haaransa levittävät niin miehet käyvät kuumana kanki sojossa. ..eli ei seiso vaan öklöttää..
Ei se niin mene vaan useimmat miehet haluavat molemminpuolista esileikkiä, siis jotta mieskin huomioidaan kunnolla. Toki jos ei ennen ole tullut vastaan moinen asia niin et ole tainnut oikein kunnon seksihurjastelua kokea.. =)
Nimim. Oma käsikin hakkaa mennen tullen lahnan..
Vierailija kirjoitti:
E i se miehellä tarvi seistä pelkällä ajatuksella vaan, samoin kuin naisetkin, usein tarvivat lämmittelyä. Itseä tympäisee naiset jotka olettavat jotta kun vain haaransa levittävät niin miehet käyvät kuumana kanki sojossa. ..eli ei seiso vaan öklöttää..
Ei se niin mene vaan useimmat miehet haluavat molemminpuolista esileikkiä, siis jotta mieskin huomioidaan kunnolla. Toki jos ei ennen ole tullut vastaan moinen asia niin et ole tainnut oikein kunnon seksihurjastelua kokea.. =)
Nimim. Oma käsikin hakkaa mennen tullen lahnan..
Olen kaukana lahnasta ja lämmittelyvaihe oli molemmilla kerroilla pitkä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kauan ollut seksitön kausi sanojensa mukaan. Työssä on. Ei kehu. Olen hyvin seksikäs ja muut kehuneet. Mies ihastunut ja sen kertonut. Kyllä. Ei kostu mitä huomannut. Haluaa innokkasti kokeilla kaikkea.
Eihän siell oo mitää häiriö tekijöitä paikalla (lapsia)?Sekin voi vaikuttaa jos on ollu pitkää ilman.ja sitt saa ihanaa seksiä sinulta.Tulee niinku paniikki ett pystyykö tyydyttämään sinut.Ootko ottannu alux suihin ja saannu hänet hyvään fiilikseen?Oisko paikan vaihtoo kokeilla.Esim.joku hotelli/kylpylä viikonloppu.M34
Ei häiriöö. Lapsia ei ole. Olen nuollut ja imenyt kunnolla ja sen osaan. Voi kokeilla toista paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiriöö. Lapsia ei ole. Olen nuollut ja imenyt kunnolla ja sen osaan. Voi kokeilla toista paikkaa.
Jos kokeilisit vähän härnätä häntä vaikka päivällä..Laitat jotai tuhmii viestejä/kuvia.Kaveri kerkeis miettii ja saamaa hyvän seisokin jo ennen H hetkeä?Antaako hän sulle kans kunnon kielikylpyy?M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokeilisit vähän härnätä häntä vaikka päivällä..Laitat jotai tuhmii viestejä/kuvia.Kaveri kerkeis miettii ja saamaa hyvän seisokin jo ennen H hetkeä?Antaako hän sulle kans kunnon kielikylpyy?M34
Sen olen tehnyt myös niin txt kuin kertoen. Jonkin verran antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen olen tehnyt myös niin txt kuin kertoen. Jonkin verran antaa.
Koskas teill on seksiä seuraavan kerran tiedossa?Häiritseekö häntä itseä se ettei kunnolla seiso?Toimiiko 69 asento teill kans?TM34
Viikonloppuna varmaan. Se jäänyt vielä lyhyksi kokeiluksi.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna varmaan. Se jäänyt vielä lyhyksi kokeiluksi.
Ootatko kovasti sitä.jo?Masturboitko itse yksin paljon viikolla?M34
Joskus hyvä orgasmi vie latauksen niin perinpohjin että ei vaan virity uudelle kierrokselle nopeasti. Ja tämä aika on yksilöllinen eikä ole ainoastaan ikään liittyvä juttu. Kaikki olemme yksilöitä. Samoin erektio on hyvin herkkä indikaattori kaikille häiritseville tunteille jännitykselle, suorituspaineille yms.
Ja tuo mitä ap kuvaa ongelmana ei ole ongelma kuin sinun korviesi välissä. Kokeneemmat tietävät noiden asioiden olevan varsin tavallisia seksiin liittyviä juttuja. Hlö jolla ei ole koskaan käynyt mitään vastaavaa ei ole paljon vielä kokemustakaan. Ovat niin yleisiä juttuja, että tulevat kyllä useimmille ennen pitkää tutuiksi.
Ilmeisesti uusi suhde ja seksiä on ollut vaata paristi? Miehellä luultavasti suorituspaineita ja jännittää ja se voi vaikuttaa noin. Eli kannattaa puolin ja toisin ottaa ihan rennosti ja opetella toista, jollei sitten pidemmänkään ajan jälkeen suju, sitten on toinen juttu.
Mahdollisesti terveystarkastukseen mies jos hänelle ongelma. Onhan noita lääkkeitä sitten.