Miksi sinut 40+ nainen kannattaisi palkata
Kommentit (12)
Osaan ne työt joita olen hakemassa, ja pystyn oppimaan uusiakin. Työelämästä on jo sen verran kokemusta, että ihan kaikesta en enää hätkähdä, ja osaan tarvittaessa toimia diplomaattisesti. (Myönnän että nuorena tuli auottua joskus päätä vähän liikaa; nyt asettelisin sanani toisin.) Motivaatiota riittää, toisaalta ei ole intoa enää yrittää vaihtaa yhä parempaan ja parempaan paikkaan. Riittää asiallinen duuni jonka pystyn hoitamaan hyvin.
Mulla on koulutusta, työkokemusta ja motivaatiota.
Fyysinen kunto on kuntourheilusta timanttinen.
En elä ruuhkavuosia. Lapseni ovat täysi-ikäisiä (kaksoset)
N43
Koska olen alani ammattilainen ja minulla on paikkaan vaadittu koulutus ja omalla ammattialallani on huutava pula työvoimasta.
Miksi sinä ET palkkaisi 40+ naista, jos tämän koulutus vastaa sitä, mitä haetaan, ja kokemusta ja draivia löytyy?
Minä palkkaisin tuollaiset naiset HETI
Naiset yleensä aliarvioivat osaamistaan, miehet yliarvioivat. Ottaisin firmaan mieluummin sellaisia, joilla ei ole liikoja luuloja itsestään. Toki sekin voi olla rasittavaa, jos toinen kaikkeen sanoo että emmä osaa ja on koko ajan kysymässä varmistusta, tekeekö nyt oikein, mutta on se kuitenkin parempi lähtökohta kuin nuoret kukkopojat, jotka luulevat olevansa asiantuntijoita, ja haluavat näyttää sen myös asiakkaille, eli antavat ylimielisen vaikutelman.
Tosin voi olla että naisvaltaisella alalla tilanne olisi päinvastoin, naiset luulisivat osaavansa kaiken ja miehet olisivat nöyrää poikaa. En tiedä.
Valitettavasti en ole juuri nyt rekrytoimassa ketään :(. Mutta vastanneilla naisilla näkyy olevan asenne kohdallaan.
Osaan hommani ja olen joustava. Enkä hötkyile turhista.
Ymmärrän, ettei huutomerkin eteen laiteta pistettä.
En jää enää koskaan äitiyslomalle enkä hoitamaan sairaita lapsia kotiin (lapset 15 ja 17 v). Työkokemusta on paljon, samoin ihmistuntemusta. Työuraa on edessä vielä yli 20 vuotta, joten olen kiinnostunut oppimaan myös uutta- olisiko tässä hyviä syitä?
Mulla on 23 vuoden yhtäjaksoinen työkokemus, kaksi työn ohella hankittua korkeakoulututkintoa, olen lapseton ja osaan oman alani hommat. Lisäksi tietysti en hermoile ihan helposti ja olen nähnyt kaikenlaista hiihtäjää.
Sitten sinun ei tarttisi vaikeroida kuinka et halua elättää sohvalla makaavia työttömiä.