Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenattu peräni kaduttaa

Vierailija
24.01.2018 |

Juu. Mä oon aika innokkaasti tehnyt pakaratreeniä. Perä on aikas timmi, mutta valitettavasti omaan sen mallin takapuolen, josta tulee napakkaa lihasta, ei mitään kaunista pyöreätä pyllyä.

Rasvat on tippuneet, joten rinnoista on myös lähtenyt jonkun verran. Mulla on melko leveät hartiat ja kapea vyötärö, joten ennen hyvin naisellinen kroppani on nyt enemmän sporttinen.

Luulin olevani päärynä, koska mulla on leveä lantio, mutta olenkin tosi erikoisen mallinen. Hartiat korostuvat nyt enemmän.

Olen alkanut kadehtia hieman pyöreämpiä naisia, koska tunnen itseni jotenkin niin napakaksi nykyään.

Ei ole mikään provo enkä hae riitaa tällä. Onko muilla treenatuilla naisilla näitä murheita?

Muuten olen kyllä mielestäni ihan naisellinen ja nätti edelleen.

Mutta olisko perä kuitenkin nätimpi hiukan "rasvaisempana" vai timminä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen kova laatikkoperse niin kuin joillekin tulee kun rasvat tippuu alas, niin paljon parempi pienellä laardilla ja naisellisempana.

Vierailija
2/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huolissasi ihan aiheesta. Naisessa kuuluu olla pehmeitä kohtia. Jos vähempi treeni riittäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis viihdy uudessa kropassasi. . . Sepä ikävää. Treeni meni hukkaan. Lopeta treenaaminen.

Vierailija
4/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastelen treenattua pehvaani joka päivä :)

Vierailija
5/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet huolissasi ihan aiheesta. Naisessa kuuluu olla pehmeitä kohtia. Jos vähempi treeni riittäisi?

Tän sanoo nyt joku nainen

Vierailija
6/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä yhdyn tuohon vähän pehmeämpään perään.

t. mies

Vierailija
7/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miesmäisen kapea lommoperse, joka roikkuu. Olen ajatellut, että voisi jotain treeniä tehdä, että saisi siitä pyöreämmän ja ryhdikkäämmän, senkin takia että pitkän selän kanssa roikkuva peppu näyttää vielä roikkuvammalta kuin onkaan. Ei ilmeisesti onnistu tuo naisellisen pepun saaminen treenaamalla, jos kerran on muutenkin miesmäinen keho, koska hormonit on sen niin määrännyt? :(

Vierailija
8/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap:n ongelman, ainakin jollain tavalla. Varsinkin jos treenaa pitkälti ulkonäkösyistä, helposti lopputulos on pettymys, koska lihakset tulee minne geenit määrää eikä mihin ne kuvitteli. Itselle kasvoi pökkelöt jalat, joiden kanssa näytän vaatteet päällä pulskalta. Minkäs teet.

Vierailija
9/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi välttää tuota kuuluu-sanaa, se saa kuulostamaan asian vaatimukselta. Vai vaaditko tosiaan, että naisten tulisi pyrkiä pehmeyteen? Jos ei oikeasti vaadi jotain, niin kuulumis-verbin sijaan voisi käyttää vaikka sellaisia ilmaisuja kuin "monet/enemmistö/minä tykkää, että..."

Vierailija
10/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista pakaratreeniä teet? Mietin että voisitko toisentyyppisellä saada lisää lihaa esteettisesti miellyttävämpiin kohtiin.

Tosin voi olla, että sekään ei auta. Mun treenattu perä on helvetin hyvännäköinen. Sitä vastoin hartialinja mulla on huono, eikä siihen tunnu auttavan minkään maailman treeni, joten ehkä se on niin että parhaamme tehdään niillä ominaisuuksilla, mitkä meillä on.

Ja onneksi loppujen lopuksi treenaan ensisijaisesti siksi, koska se vaan on niin mun juttu ja saan siitä valtavasti energiaa arjen pyörittämiseen.

Vierailija
11/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Ehkäpä se perä ei halua yhtyä sinuun.

Vierailija
12/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miesmäisen kapea lommoperse, joka roikkuu. Olen ajatellut, että voisi jotain treeniä tehdä, että saisi siitä pyöreämmän ja ryhdikkäämmän, senkin takia että pitkän selän kanssa roikkuva peppu näyttää vielä roikkuvammalta kuin onkaan. Ei ilmeisesti onnistu tuo naisellisen pepun saaminen treenaamalla, jos kerran on muutenkin miesmäinen keho, koska hormonit on sen niin määrännyt? :(

Ei voi tietää. Sulla ei välttämättä ole "miesmäiset" hormonit, vaan näet itsesi miesmäiseksi lähinnä kulttuurisista syistä. Kokeilematta et tiedä.

Kaiketi, jos sulla oikeasti olisi miesmäiset hormonit, sulla olisi reilusti karvoitusta noin niinkun esimerkiksi.

Vierailija
13/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja pinkeä peppu on parasta. Iso peukku. Mutta kaikkia et voi miellyttää, joten miellytä itseäsi ja treenaa sen mukaisesti.

Vierailija
14/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rasvaisempi näyttää omaan silmään paremmalle. Hanki vain enemmän rasvaa sporttisen kropan päälle, sillä sporttinen, mutta hieman rasvaisempi kroppa näyttää hyvältä.

Itse olen myös aika tikissä ja välillä katselen hieman pyöreämpi naisia ja ajattelen niiden näyttävän tosi hyville! Onhan ne naisellisemman näköisiä. Välillä ajattelen hankkivani enemmän rasvaa, mutta itselleni rasva tuppaa kertymään vatsaan, joten yritys jää aina sikseen. Joskus olen myös harmitellut lihaksikasta selkääni, jossa näkyy jokainen muhkura selkeästi. Ei se ole kauniin tai naisellisen näköistä. Hyvältähän se silti omaan silmään näyttää ja hauskahan se on kroppaa muutenkin fleksata, mutta ei se vaan kaunista ole. Ristiriitaisia juttuja. Jatkan kuitenkin treenaamista entiseen malliin ja ehkä jossain vaiheessa havahdun ja saan tarpeekseni. :) Treenaamisen avulla olen kuitenkin hyväksynyt kroppani ja saanut itsevarmuutta.

Vierailija
15/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se treeni silti auttaa, takuulla. Mullakin littana perä, joka kuitenkin kiinteänä parempi kuin löysänä.

Vierailija
16/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se rasvaisempi näyttää omaan silmään paremmalle. Hanki vain enemmän rasvaa sporttisen kropan päälle, sillä sporttinen, mutta hieman rasvaisempi kroppa näyttää hyvältä.

Itse olen myös aika tikissä ja välillä katselen hieman pyöreämpi naisia ja ajattelen niiden näyttävän tosi hyville! Onhan ne naisellisemman näköisiä. Välillä ajattelen hankkivani enemmän rasvaa, mutta itselleni rasva tuppaa kertymään vatsaan, joten yritys jää aina sikseen. Joskus olen myös harmitellut lihaksikasta selkääni, jossa näkyy jokainen muhkura selkeästi. Ei se ole kauniin tai naisellisen näköistä. Hyvältähän se silti omaan silmään näyttää ja hauskahan se on kroppaa muutenkin fleksata, mutta ei se vaan kaunista ole. Ristiriitaisia juttuja. Jatkan kuitenkin treenaamista entiseen malliin ja ehkä jossain vaiheessa havahdun ja saan tarpeekseni. :) Treenaamisen avulla olen kuitenkin hyväksynyt kroppani ja saanut itsevarmuutta.

Mulla on myös vartalo semmoinen, että olen todella hoikka joka kohdasta. Jos lihon, se kertyy vain vatsaan. Näytän siis paremmalta rasvattomana hoikkana kuin hoikkana vararenkaan kera. Turha yrittää mitään "naisellista pyöreyttä" edes hakea. Näillä mennään.

Vierailija
17/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kärsin" vähän samoista jutuista... Olen ikäni harrastanut liikuntaa. Olen alle 160 cm pitkä ja todella kapea ja vähän jopa poikamainen kropaltani. Ei ole naisellista lantiota, ei rintoja, ei pyöreää peppua... Lihasta kyllä löytyy... Jos lopettaisin treenaamisen ja lihoisin, niin läskit menisivät ainoastaan keskivartaloon, ei siis ns. naisellisiin paikkoihin.

Vierailija
18/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen lhaksikas selkä yhdistettynä pyöreään hiukan rasvaiseen pebaan saa minut syttymään.

Vierailija
19/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Mihin sinä miehenä et yhdy

Vierailija
20/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista pakaratreeniä teet? Mietin että voisitko toisentyyppisellä saada lisää lihaa esteettisesti miellyttävämpiin kohtiin.

Tosin voi olla, että sekään ei auta. Mun treenattu perä on helvetin hyvännäköinen. Sitä vastoin hartialinja mulla on huono, eikä siihen tunnu auttavan minkään maailman treeni, joten ehkä se on niin että parhaamme tehdään niillä ominaisuuksilla, mitkä meillä on.

Ja onneksi loppujen lopuksi treenaan ensisijaisesti siksi, koska se vaan on niin mun juttu ja saan siitä valtavasti energiaa arjen pyörittämiseen.

Teen paljon askelkyykkyjä, käytän paljon vapaita painoja. Reidet tuppaa kasvamaan suhteessa liikaa, joten nyt olen saanut pakaroihin kokoa jättämällä esim. peruskyykyt pois. Teen yhden jalan nostoja.

Minulla on urheilutaustaa, joten jaloissa ja pakaroissa on oikeasti kunnolla voimaa. Teen helposti pistoolikyykkyä myös vasemmalla jalalla.

Mutta tosiaan, pakaran malli on iso laatikko.

Ja koska lantio on leveä ja niin perä näyttää jäätävän isolta, mutta ei sellaisella kauniilla tavalla.

Onnea on kapea vyötärö tässä kohtaa, muuten olisin todella pökkelö.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme