Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain salamaorgasmin Vesileppiksen kylpylässä

Nainen 51
24.01.2018 |

Oltiin tykypäivänä naisporukalla Vesileppiksen kylpylässä. Poreammeen suuttimeesta tihhuutti niin kivasti klitorikseeni, että koin yllättäen ja itse auttamatta taivaita repivän emäorgasmin. Samalla kun hekuman huippu lävisti rimpuilevaa ruumistani, kylkypylän kaiuttimista soi Kotiteollisuuden Tämän taivaan alla.

Onneksi ammeessa ei ollu sillä hetkellä muita

Yllätyksenä tuli vaikka miehenkippeenä oon ollut pitkäään. Onko muut saaneet vastaavaa ylläriorkkua poreissa?

N51

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla! Monta kertaa on omaa kivaa kylpylässä koettu.

Katinkullan saunamaailman muuttuminen oli harmillinen juttu minun kaltaiselle exhibitionistille🙁 Olen varmaan naisena poikkeusyksilö mutta minä nautin yhteisistä nakutiloista täysin rinnoin. 

Vierailija
42/47 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Katinkullan saunamaailma oli ennen ihana Siellä sai nauttia kylpemisestä ilman ahdistavaa uimapukua eikä minua ahdistanut yhtään olla alasti miesten kanssa samassa tilassa. Päinvastoin se oli vähän imartelevaa kun sai katseita🤭 

Mitä tulee poreissa nautiskeluun, ei aiemmat kommentit yllätä ja lisään itseni nautiskelijoiden joukkoon. Kerran olen "jäänyt kiinni" kun heittäydyin vähän liiaksi vesisuihkun vietäväksi ja viereisellä hierontapisteellä ollut nuori mies huomasi ilmeeni. No saipahan hänkin iloa kylpyläreissulle ainakin hänen hymystään päätellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän keskustelun kun googletin aiheeseen liittyen. Innostus googlettamiseen tuli kun olin kylpylässä ja kiinnitin yhtäkkiä huomiota yhteen rouvaan joka näytti viihtyvän hierontapisteellä epätavallisen intensiivisesti. Nyt taidan tietää syyn minkä takia hän näytti viihtyvän posket punoittaen ja silmät kiinni nautiskellen. 

M49

Vierailija
44/47 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin että oltiin puolison kanssa kävelyllä sellaisella pururadalla jossa on kuntoilulaitteita matkan varrella. Pidettiin huilia ja hän meni istumaan hajareisin sellaisen tasapainoiluun tarkoitetun pylvään päälle, siis pitkittäin oleva pylväs. No siinä juteltiin miten on mukava päästä saunaan ja ottaa oluet ym ja taisi olla mielessä jo muutakin kun siinä itseään hinkuttaen sai mahtavan orgasmin ja oli legginsit aivan märkänä !!! Oli seksin täyteinen ilta silloin.

Vierailija
45/47 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen mies ja ihmettelen usein porealtaiden suunnittelua. Ihan kuin jotkut olisi varta vasten suunniteltu kiihottamaan ihmisiä. Monessa porealtaassa suuttimia on suoraan istumapaikoilla ja ne osuvat juuri herkkiin paikkoihin. Mulla alkaa näissä aina väkisin seisomaan ihan kunnolla, kun poreet hieroo suoraan vehkeitä.

Pari kertaa on käynyt kuin.peukkuja vähemmistölle taas annettu.ap:lla, jos on ollut taukoa laukeemisista. Ihan supernoloa istua poreissa täyden stondiksen (joka ei sentään näy sieltä altaasta) kanssa ja yhtäkkiä alkaa peruuttamattomasti nousemaan orgasmi. :D Siinä o

Vierailija
46/47 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/47 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna oltiin ystäväpariskunnan mökillä ulkoporeammeessa pariskunnittain viettämässä iltaa. Jossain vaiheessa hyvin edennyttä iltaa huomasin rouvani jännän keinumisen omalla paikallaan. Myöhemmin illalla hän tunnusti saaneensa orgasmin meidän kasuaalisti keskustellessa ystävien kanssa😅