Minkä kokoinen on xs
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne liian pienet vaatteet ketään kaunista, vaikka olisi lihastakin.
.
Silloin jos ne ovat liian tiukkia eivät korista ketään, vaikka olisi laiha. Sitren jos istuvat ja ovat jopa löysiä käyttäjällään sama se paljon on painoa tms. Koska paino ei kerro kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xs/ s 163/65 kg. Housuissa s koska isopeppu ja jalat, yläosa xs ja mekot xs.
En usko. Mahtaa olla näky, kun lähes ylipainoinen on ahtautunut xs-kokoisiin vaatteisiin...
Käyppä kurkkaa sellainen kun Piia pajunen! Hän on xs/ s kokoa ja ei läskiä vaan lihasta, samoin kun minulla.
Itse myös salia harrastavana voin sanoa, että teidän normi ihmisten kropat poikkeavat aika paljon meidän kropista. Vaikka itsekin olen bmi mukaan lihava (26) rasvaprossani on alle 12 ja olen nainen.
Meillä on rasva% melko sama. Olen kestävyysurheilija ja painan noin 50kg.
En voisi kuvitellakaan käyttäväni näitä samoja vaatteita, jos pumppaisin salilla itselleni 10-15kg lihaksia.
Painan myös n. 50 kg ja olen lyhyt:) luulisi sinunkin tietävän, että ihmiset ovat myös eri mallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xs/ s 163/65 kg. Housuissa s koska isopeppu ja jalat, yläosa xs ja mekot xs.
En usko. Mahtaa olla näky, kun lähes ylipainoinen on ahtautunut xs-kokoisiin vaatteisiin...
Käyppä kurkkaa sellainen kun Piia pajunen! Hän on xs/ s kokoa ja ei läskiä vaan lihasta, samoin kun minulla.
Itse myös salia harrastavana voin sanoa, että teidän normi ihmisten kropat poikkeavat aika paljon meidän kropista. Vaikka itsekin olen bmi mukaan lihava (26) rasvaprossani on alle 12 ja olen nainen.
En voisi kuvitellakaan käyttäväni näitä samoja vaatteita, jos pumppaisin salilla itselleni 10-15kg lihaksia.Painan myös n. 50 kg ja olen lyhyt:) luulisi sinunkin tietävän, että ihmiset ovat myös eri mallisia.
Toki. Jäi tuosta oma pituus pois, se on 162cm. Lähinnä tarkoitin, että jos treenaisin lihasta niin paljon että painoni olisi ylipainon puolella, en varmasti enää olisi kokoa xs.
En voisi kuvitellakaan käyttäväni näitä samoja vaatteita, jos pumppaisin salilla itselleni 10-15kg lihaksia.