Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

psykologiset testit, miksi tehdään ja mitä tehdään?

Vierailija
24.01.2018 |

juuri sain kutsun kyseisiin....vähän pelottaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu testistä. Siellä on monenlaisia osioita, itsenäisesti ja ryhmässä.

Minulla esim. Jouduin täyttämöön tehtäviä kynällä, kunnes yhtäkkiä minun piti myydä se kynä. Siitä minuutin päästä olin osa ryhmää, joka tekee kynän kehitystyötä (koska olin epäonnistunut sen myymisessä ilmeisesti.) kun työssä oli päästy vauhtiin, minut pyydettiin toiseen huoneeseen, jossa alettiin katselemaan kuvia.

Sellaista pään sekoittamista ja erilaisten kykyjen arvioimista se on. Ei kannata stressata vaan olla valmiina kaikkeen omana itsenään. Huijaamaan et pysty, koska et pysty muuttamaan käyttäytymistäsi oudoissa tilanteissa.

Vierailija
2/5 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mielenterveystoimiston kautta kyseisiin testeihin joudun.....diagnoosi jo on, miksi testataan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis mielenterveystoimiston kautta kyseisiin testeihin joudun.....diagnoosi jo on, miksi testataan?

ap

Jaa mä luulin että haet työpaikkaa. Anteeksi, unohdin että tämä o av-palsta.

Vierailija
4/5 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mä sitten olen ainut jota testataan....tuntuu niin rikolliselta olo, vaikka en ole mitään tehnyt.

ap

Vierailija
5/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä testaavat jos ajattelevat, että kärsit nykyisen diagnoosia lisäksi jostakin muusta? Tai haluavat selvittää millainen tilanne nykyisen sairautesi kanssa on menossa?

Mitä ikinä haluavatkaan selvittää, niin mitään väärää et ole tehnyt. Etkä ole ainoa joka käy useammissa testeissä. Ihan normaali käytäntö :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi