Sain salamaorgasmin Vesileppiksen kylpylässä
Oltiin tykypäivänä naisporukalla Vesileppiksen kylpylässä. Poreammeen suuttimeesta tihhuutti niin kivasti klitorikseeni, että koin yllättäen ja itse auttamatta taivaita repivän emäorgasmin. Samalla kun hekuman huippu lävisti rimpuilevaa ruumistani, kylkypylän kaiuttimista soi Kotiteollisuuden Tämän taivaan alla.
Onneksi ammeessa ei ollu sillä hetkellä muita
Yllätyksenä tuli vaikka miehenkippeenä oon ollut pitkäään. Onko muut saaneet vastaavaa ylläriorkkua poreissa?
N51
Kommentit (47)
Sain kerran hätäisen ylläriorkun vuoristoradassa. Pelkäsin vähän, kaikki se psniikki ja hässäkkä ja sitten ihan yllättävä painoton tunne. En tiedä mikä kauhun ja avuttomuuden tunne yhdistettynä fyysiseen ravisteluun, ja yht äkkiä kun rupesin kirkumaan niin sain samalla orkun. Mietin että oliko jollain mullakin tytöllä sama, mutta ei kai se kovin yleistä ole. Olin ihan nuori silloin ehkä jotain 18 ja hormoonit hyrräsi aika kovaa. Silti meni vuosia ennenkuin oikeasti sain..
Itellä kans tuli vahingossa spermat housuun joskus teininä porealtaassa. Siinä oli ihmisiä ympärillä, niin ei siitä olisi kehdannut noustakaan
Nuo porealtaat ovat suunniteltu naisia varten niissä on niin ihana olla kun saa suunnattua poreet suoraan litalle ja nauttia niistä.
Oltiin vaimon kans kylpylässä hierontapisteellä kun vaimo yllättäen kertoi vesisuihkun osuvan juuri oikeaan paikkaan. Koska kylpylässä ei ollut kuin muutama muu uimari, yllytin vaimoni menemään loppuun saakka. Oli todella kuumottavaa seurata vierestä kun vaimon silmät painui pian kiinni ja suusta tuli tahaton huokaus orkun tullessa.
Jäin sitten miettimään onko yleistä että naiset hieroo itsensä loppuun asti porealtaassa tai hierontapisteellä?
Olen itse ollut vuosia töissä kylpylässä ja oli ihan yleisessä tiedossa että varsinkin naiset nauttii hierovasta painevesisuuttimesta , se kun osuu just sinne herkkään paikkaan. Meitä vaan ohjeistettiin olemaan hienovaraisesti olemaan huomaamatta sitä vaikka sen kyllä näki kun joku alkoi olla siellä huipulla . Sen näki monesti kyllä muutkin asiakkaat jos osasi katsoa.Yleensä ihmiset on tuollaisissa tilanteissa vaan hiljaa vaikka näkevätkin tilanteen. Minusta yksi mies tuli meille ihan varta vasten noita tilanteita bongaamaan. Teki sen aika taitavasti, vilkuili salaa.
Kerran olin porealtaassa ja sietä lähti porukkaa vähemmäksi, jäin n 80 v isotissisen mummelin kanssa. Ajattelin miltä tuntuisi uida sen mummelin haaroihin. No elimeni jäykistyi hetkessä sykkiväksi tangoksi. Mummo hy.yili minulle vaikka ei varmaan tiennytkään.... M45
Aikoinaan Oulun Edenissä istuin porealtaassa yksikseni kun huomasin suuttimien olevan juuri sopivalla kohdalla. Tilaisuus teki varkaan ja viivyin altaassa riittävän kauan kunnes nousin posket punaisena ja tyytyväisenä🤭 En usko kenenkään ( toivottavasti ainakaan) huomanneen touhujani.
N55
On harmillista ettei Oulun Eden ole enää käytössä😒 Itse tykkäsin paikasta tosi paljon vaikka se viime vuosina oliki jo vähän vanhanaikainen. Edenin poreet on hellinyt minuakin monta kertaa. Toinen kiva paikka on Kuusamon Tropiikki. Siellä on porealtaat sopivasti vähän näkösuojassa täydelliseen rentoutumiseen...
kylpytär
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen mies ja ihmettelen usein porealtaiden suunnittelua. Ihan kuin jotkut olisi varta vasten suunniteltu kiihottamaan ihmisiä. Monessa porealtaassa suuttimia on suoraan istumapaikoilla ja ne osuvat juuri herkkiin paikkoihin. Mulla alkaa näissä aina väkisin seisomaan ihan kunnolla, kun poreet hieroo suoraan vehkeitä.
Pari kertaa on käynyt kuin ap:lla, jos on ollut taukoa laukeemisista. Ihan supernoloa istua poreissa täyden stondiksen (joka ei sentään näy sieltä altaasta) kanssa ja yhtäkkiä alkaa peruuttamattomasti nousemaan orgasmi. :D Siinä on ilmeissä ja liikehdinnässä pitelemistä. Noloa myös lähtee pesemään uikkareita :D Onneksi se lasti sentään pysyy simmareissa. Koettu on.
Hyi hitto, ei koskaan enää noihin poreihin. Kyllä sieltä sun spermaer
Mieluummin spermaa kuin paskaa.
Tulee käytyä melko paljon kylpylöissä ja toki tulee silloin tällöin kiinnitettyä huomiota tuohon naisten keskittyneeseen nautintoon poreissa
Haetaan se oikea kohta, jossa suihku osuu oikeaan pisteeseen ja ilme on sangen nautinnollinen. Useimmiten nämä naiset ovat noin 45-55 vuotiaita. Ehkä tuossa iässä uskaltavat ottaa jo nautinnon irti häpeilemättä.
Itsekin joskus saan vahvan stondiksen poreissa, mikäli veden paine on tavallista vahvempi. Tälläisiä kylpylöitä esim. Flamingon vesipuiston poreallas ja Turun Caribian iso poreallas.
Ei tulisi kyllä mieleenkään laueta altaaseen, toki tuossa voi ajoissa siirtyä sivuun ja ajatella jtn epäeroottista.
Joo stondiksen saa aikaan mutta laukeaminen ei tulisi kuuloonkaan. Naisilla tilanne on eri joten heille laukeaminen sallittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Tulee käytyä melko paljon kylpylöissä ja toki tulee silloin tällöin kiinnitettyä huomiota tuohon naisten keskittyneeseen nautintoon poreissa
Haetaan se oikea kohta, jossa suihku osuu oikeaan pisteeseen ja ilme on sangen nautinnollinen. Useimmiten nämä naiset ovat noin 45-55 vuotiaita. Ehkä tuossa iässä uskaltavat ottaa jo nautinnon irti häpeilemättä.
Itsekin joskus saan vahvan stondiksen poreissa, mikäli veden paine on tavallista vahvempi. Tälläisiä kylpylöitä esim. Flamingon vesipuiston poreallas ja Turun Caribian iso poreallas.
Ei tulisi kyllä mieleenkään laueta altaaseen, toki tuossa voi ajoissa siirtyä sivuun ja ajatella jtn epäeroottista.
Tässä asiassa me naiset ollaan "etuoikeutettuja", koska meidän kiihottuminen ei näy päälle päin kuten miehillä. On meitä eläkeläisiäkin saattanut istua keskittyneesti poreissa. Muutamat ystävättäretkin on tunnustanut minun lisäksi joskus innostuvansa lämpimästä vedestä ja ihanasti hierovasta suihkusta. Ja iän puolesta uskalletaan ottaa ilo irti!
Jos mies laukeaisi poreammeessa, mikä paskamyrsky täällä nousisi, no tämä on sitä tasa-arvoa!
Tasan ei käy onnenlahjat.
Ehkä on parempi ettei miehet levitä eritteitään altaissa, vaikka luulen aika monen teinipojan hieroneen itsensä finaalin asti.
Naiset osalta ei käy kuinkaan vaikka he nauttisivat altaasta laukeamiseen saakka.
T. ex-teinipoika
Aloitus on kuin Hynysen kirjoittama 😄
Minä yritin kanssa, mutta ei siitä mitään tullu, velhonhiha lepatti tiellä.
Olen kylpylöissä käydessäni oppinut etten yritä enää tihrustaa yläviistoon ja keksiä mitä käsittämättömän ihmeellistä siellä on vaikka vieressä istui nainen joka tuijottaa silmät pullottaen ja suu hiukan raollaan huohottaen 15 minuuttia yhteen pisteeseen katonrajassa.
Sen sijaan siirryn hiukan sivusuunnassa kunnes löydän toisen tiukan suihkun tuottavan "alapesusuuttimen".
Kai tiesitte että uimavalvojat tasan tarkkaan tietävät ne kohdat joissa pistesuihkua on tarjolla ja jossa naiset viihtyvät pitkään.
Minä oon kokenut aloittajan tapaan ylläriorkun poreammeessa Katinkullassa vuosia sitten. Se oli sitä aikaa kun saunamaailma oli kaikille yhteinen ja uima-asuton. Sittemmin olen kyllä saanut orkkuja altaissa, mutta ne ei ole tullut yllättäen😄
T. uimarimuija
Tahattoman siemensyöksyn voi saada ettei pippeli edes seiso yhtään, kokemusta on sen verran oman alapääni anatomiasta