Onko juomisenne lisääntynyt nelosten kauppaan tulon myötä
Itse ainakin yhä juon kolmosta siitä syystä että nelos olut puolet kalliimpaa joten paljon halvemmalla saa kännit juomalla kolmosta. Mitenkä siis muka nelosten myötä alkoholikuolemat tulee lisääntymään.
Kommentit (32)
Muutamia nelosoluita olen ostanu.
Joisin mielummin nelosta kuin kolmosta, mutta en taida raaskia. Sen verran kallista.
Nelonen on pahaa, ja sen tulo ruokakauppoihin nosti myös kolmosen hintaa. Kiitos kokoomus tästäkin.
Ei ole lisääntynyt, koska en ole koskaan nähnyt nelosia kaupassa, kaksosia kyllä joskus.
Minä alan usein yskiä vatsahappoja suustani ulos kun juon kaljaa.
Tipattomalla. Muutenkin ne neloset on piilotettu jonnekin. En kehtaa niin kauan viettää aikaa alkoholihyllyillä, että neloset löytyisi. Nelosta en tule ostamaan oluena, mutta lonkerot ja muut kiinnostaa kyllä.
Ei ole. Lopetin juomisen vuoden vaihteessa. Nyt mietityttää, pitäisikö siitä huolimatta ostaa kaljaa ettei antaisi väärää vaikutelmaa uudistuksen toimivuudesta. Lopettaminen johtui ihan muista syistä.
Niitä myydään niin pienissä sormustimellisissa tölkeissä, ostan puolen litran tölkkejä kun ostan. Ja juon lightia.
Vierailija kirjoitti:
Tipattomalla. Muutenkin ne neloset on piilotettu jonnekin. En kehtaa niin kauan viettää aikaa alkoholihyllyillä, että neloset löytyisi. Nelosta en tule ostamaan oluena, mutta lonkerot ja muut kiinnostaa kyllä.
Mulla tuli olo kun koitin nelosia etsiä, että herätän kohta mahdollisena näpistäjänä vartijoiden huomion joten en kehdannut enää etsiä vaan jätin sikseen :D
Onko ne yleensä siellä muiden oluiden joukossa vaiko jollain omalla hyllyllään?
Ei. Juon pääasiassa punaviiniä, joskus saunaoluen, edelleen kolmosta. Kirkeintaan sitä lonkeroa voisin joskus maistella.
Ehkä nyt käsitetään, että ne viinitkin vois tuoda ruokakauppoihin, kun nelosoluen myötä ei tullutkaan järjetöntä ryyppäys- ja rellestysaaltoa.
Nelosen ja lonkeron juonti on lisääntynyt. Molempia ostin heti kun kaupasta sai.
Lonkeron juonti tulee kyllä nousemaan ja paljon. Alkoon asti en ole viitsinyt mennä, mutta nyt kun saan muiden ososten ohessa ostettua niin tykkään. Varsinkin, kun töiden jälkeen ehdin ennen yhdeksää kaupaan, mutta Alkoon en.
Vetailun vuoksi viime vuonna olen perinteiden mukaan juonut yhden lonkeron kesäloman ensimmäisenä päivänä :D tänä vuonna siis on jo kaksi lonkeroa tullut ostettua. Viiniä ei yhtään.
Kohta rappiolla siis.
En ole koskaan maistanutkaan nelosta enkä tule maistamaankaan. Eli ei vaikutusta