Olitko sinäkin ruotsin tunneilla veronmaksajain markkojen tuhlaaja?
Moni tuntuisi olevan sellainen ettei ruotsi suju.
Tehdään tästä vertaistukiketju niille laiskoille tai hölmöille.
Kommentit (28)
Ooo suomalaiset loukkaantuivat. Veronmaksajakortin käyttäjät menivät myrtseiksi :D
Suomalaiset ovat herkkiä suuttumaan. Kyllä tuota kelpaa hävetä koko vuoden ajan!
Päättötodistuksessa ruotsin arvosana oli 9, puhuin kohtuullisesti mutta nyt yli kahdenkymmenen vuoden käyttämättömyyden jälkeen ei suju.
Minä en pyytänyt ruotsia enkä koulua. Vihasin peruskoulua ja vihasin armeijaa.
Kaikki pakkopaska pitäisi ottaa pois tästä valtiosta. Arvostin niin paljon veronmaksajien rahoja että otin keharin tokarin ja olen ylpeä siitä.
En ota arvosanoja ulkopuolisilta instansseilta. Myönsin itselleni heavy metal 10 arvosanan.
Vierailija kirjoitti:
Sä kun tunnut ainakin omasta mielestäsi fiksulta, niin teeppä ihan kunnollinen kysely aiheesta, niin voin vaikka vastatakkin.
Vastaappa nyt kiltisti urpo.
Kuvittele että olen opettajasi. Halveksun niitä jotka jättävät tehtäväkirjaan tyhjiä tehtäviä.
En voi vastata tuohon. Mä tykkäsin opiskella kieliä. Myös ruotsia.
Oisit antana asialliset mahikset vastata kysymykseen. En ollunna laiska ja miulla nykyään yliopistolukujein kautta viekamiesruottin pätevyys joka on kyllä varsin nimellinen käytännössä, mutta on kumminnii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä kun tunnut ainakin omasta mielestäsi fiksulta, niin teeppä ihan kunnollinen kysely aiheesta, niin voin vaikka vastatakkin.
Kuvittele että olen opettajasi. Halveksun niitä jotka jättävät tehtäväkirjaan tyhjiä tehtäviä.
Ha ha, KaffeBulla tiukkana :) Ihanaa lejjonat ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ollut ruotsin tunteja.
Joo, 45 minuuttia ei oo tunti. Edes ruottiks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miä kuvittelen Sanomakoplan sensorin työpaikkajuopottelevan.
tokari 4 kirjoitti:
Kaikki pakkopaska pitäisi ottaa pois tästä valtiosta. Arvostin niin paljon veronmaksajien rahoja että otin keharin tokarin ja olen ylpeä siitä.
En ota arvosanoja ulkopuolisilta instansseilta. Myönsin itselleni heavy metal 10 arvosanan.
Rokki o paskoo ja hevi täyttä kurroo.
Pakkoruotsi ei kiinnostanut joten käytin ne tunnit piirtämiseen. Kuvaamataito nousi ruotsin tuntien ansiosta kutosesta ysiin. Verorahat eivät siis menneet hukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollasesta opesta tehdään reksille valitus heti nykypäivänä ja sen tekemiset videoidaan ja laitetaan juutuubiin.
tokari 4 kirjoitti:
.
Itse olen verrannut Pakkoruotsia lapsen törkeään hyväksikäyttöön . Ruotsinkieli ei kuulu omaan kulttuuriin , joten rikkoo kansainvälisiä lapsen oikeuksia .
Olen vuosien varrella perinyt valtiolta korvauksia kymmeniätuhansia euroja veroja vähentämällä.
Mitä sinulle on ap tapahtunut, kun elämäsi pyörii ruotsintuntien ympärillä?
Raiskasko ope sinut?
Kyllä minä kielen opettelin ja sitä myös käytän. Ruotsissa. Suomessa jos joku ei pärjää suomen kielellä niin voi voi. Sanaakaan en ruotsiksi sano.
Pakkoruotsi on veronmaksajien rahojen tuhlausta, EI SEN OPETTELEMATTA JÄTTÄMINEN.